stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

De bezorging duurde 10 dagen. Kreeg bericht dat het ondertekend moest worden. DHL wilde het door de brievenbus proppen terwijl er gewoon iemand thuis was.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat zij ene klacht kunnen indienen bij DHL. Wij als leverancier en u als klant betalen veel geld voor het versturen en mogen hiervoor verwachten dat zendingen naar behoren worden verwerkt en bezorgt. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
16 apr 2024
Ik heb helemaal niets ontvangen. Geen berocht verder maar mag wel beoordelen. Niet tevreden dus
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
De bestelling is nog steeds niet aangekomen. Het wordt nu wel tijd. Ik wacht al 13 dagen.
Antwoord van stoffen.net
Ik heb nog steeds niet ontvangen!!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
13 apr 2024
Nog steeds niets ontvangen
13 apr 2024
Nog niets ontvangen?!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
ND
Nelleke d.
Krimpen aan den ijssel
19 apr 2024
Niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik heb 2 weken geleden bevestiging gekregen dat mijn stof voorbeeldjes zijn opgestuurd en ik heb ze nog niet, gelukkig hebben ze me maar 3 euro gekost, meterstanden zal ik al niet bestellen
Antwoord van stoffen.net
Heb een staaltje besteld. Heb daarna over de staal niks gehoord ( of hij onderweg is) maar wel al 5 reclame mailtjes van stoffen.net
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://www.stoffen.net/p/1226905.0.m.html
LD
Lukas d.
Zutphen
Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Een week geleden kreeg ik een mail dat deze verzonden is.
19 mrt 2024
9 mrt 2024
Heb bestelling niet gekregen, paar stofataaltjes
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Stof was scheef bij beide lappen. Heel jammer.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat zij u dan verder helpen bij het oplossen van een dergelijk probleem. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik ontving mijn bestelling nog steeds niet.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik heb het pakket nog niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net

Staaltjes besteld die niet geleverd worden.

Heb staaltjes besteld die niet geleverd worden, daarover gecommuniceerd via e-mail. Krijg alleen een automatisch standaard antwoord. Ik ga inkopen bij een andere stoffen handel.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Wat betreft de tijdsduur tussen ons versturen en het bezorgen: Stalen worden als "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van een dergelijke zending geen trackingnummer.  Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen in huis hebt waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Mogelijk is over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen.
MW
Ik wacht op bevestiging van mijn order/ betaling en levering nu voor de tweede keer meer dan 3 weken… te lang!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijk feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik heb nooit de proef staaltjes ontvangen maar er wel voor betaald.
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Kwaliteit van de stof oud
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
Nog niets ontvangen!