hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

22 jun 2023
3 hoesjes besteld 2 geleverd en alle 2 scheve bedrukking terwijl op de site alles oke was
28 jun 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
15 okt 2023
We didn’t get the product at all, no customer service to contact. A total waist of money.
16 okt 2023
Hello! We truly understand how annoying it is to not have received your order yet. Of course, we want to solve this issue as soon as possible. Please contact us through our Helpcenter and our support team will help you as soon as possible. Thank you for your collaboration! Kind regards, Customer Happiness Team
10 sep 2023
Speciaal bijbetaald om zeker de dag erna geleverd te worden en zoals altijd vertraging
11 sep 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
2 okt 2023
Mijn hoesje is heel slecht afgeleverd en geen goeie kwaliteit al die foto’s zijn wazig
4 okt 2023
Hallo Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
14 okt 2023
Telefoon hoesje heel ongemakkelijk om vast te houden. Onder, boven en zijkanten open
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 sep 2023

bestelling vertraagd

Ik krijg nu al ruim twee weken dagelijks een mail dat mijn bestelling is vertraagd
27 sep 2023
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team

Slecht

Me betaling is schijnbaar niet doorgekomen en heb me artikel nooit gekregen
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
1 jul 2023
Slechte service slechte levering slechte antwoorden bagger kwartier print
6 jul 2023
22 okt 2023
Mijn bestelling is on hold gezet en ik kan jullie niet bereiken hierover
Antwoord van hoesjemaken.nl
Verkeerd hoesje geleverd en gewoon niet simpel telefonisch bereikbaar
22 aug 2023
Te laag Het hoesje dat ik bestelt had stak niet boven het scherm uit
5 sep 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden.Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
22 mei 2023

Echte afrader

Geen reactie en nu na 3 weken nog steeds geen hoesje en geen reactie
25 mei 2023
25 jun 2023

Beschadigd hoesje!

Krijg me hoesje beschadigd binnen en kan nergens contact opnemen…
5 sep 2023
Kwaliteit is best slecht en na een week ga er stukje foto er af
16 okt 2023
Geen product ontvangen, slechte communicatie over afhandeling
16 okt 2023
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
28 aug 2023
Hoesje ziet er niet uit zoals ik de afbeelding had gemaakt.
24 jun 2023

Om dat wij ons bestelling waar blijft die

Om dat wij ons bestelling niet hebben ontgaven i phone X
25 sep 2023
Erg mooi hoesjes, maar afspraken worden niet nagekomen!!
27 sep 2023
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons onder steuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Binnen 2 weken scheuren in het hoesje. Zie bijlagen
26 sep 2023