hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.937 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo, We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 apr 2024
31 mrt 2024
Vervelend dat je niet kunt kiezen voor een hoesje met eigen afbeelding die ook de randen meeneemt. Waarom is dat zo moeilijk???? Als ik ooit weer iets bestel zie ik graag de mogelijkheid dat te kunnen voor elke soort telefoon.
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
De kwaliteit van het bestelde hoesje valt erg tegen, binnen 2 weken regulier gebruik begint hij al te schilferen.
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Het spijt ons oprecht te horen dat u niet tevreden was met ons product. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen uw zorgen serieus. We willen graag de beste oplossing vinden om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Om uw specifieke problemen aan te pakken, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we stellen uw geduld op prijs terwijl we alles in orde maken. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Matige print kwaliteit! Zeurt achteraf enorm om een beoordeling!
20 mrt 2024
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Slecht geprint (scheef) —> teveel naar rechts
Antwoord van hoesjemaken.nl
Gewoon een sticker op een doorzichtig hoesje
17 feb 2024

Vandaag vesteld morgen verzonden klopt niet!

Op woensdag 2 hoesjes besteld, 1 zou niet niet op voorraad zijn, waardoor de order pas volgende maandag verzonden zou worden. Op zaterdag een mail gekregen dat de order pas een week later op maandag verzonden zou worden. Vervolgens een mail gekregen dat er een wijziging in de te bedrukken hoesjes was waardoor de ingestuurde foto niet zou passen dus mijn order was gecancelled. Wel n voucher gekregen zodat ik nieuwe hoesjes kon bestellen, maar nadat ik op de site gad gekeken bleek dat die pas na 2 weken beschikbaar zouden zijn. Inmiddels ergens anders besteld
Antwoord van hoesjemaken.nl
Ik heb tijdig aangeven dat ik verkeerde maat heb besteld maar jullie hebben niets aan gedaan en toch verkeerde maat gestuurd verder mijn tweede bestelling is ook scheef gekreukeld gekomen en het was een cadeau
Antwoord van hoesjemaken.nl
Beste klant! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, hoesjemaken.nl
Niet zo’n leuke eerste reactie op een artikel dat al kapot geleverd werd
11 sep 2023

Continue vertraagd

4 dagen op rij een mailtje gekregen dat het hoesje vertraagd was. Juist voor deze partij gekozen ivm het snelle produceren en leveren. Contact opgenomen en leek wel een standaard mail terug te krijgen dat het hoesje al wel geproduceerd was en die dag verzonden zou worden. Niet het geval, gewoon weer een mailtje met het hoesje is vertraagd. Order proberen te annuleren want het was een verjaardagscadeau maar inmiddels was de verjaardag al geweest, annuleren ging dus niet. Uiteindelijk is tegen al mijn verwachtingen in het hoesje nog wel gekomen en ziet er oké uit. Daarom 2 sterren ipv 1.
22 nov 2023
17 sep 2023
5 september besteld maar helaas meerdere mails ontvangen dat de levering werd uitgesteld. Hoesje uiteindelijk 14 september ontvangen. De print op het hoesje is mooi (hardcase voor Galaxy S22 Ultra) maar de vorm van het hoesje is zo dat als ik mijn telefoon overste boven leg (zodat ik de foto kan zien), mijn telefoon op het glas ligt. Hij vormt dus niet mooi om de hoeken of de onder- en bovenrand heen. Terug naar mijn oude hoesje...
21 sep 2023
Hallo Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
21 mei 2023
Verzenden & klantenservice . Jullie vermelden voor 15.00u besteld, volgende dag in huis. Ik heb op maandag ruim voor 15.00u besteld en woensdag meer dan een week later binnen gekregen. 9 dagen later! Vervolgens geklaagd, binnen 48 , geen bericht… daarna geautomatiseerde e-mail of ik gegevens wilde ingeven, verder totaal geen reactie op mijn schrijven. Hoesje prima, maar alles eromheen dikke onvoldoende. Gr Jeroen
25 mei 2023

De afspraken nakomen levering

De afspraken nakomen vwb levering. Dat viel erg tegen. Wanneer je 3x een mail krijgt, dat het niet geleverd wordt ivm vertraging. Wil je de opdracht cancelen, dan kan er wel meteen geleverd worden...of was dit toeval. Tegemoetkoming in de late levering was er ook niet bij.
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 jul 2023

Niks geen “punt NL”. Vage site!

Geen mooie kwaliteit en lange verzendtijd (terwijl ze suggereren dat t heel snel verzonden wordt). Link in bevestigings e-mail gaat naar een Duitse pagina en helpdesk antwoordt in Engels. Je krijgt een hoesje maar trap er niet in, dit is geen Nederlands bedrijf..!
2 aug 2023
19 okt 2023

Beroerde levering

Heb uiteindelijk na meer dan een week het product ontvangen, maar was geen contact te krijgen met het bedrijf. Het formulier wat ik op de site had ingevuld kreeg ik alleen maar een geautomatiseerde mail op terug. Geen inhoudelijk antwoord
25 okt 2023

Slechte kwaliteit

Hoesje met eigen foto besteld. Bestellen en levering gingen goed en snel. Echter het eindresultaat is ronduit slecht. De afbeelding is heel korrelig en scheef gedrukt. Maar gezien de prijs, geen zin om er energie in te steken verder
Antwoord van hoesjemaken.nl
Het hoesje binnen gekregen. Onderste foto is goed te doen alleen de bovenste foto is wel heel erg uit zn fatsoen getrokken.. ben er niet heel tevreden over. Zag er totaal anders uit toen ik het hoesje ging maken. Beetje jammer.
21 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
20 aug 2023
iets sneller leveren volgens afspraak/toezegging bij bestelling en, als dit niet lukt, de klant even een berichtje sturen ipv afwachten totdat de klant zelf in actie komt met de vraag wanneer de bestelling geleverd gaat worden?
28 aug 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
27 aug 2023

Duurde te lang en geen goede afsluiter

Het duurde vrij lang voor ik reactie had op mijn antwoorden. Nadat jullie een vraag hadden gesteld. En eerst was mij een nieuw hoesje beloofd en later werd dat veranderd naar 50 van het bedrag terug te krijgen
5 sep 2023