hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.937 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

Nooit geleverd en contact opnemen kan niet. Het e-mailadres werkt niet en ze reageren sowieso niet. Aangifte gedaan maar daar wordt blijkbaar ook niks mee gedaan. Ook zo een site opzetten binnenkort makkelijk rijk worden zo.
16 apr 2024
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Momenteel nog niets ontvangen. Ik heb een melding gemaakt en normaal gingen ze een nieuwe zending aanmaken maar tot op vandaag nog niks in de brievenbus
16 apr 2024
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024

Ik heb geen reactie gehad

Ik heb gemaild, via de website aangegeven dat ik de bestelling wel annuleren.. nul, maar dan ook nul reactie gehad....
20 mrt 2024
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
19 mrt 2024
Nooit iets ontvangen. Probeer jullie te bereiken maar geen reactie m.
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024
Besteld, betaald maar niet aangekomen. Wel mail van verzending.

Niets ontvangen

Verzonden op 18 maart, na 7 dagen nog niets ontvangen…
Antwoord van hoesjemaken.nl
Ik heb niet eens iets ontvangen.
30 mrt 2024
Verkeerd hoesje
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team

één en al oplichterij

1 dag levertijd slaat nergens op, na dat je een hoesje hebt besteld krijg je elke dag hetzelfde mailtje met "sorry maar uw bestelling is vertraagd". Na meerdere recensies te hebben gelezen op Trustpilot een mail gestuurd met daarin een bericht dat als ik het hoesje niet ontvang ik juridische stappen zou ondernemen. En 3 keer raden, ineens was de volgende dag me hoesje binnen. Verder bestel ik een blauw hoesje (zo ziet de kleur er op de site uit) en heel me hoesje is knal paars. Wat een drama website. Ben benieuwd of ze deze recensie ook op hun site zetten..
Antwoord van hoesjemaken.nl
Beste klant! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, hoesjemaken.nl
Totaal ontevreden over tel. Hoesje. Veel te donker afgedrukt. Ik had u al proberen te bereiken maar lukte niet met gedoe van van account aanmaken wat niet lukte. Ik stuur twee foto’s mee zodat u het verschil kan zien.(links het hoesje en rechts afbeelding van een kussentje) En ik zou het apaiseren als u het hoesje retour neemt , en kosteloos een nieuwe afdrukt, want zo ga ik het niet gebruiken, zo zonde. Ik wilde een mooie herinnering aan mijn overleden hond, maar zo is het niet mooi helaas. Vriendelijke groet N Vlietstra.
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo, Het spijt ons dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen konden voldoen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Ons supportteam zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Mijn ervaring is erg slecht. Meerdere keren is mijn bestelling fout gegaan - van bestelling verdwenen tot verkeerd artikel binnen krijgen en verkeerde print, waardoor ik pas een maand later de hoesjes had die ik had besteld
Antwoord van hoesjemaken.nl
Bestelling is weken onderweg. Eerst vertraagd, toen geannuleerd, daarna weer vertraagd en nu al een week verzonden. Had vooraf beter onderzoek moeten doen. Nooit weer
Antwoord van hoesjemaken.nl
Heb de verkeerde hoes ontvangen
11 feb 2024
Foto te donker afgedrukt
Antwoord van hoesjemaken.nl
Beste klant! Het spijt ons oprecht te horen dat u niet tevreden was met ons product. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen uw zorgen serieus. We willen graag de beste oplossing vinden om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Om uw specifieke problemen aan te pakken, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we stellen uw geduld op prijs terwijl we alles in orde maken. Met vriendelijke groet, hoesjemaken.nl
Nog geleverd gekregen
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk proberen we dit op te lossen en je zo snel mogelijk een vervangende bestelling te sturen. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Support Team
18 feb 2024
Foto 's kloppen niet
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, hoesjemaken.nl
3 jun 2023
17 mei 2023

Hoesje na 2 weken nog steeds niet ontvangen!

Ik heb op 02-05-2023 een custom hoesje besteld en zou op 03-05-2023 verzonden moeten zijn. En tot op de dag van vandaag 17-05-2023 heb ik nog niks ontvangen, en heb ik regelmatig het helpcentrum een berichtje gestuurd. Maar ook die helpen niet met het probleem... ik krijg constant dezelfde mail met dat het een vertraging zou kunnen hebben en geven ze zelf aan dat mijn hoesje uiterlijk op 06-05-2023 binnen had moeten zijn en dat het alsnog binnen enkele werkdagen moet komen. Maar zo wacht ik al 2 weken lang.... en normaal met alle hoesjes die ik bestel komen ze binnen na 1 a 2 dagen maar toen had ik wel met track en tracé betaald en nu 1x niet en gaat het helemaal mis! Dus ik ben ik zeker ontevreden!
19 mei 2023
27 sep 2023

Niet betrouwbaar

Op 15 september hoesje besteld en tot op heden nog niet ontvangen; 27 september 2023. Ik ontvang sinds 16 september elke dag een mailtje dat bezorging vertraagt is. Na heel lang zoeken op site een emailadres gevonden om te mailen...maar mail werk niet en kreeg mailtje terug dat bericht niet is afgeleverd. Dus maar berichtje gestuurd via bedrijfsbestelling. Antwoord ontvangen met excuses maar tot op heden nog geen telefoonhoesje....wel trouw elke dag mailtje over vertraging!! Echt slechte service!! Zou niemand aanraden om bij hoesjemaken.nl te bestellen.
4 okt 2023
Hallo Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
DH
13 okt 2023
Helaas slechte ervaring diverse keren gemaild. Ook wel een reactie terug gehad maar Daar moet je dus elke keer een dag op wachten.ze helpen je niet direct elke keer dat je terug gemaild wordt willen ze weer iets anders weten zo is het eerst dat nummer heb je het gestuurd dan weer dat nummer zo blijft je dus dagen bezig zo ben ik bijna 1,5 week bezig geweest voor een hoesje. Ook als je telefoon belt hoor je er is iets fout gegaan NEE ECHT !!!! Je hoor mr zeggen hij gaat vandaag op de post nou mooi niet duurde als nog 2 dagen Geen succes Adres
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team