lovelylabel.nl- Logo - Beoordelingen

lovelylabel.nl

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden423 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
lovelylabel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestellen ging best moeilijk op mijn mobiel. Mijn winkelmandje bleef maar laden of bleef juist leeg. Na veel proberen had ik eindelijk geluk en kon ik naar de bestel en betaalgegevens. Verder erg tevreden over het bestellen. Mijn pakketje was snel verstuurd. Ook net voor 5 december. Ik had het op tijd binnen en iemand er heel blij mee gemaakt. Top dus.

Ik had iets gevraagd om een verjaardagcadeautje erbij te doen maar dat zat er helaas niet bij voorderest was het snel binnen!

Beoordelingen voor lovelylabel.nl

correcte levering met een fijne extra

het pakje werd geleverd binnen de voorgestelde levertermijn , kreeg er nog een extra 15ml staaltje bij. tevreden klant!
CD
Chantal D.
Nijverdal
26 nov 2023

Aanrader

Meerdere malen besteld bij Lovely Label. Elke keer weer goede ervaringen. Uitgebreid assortiment. Snelle levering!
Wauwie ik was verrast! Wat een heerlijke geuren en nog wat extra geurtjes erbij! Doen jullie goed. Super tevreden.
31 okt 2023
Snelle levering en het ziet er leuk uit als je het doosje opent. Zelfs nog een klein flesje parfum er extra bij.
Kende de site niet. Voor eerst besteld en heel vlot en goed binnen gekregen. Volgende ronde bestel ik hier weer.
5 okt 2023

Goede service!

Het pakketje was goed aangekomen. Er zitten testers bij dat was erg aardig! Ik zou hier nog een keer bestellen!

Toppie!

Super snelle levering en erg netjes verpakt. Prijzen zijn lager dan bij anderen. Een 5 sterren ervaring!
22 nov 2023
Fijn contact en heerlijk ruikende parfums!! Heb hier meerdere keren besteld en alles verloopt naar wens:)
20 aug 2023

Perfect!

Snelle levering, hele goede customer service en cadeautjes waren mooi ingepakt. Hier kom ik vaker terug!
26 dec 2023

Fast delivery, well packed

The delivery arrived very fast and well packed. This is all I needed just before Christmas! Perfect.
21 jun 2023
Correcte afhandeling van de bestelde producten. Zal zeker in de toekomst weer bij Lovely bestellen.
1 sep 2023
Goede service en omdat we langer moesten wachten zat er ook nog een gratis attentie bij
1 aug 2023
Mooie tas voor een goede prijs. Ook leuk dat er een kortingscode van Hellofresh bij zat!
14 jul 2023
Snelle verzendig en goed op de hoogte gehouden van het bestel proces! Erg tevreden!
22 mei 2023
Bestel er steeds de parfum van yodeyma, goede prijs kwaliteit en snelle levering. 👍
Hele vlotte levering! Zelfs nog 2 testers er bij in! Ik bestel hier zeker weer 😀
2 nov 2023
Leuk als er extra staaltje bij zit bij de bestelling. En bedankt vlugge levering
26 jul 2023
Goed verpakt, mooi ingepakt als cadeau en een net geschreven kaartje erbij. Top!

Telefoon tasje

Goeie kwaliteit ,snelle levering ,en een kleine attentie maakt het altijd leuk.
24 jul 2023
Super snelle en vriendelijke service!! Top bedrijf. Adviseer ik iedereen.