stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

Al bijna twee weken aan t wachten op staaltjes stof.... zou er gewoon binnen paar dagen kunnen zijn
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
17 apr 2024

Trage levering

Stof zou aankomen tussen 10 en 14 april. Dat lukt natuurlijk niet als je pas 12 april verstuurd.
19 apr 2024
Ik heb het nog steeds niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
MC
Milou C.
Zwolle

Voldoet niet aan verwachtingen

Levering duurt erg lang. Men geeft aan dat dit is omdat verzending vanuit Duitsland is. Men verstuurd het bestelde eerst naar een adres in NL, dan pas naar jouw huis. Waarom weet ik niet, wel weet ik dat het daardoor veel langer duurt dan nodig. Heb stofstalen besteld, kreeg 2 minuscule stukjes van 7 x 7 cm. Is net niets aan te zien. Bij andere webshops krijg ik grotere stalen waarop kleur en patronen goed zichtbaar zijn, voor niets. Voor deze heb ik nog moeten betalen ook... De kleuromschrijving kwam in mijn geval niet overeen met het ontvangen product. Heb groen besteld, grijs ontvangen. En daarvoor heb ik dus betaald... Jammer maar helaas, ik shop liever elders.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Dat de stofstalen ca 8x8 cm groot is staat aangegeven bij de informatie betreffende stalen: https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html Stalen zijn bedoeld om een indruk te krijgen van de stof en de kleur hiervan het is niet mogelijk stalen te versturen met hierop een volledig overzicht van een op of in een stof geweven patroon. Een overzicht over het patroon in of op een stof staat altijd op een van de foto"s van de betreffende stof. Bij stalen ontvangt u altijd een tegoedbon zodat de kosten van de stalen dan bij een bestelling worden verrekend en de eerste 5 stalen dan kosteloos zijn. Als de ontvangen stalen afwijken van de stalen zoals u deze hebt besteld neemt u contact op met de klantenservice zodat dan kan worden nagegaan wat er aan de hand is en dit dan kan worden gecorrigeerd. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Veel fouten

Er worden veel fouten gemaakt zowel met proefmonsters bestellen als met de echte bestelling. Wacht al 2 weken op levering
Antwoord van stoffen.net
Nog niets ontvangen dus niet geleverd of de enquete komt te vroeg
Antwoord van stoffen.net
8 dagen geleden een stof staaltje besteld en nog niks binnen en geen reactie op mail. Was van plan een grote hoeveelheid (25 mtr) te bestellen maar daar ga ik nog eens over denken
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
3 feb 2024
De levering van de bestelling heb ik na 10 dagen nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat eer aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Duurt lang!!!

10 dagen geleden stofstaaltjesbesteld. Nog steeds niet geleverd! Is brievenbuspost, waarom duurt het zo lang???
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Stalen worden altijd als "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van een dergelijke zending geen trackingnummer.  Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen in huis hebt waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen.
T pakje komt veel later dan toegezegd
28 jan 2024
Zeer lange verzendtijd
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig, te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
20 aug 2023

Lange levertijd en vlek in stof

Helaas niet zo positief… het duurde 10 dagen voordat de stof verstuurd werd, terwijl op de site tijdens bestellen iets anders vermeld werd. Ik ontving een stof met vlek. Daarop een mail gestuurd. Het antwoord was: we beantwoorden de mail over twee weken omdat we het zo druk hebben. Ik hoop dat dit alsnog spoedig opgepakt wordt, want nu kan ik niks met de stof….
21 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Ook wij hebben te maken met de vakantieperiode waardoor het tot vertragingen bij het verwerken van bestellingen en beantwoorden van aanvragen kan komen. Wij doen onze uiterste best deze vertragingen tot een minimum te beperken en bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en aanvragen snelst mogelijk te beantwoorden. Wij begrijpen dat het ergerlijk is dat er vertragingen ontstaan maar vragen hiervoor uw begrip.
20 aug 2023
De bezorging duurde erg lang, bijna twee weken voordat een stof staaltje binnen was. Het staaltje was goed, maar nu durf ik bijna de stof niet te bestellen, omdat ik het binnen 10 dagen nodig heb. Ik ga eerst contact opnemen met de klantenservice voordat ik de stof bestel.
21 aug 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Stalen worden altijd als briefpost verstuurt waarbij het onze ervaring is dat deze na ons versturen na 5-7 werkdagen worden bezorgt. Het komt helaas voor dat dergelijke door ons verstuurde bestellingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt.  (Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen). Alle andere bestellingen worden altijd als verzekerd pakket verstuurt hiervoor ontvangt u een track en tracenummer waarmee u de betreffende zending kunt volgen bij onze verzendpartner.
Duurt erg lang voor de stoffen verzonden worden. En nu werd een deel van de order zonder opgaaf van reden geannuleerd en de rest was al verzonden. Als we de mogelijkheid hadden hekregen dan hadden we graag iets anders uitgezocht. Nu moet ik weer verzendkosten betalen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat zij u dan verder helpen. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Heb een naaiatelier, als ik iets nodig heb moet ik dat zo vlug mogelijk in huis hebben. momenteel wacht ik al 3 weken en heb het nog niet. mijn tijd dringt als ik het maandag niet in huis heb ben ik mijn klant en opdracht kwijt, plus de uitgegeven kosten.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Neemt u in een dergelijk geval contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
8 nov 2023
Slechte communicatie over levertijden en hoge verzendkosten terwijl het ook met gewone post geleverd kan worden. Staat niet in verhouding tot de kosten van het patroon. Zal niet snel weer iets bestellen.
9 nov 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. De verzendkosten zijn aangepast aan de manier van verzenden die wij moeten gebruiken. Wij versturen, met uitzondering van stalen, alle bestellingen als verzekert pakket. Alleen op deze manier hebben wij de zekerheid dat een pakket aankomt bij onze klanten. Tevens zijn onze pakketten op deze manier verzekerd zodat, mocht er iets met het pakket gebeuren, wij de ontstane kosten kunnen claimen bij onze verzendpartner. Dat de kosten in verhouding voor een kleine bestelling hoog zijn begrijpen wij maar dit is helaas niet te vermijden. Wij vragen hiervoor uw begrip.
25 jun 2023
Ik had bij bestelling meteen betaald en kreeg onterecht een herinnering om te betalen. Waardoor de bestelling vertraging opliep en ik hem nog steeds niet heb ontvangen.
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Zoals al aangegeven in ons email verkeer hebben uw betaling en de betalingsherinnering elkaar gekruist en werd het probleem opgelost en uw bestelling intussen verwerkt, verpakt en verstuurt.
24 nov 2023
Er is een slecht te bereiken helpdesk. Via de mail, met een responstijd van 2 dagen. Geen telefoonnr oid te bekennen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Wij doen onze uiterste best aanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden. In de regel wordt een email, met uitzondering van het weekend, binnen 1 werkdag beantwoord waarbij het bij actie periodes voor kan komen dat een antwoord wat langer op zich laat wachten. Op grond van de enorme drukte zijn wij momenteel niet telefonisch bereikbaar.
5 aug 2023
de stoffen zitten in plastic verpakt, vele malen zit er een snee van een mes in de verpakking.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Ik heb dit probleem voorgelegd aan onze verzendafdeling. Producten worden pas op het laatste moment verwerkt en in de verpakking en verzendafdeling worden geen messen gebruikt waardoor het eigenlijk niet voor kan/mag komen dat u een verpakking ontvangt waarbij deze door een mes is beschadigt.  Als u een verpakking beschadigt ontvangt vragen wij u hiervan een foto te maken en deze dan naar onze klantenservice (contact@stoffen.net) te sturen zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is.