stoffen.net

635 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden655 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

16 jun 2023
Product besteld en betaald wat achteraf niet op voorraad bleek en dus annulering zonder overleg. Om vervolgens dagen op mijn geld te mogen wachten. Jammer dit.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Het komt helaas voor dat tijdens het verwerken van een bestelling een artikel niet meer op voorraad is en deze wordt dan geannuleerd uit een bestelling. (Het staat overigens aangegeven in de bestelbevestiging dat dit kan gebeuren). Doordat wij werken met stoffen kan het altijd zijn dat de in de shop berekende voorraad afwijkt van de werkelijke voorraad. Een stof kan bv zijn beschadigd of een leverancier heeft minder geleverd dan aangegeven hetgeen dingen zijn waarmee het systeem geen rekening kan houden. Wij doen onze uiterste best dergelijke problemen te voorkomen maar zoals u in uw geval hebt gemerkt is dit niet altijd mogelijk. Het voor het geannuleerde artikel/bestelling werd na 2 dagen  teruggeboekt via het medium waarmee deze bestelling werd betaald. Een dergelijke restitutie moet handmatig worden verwerkt hetgeen in de regel binnen 3 werkdagen gebeurd.
GT
Gul T.
Mijdrecht
20 okt 2023

wacht nog steeds op de bestelling.

ik heb nog steeds niets ontvangen. wel de factuur ontvangen. dus weet dat je lang kan wachten op je bestelling als je hier besteld. helaas.
24 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Een factuur/pakbon wordt gegenereerd en verstuurt op het moment dat een bestelling is verwerkt en wordt verpakt en ontvangt u daardoor eerder dan de verzendbevestiging. Na ons versturen is het afhankelijk van de bestelling hoe lang het duurt alvorens u deze ontvangt. Een bestelling met stalen/monsters wordt als brief verstuurt en deze is in de regel 5-7 werkdagen onderweg waarbij het helaas voorkomt dat een dergelijke zending met vertraging wordt bezorgt. Een pakket is in de regel 3-5 werkdagen onderweg hiervoor ontvangt u een email met een tackingnummer waarmee een dergelijke zending kan worden gevolgd. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen. Als er problemen zijn met door ons verstuurde bestellingen neem dan contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
10 nov 2023

Anderhalve week wachten

Anderhalve week geleden staaltjes besteld. Ik heb ze nu nog steeds niet in huis.. Ook voor de rest helemaal geen bericht meer gehad.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Stalen worden altijd per briefpost verstuurt zodat er geen trackingnummer voor bestaat. Het is onze ervaring dat een dergelijke zending na ons versturen 5-7 werkdagen onderweg is waarbij het voorkomt dat dergelijke zendingen emt enkele dagen vertraging worden bezorgt. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
4 jun 2023

NIETS ONTVANGEN

AFLEVEREN WAT BESTELD IS. WEBSITE VERBETEREN. PLEK VOOR KLACHTEN MOET ZONDER DOORKLIKKEN OP DE EERSTE PAGINA TE VINDEN ZIJN.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wat betreft uw bestelling: Ik ga ervan uit dat u uw bestelling, die door ons werd verstuurt, intussen hebt ontvangen zou dit niet het geval zijn hoor ik dit graag van u.
14 jan 2024
Stalen besteld maar tot nu toe niets ontvangen. Bericht ontvangen dat het wel 5 dagen of langer kan duren, toch niets ontvangen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Stalen worden altijd als normale briefpost verstuurt hiervoor ontvangt u geen trackingnummer. Het is onze ervaring dat het na ons versturen in de regel 5-7 werkdagen duurt alvorens een dergelijke zending wordt bezorgt. Houd er rekening mee dat het in deze tijd van het jaar bij verstuurde bestellingen op grond van de enorme drukte bij de post en pakketdienst tot vertraging bij het bezorgen kan komen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
14 jan 2024
Bestelling niet ontvangen. Was weliswaar maar een kleine bestelling van alleen samples, maar toch teleurstellend.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Stalen worden altijd als normale briefpost verstuurt hiervoor ontvangt u geen trackingnummer. Het is onze ervaring dat het na ons versturen in de regel 5-7 werkdagen duurt alvorens een dergelijke zending wordt bezorgt. (Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen). Houd er rekening mee dat het in deze tijd van het jaar bij verstuurde bestellingen op grond van de enorme drukte bij de post en pakketdienst tot vertraging bij het bezorgen kan komen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
23 nov 2023

Nog niets ontvangen

12-11 staaltjes besteld, zou voor 17-11 geleverd worden. Nog niets ontvangen een geen updates over levering
24 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Levering niet ontvangen ,toen gemaild, wel netjes antwoord gehad..naar wat duurde het allemaal lang .
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Een email aanvraag wordt in de regel binnen 1 werkdag, weekend uitgezonderd, beantwoord. Uw aanvraag werd intussen beantwoord en uw probleem opgelost.

niets ontvangen

Ik heb de bestelling geplaatst op 29/11 en betaald. Tot op heden 9/12 heb ik nog steeds niets ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
14 jun 2023
Volgens "Stoffen net" is mijn bestelling op 7 juni verstuurd maar tot op heden nog niets ontvangen.
15 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Het spijt ons te moeten horen dat u een door ons verstuurde bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Neemt u hiervoor a.u.b. contact op met onze klantenservice (contact@stoffen.net) zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. Vergeet u hierbij a.u.b. niet uw klantnummer en/of het bestelnummer aan te geven.
23 jul 2023

Bestelling

Mijn bestelling is 14 juli verzonden.(briefpost) Op 24 juli heb ik die nog niets ontvangen.
24 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Uw bestelling werd met normale briefpost verstuurt zodat wij niet over tracking informatie beschikken. Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending in de regel 5-8 werkdagen na ons versturen in huis hebt (Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen). Het komt helaas voor dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt.
JS
jetty s.
Den Dungen
10 jun 2023

Slecht

31 mei besteld en nog steeds niets binnen . Mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Uw email aanvraag werd intussen beantwoord (uw bestelling is verwerkt, verpakt en verstuurt en onderweg naar u).
JP
De ene ster geef ik niet voor het stof omdat ik het nog steeds niet ontvangen heb.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Neem in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
11 nov 2023
Proefbestelling niet ontvangen. Maar kan natuurlijk altijd een keer iets misgaan
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Stalen worden altijd met briefpost verstuurt zodat wij voor een dergelijke geen trackingnummer hebben. Het is onze ervaring dat het na ons versturen in de regel 5-7 werkdagen duurt om een dergelijke zending te bezorgen waarbij het helaas voorkomt dat een dergelijke zending met enkele dagen vertraging wordt bezorgt. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
Tot op heden nog niets ontvangen. Service weet ik nog niet. Ga contact zoeken..
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neem in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
24 dec 2023
De bestelling die ik geplaatst heb is tot op heden nog niet aan gekomen !!!!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat wordt nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
26 nov 2023
We hebben tot nu toe (26/11) nog niets ontvangen sinds de aanvraag op 17/11.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Stalen niet geleverd

Stalen besteld, wel verzendkosten voor betaald, maar niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen dar waar mogelijk en nodig te verbeteren. Stalen worden met "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van deze zending geen trackingnummer. Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending dan 5-7 werkdagen later in huis hebt. (Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen). Helaas komt het voor dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Neemt u met een dergelijk probleem a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
23 aug 2023

bestelling na 2 weken nog niet ontvangen

bestelling van stofstaaltjes na twee weken nog steeds niet ontvangen
24 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Uw aanvraag betreffende uw bestelling werd zojuist in een email beantwoord. Uw bestelling is verstuurt en nog onderweg naar u waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke briefzendingen met vertraging worden bezorgt.
7 jun 2023
Graag de bestelling versturen, heb het na 2 weken nog niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te moeten horen dat er problemen zijn met een door u geplaatste bestelling. Om een dergelijk probleem op te lossen neemt u contact op met de klantenservice (contact@stoffen.net) vergeet hierbij a.u.b. niet het bestelnummer van de betreffende bestelling aan te geven.