stoffen.net

638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

11 aug 2023
Bestelling nog niet ontvangen en toch al een evaluatie? Da's niet netjes.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten,m processen en service te verbeteren. Een evaluatie aanvraag wordt door het systeem automatisch verstuurt op een tijdstip waarop wordt verwacht dat een verstuurde bestelling is bezorgt. Als u een dergelijke aanvraag ontvangt en de bijbehorende bestelling nog niet hebt ontvangen neemt u dan a.u.b. contact op met de klantenservice (contact@stoffen.net). Geeft u bij een dergelijk probleem a.u.b. uw klantnummer en/of het bestelnummer door.
Te lange levertermijn , na 1 week nog geen nieuws ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden.
JH

bestelling niet ontvangen!

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Duurt erg lang!
17 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk, te verbeteren. Neemt u met een dergelijk probleem a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
7 jun 2023

Annulering

Zonder opgave van de reden werd de bestelling geannuleerd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Als een artikel op het moment van verwerken in het magazijn niet op voorraad blijkt te zijn wordt het betreffende artikel geannuleerd. Als u in uw bestelling slechts 1 artikel hebt betekend dit dat de betreffende bestelling in zijn geheel wordt geannuleerd. Hiervoor is gekozen om het mogelijk te maken een bestelling te verwerken en onnodige wachttijden op een levering te vermijden.
T pakje komt veel later dan toegezegd
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
24 jul 2023
Levering duurde vééééél te lang
25 jul 2023
Bedankt5 voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel na ontvangst van de betaling in 2-4 werkdagen verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen alvorens u een bestelling ontvangt. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Dutisland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
8 nov 2023
De levering duurde erg lang
9 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service ne processen te verbeteren. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij in Duitsland gevestigd zijn en bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen. Ook is er afgelopen week een feestdag geweest wat tot vertraging bij het verwerken van bestellingen heeft geleid.
Levering duurt me te lang
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Ook bij de post en pakketdienst is het momenteel extreem druk zodat het ook hier tot vertragingen bij het bezorgen kan komen. Ook zij werken er met man en mach aan zendingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
18 nov 2023
Nog niets ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service ne processen, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Neem in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
sneller versturen
16 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar mogelijk te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen voor Nederland of 4-6 werkdagen voor België om een dergelijke bestelling te bezorgen. Wij zijn in Duitsland gevestigd en alle bestellingen worden vanuit ons magazijn in Duitsland verstuurt mogelijk is dit over het hoofd gezien.
Te trage levering
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Helaas is er op grond van de enorme navraag een achterstand ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan deze achterstand weg te werken en weer tot "normale" levertijden te komen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
Sneller leveren
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden.
31 okt 2023
nog niks binnen
2 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen te verbeteren. Neemt u voor het oplossen van een dergelijk probleem a.u.b. contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new