Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ruime sortering aan stoffen en patronen.
Wensen:
Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur
rits als optie erbij zetten.
Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken.
Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen.
Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden.
Succes.
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant.
Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden.
Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier.
Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Trage levering
Stof zou aankomen tussen 10 en 14 april. Dat lukt natuurlijk niet als je pas 12 april verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
22 apr 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren.
6 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Al bijna twee weken aan t wachten op staaltjes stof.... zou er gewoon binnen paar dagen kunnen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
8 apr 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
29 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen dus niet geleverd of de enquete komt te vroeg
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
2 apr 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Levering duurt erg lang. Men geeft aan dat dit is omdat verzending vanuit Duitsland is. Men verstuurd het bestelde eerst naar een adres in NL, dan pas naar jouw huis. Waarom weet ik niet, wel weet ik dat het daardoor veel langer duurt dan nodig.
Heb stofstalen besteld, kreeg 2 minuscule stukjes van 7 x 7 cm. Is net niets aan te zien. Bij andere webshops krijg ik grotere stalen waarop kleur en patronen goed zichtbaar zijn, voor niets. Voor deze heb ik nog moeten betalen ook...
De kleuromschrijving kwam in mijn geval niet overeen met het ontvangen product. Heb groen besteld, grijs ontvangen. En daarvoor heb ik dus betaald...
Jammer maar helaas, ik shop liever elders.
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
26 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Dat de stofstalen ca 8x8 cm groot is staat aangegeven bij de informatie betreffende stalen: https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html Stalen zijn bedoeld om een indruk te krijgen van de stof en de kleur hiervan het is niet mogelijk stalen te versturen met hierop een volledig overzicht van een op of in een stof geweven patroon. Een overzicht over het patroon in of op een stof staat altijd op een van de foto"s van de betreffende stof. Bij stalen ontvangt u altijd een tegoedbon zodat de kosten van de stalen dan bij een bestelling worden verrekend en de eerste 5 stalen dan kosteloos zijn. Als de ontvangen stalen afwijken van de stalen zoals u deze hebt besteld neemt u contact op met de klantenservice zodat dan kan worden nagegaan wat er aan de hand is en dit dan kan worden gecorrigeerd. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel fouten
Er worden veel fouten gemaakt zowel met proefmonsters bestellen als met de echte bestelling. Wacht al 2 weken op levering
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
15 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
14 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden een stof staaltje besteld en nog niks binnen en geen reactie op mail. Was van plan een grote hoeveelheid (25 mtr) te bestellen maar daar ga ik nog eens over denken
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
15 feb 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
3 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
De levering van de bestelling heb ik na 10 dagen nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
5 feb 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat eer aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
29 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Duurt lang!!!
10 dagen geleden stofstaaltjesbesteld. Nog steeds niet geleverd! Is brievenbuspost, waarom duurt het zo lang???
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
31 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Stalen worden altijd als "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van een dergelijke zending geen trackingnummer. Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen in huis hebt waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen.
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Zeer lange verzendtijd
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
29 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig, te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal. Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
17 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
T pakje komt veel later dan toegezegd
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
19 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
22 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Duurt erg lang voor de stoffen verzonden worden. En nu werd een deel van de order zonder opgaaf van reden geannuleerd en de rest was al verzonden. Als we de mogelijkheid hadden hekregen dan hadden we graag iets anders uitgezocht. Nu moet ik weer verzendkosten betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
27 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat zij u dan verder helpen. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
20 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Levering duurt me te lang
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
21 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal. Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Ook bij de post en pakketdienst is het momenteel extreem druk zodat het ook hier tot vertragingen bij het bezorgen kan komen. Ook zij werken er met man en mach aan zendingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
15 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal. Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden.
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Te lange levertermijn , na 1 week nog geen nieuws ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
11 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal. Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden.
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb een naaiatelier, als ik iets nodig heb moet ik dat zo vlug mogelijk in huis hebben. momenteel wacht ik al 3 weken en heb het nog niet. mijn tijd dringt als ik het maandag niet in huis heb ben ik mijn klant en opdracht kwijt, plus de uitgegeven kosten.
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
11 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal. Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Neemt u in een dergelijk geval contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
6 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Te trage levering
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
8 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Helaas is er op grond van de enorme navraag een achterstand ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan deze achterstand weg te werken en weer tot "normale" levertijden te komen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
4 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje werd bog steeds niet geleverd sinds 14 d, te lange wachttijd!
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
5 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
24 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Er is een slecht te bereiken helpdesk. Via de mail, met een responstijd van 2 dagen. Geen telefoonnr oid te bekennen.
Beoordeling melden
Antwoord van stoffen.net
27 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Wij doen onze uiterste best aanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden. In de regel wordt een email, met uitzondering van het weekend, binnen 1 werkdag beantwoord waarbij het bij actie periodes voor kan komen dat een antwoord wat langer op zich laat wachten. Op grond van de enorme drukte zijn wij momenteel niet telefonisch bereikbaar.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.