stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

FK
Frans K.
Middelburg
16 apr 2024
De aflevering duurde lang en de verpakking was enigszins kapot bij aflevering. De vorige (vergelijkbare) bestelling zat in een doos wat beter beschermde. Deze levering was in een plastic verpakking gedaan die op meerdere plekken kleine gaten vertoonde waar vuil doorheen had kunnen komen. Wat gelukkig niet was gebeurd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service ne processen te verbeteren. Ik heb deze feedback doorgegeven aan onze magazijnleiding en verzendafdeling zodat wordt nagegaan wat er aan de hand is geweest. De gebruikte folie zakken voor het versturen zijn zeer sterk en raken zelden of nooit beschadigt maar 100% uitsluitend kunnen wij dergelijke beschadigingen onafhankelijk van de gebruikte verpakking nooit. Zou een door u besteld artikel zijn beschadigt neemt u contact op met de klantenservice zodat zij dit dan voor u kunnen oplossen.
AK
Angela K.
Rotterdam
Tussen bestellen en leveren zitten veel te veel dagen , tussen 3 en 5 wordt beloofd, maar er zitten uiteindelijk 10 dagen tussen betalen en leveren.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Door het lange paasweekeinde, de vrijdag voor pasen is in Duitsland waar wij gevestigd zijn ook een feestdag, is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen.
CM
Christina M.
Tessenderlo
7 apr 2024
De kleur is mooi maar niet de kleur als op de foto en vind ook het stof iets te dun.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Wij doen onze uiterste best onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een dergelijk artikel ontvangt. Wat betreft de kleuren: Op een beeldscherm getoonde kleuren kunnen op grond van instellingen, zoals ingestelde warmte temperatuur, helderheid en contrast, waarop wij geen invloed hebben, afwijken van de werkelijke kleur. Speciaal om dergelijke problemen te vermijden bieden wij een monsterservice aan. Van alle stoffen kunnen monsters worden besteld zodat u dan ziet en voelt wat u zou ontvangen als u een dergelijke stof besteld. Daar het verwerken van stoffen mensenwerk kan ook niet worden uitgesloten dat er een fout werd gemaakt bij het verwerken, verpakken van een bestelling. Het is in een dergelijk geval altijd raadzaam contact op te nemen met de klantenservice. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
AR
Ann R.
Deinze
Lange levertermijn
Antwoord van stoffen.net
De stoffen zijn prachtig! Echter was de levertijd meer dan een week, terwijl er 2-4 werkdagen werd aangegeven van te voren. Ondanks dat bij mijn vorige bestelling werd aangegeven dat hier een optimalisatie doorgevoerd werd, is dit dus helaas nog altijd niet verbeterd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Met de door ons aangegeven levertijd wordt de tijd bedoeld wanneer een bestelling naar verwachting is verwerkt, verpakt en wordt overgedragen aan de verzendpartner. Het is dus niet het tijdstip waarop wordt verwacht dat een bestelling daadwerkelijk wordt bezorgt.
MB
MYRIAM B.
KIELDECHT
Krijg soms kortingbons ..en die worden steeds geweigerd..afgelopen weekend nog ..15% korting alleen die dag ..code ingevuld ..en code was weer eens niet geldig..verder zeer tevreden over stoffen en snelle verzending …
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Tegoedbonnen zoals deze worden verstuurt worden vooraf op werking gecontroleerd en deze werken vrijwel altijd. Het niet werken van een tegoedbon heeft veelal de volgende oorzaak: Het niet voldoen aan de eisen voor de tegoedbon zoals de minimale bestelwaarde (waarde van de bestelde artikelen zonder verzendkosten) of het bestellen van artikelen waarvoor de tegoedbon niet geldig is. Het gebruiken van meerdere tegoedbonnen in een bestelling (dergelijke tegoedbonnen zijn in de regel niet combineerbaar). Het invoeren van de onjuiste code in het tegoedbon veld (let op hoofd en kleine letters). Het invullen van de tegoedbon in een verkeerd veld deze tegoedbon moet worden ingevuld in het veld "Kortingscode" dat u in de winkelwagen ziet rechts van de in de winkelwagen gelegde artikelen. Het daarna vergeten te klikken op de knop "Code toepassen" om de code te activeren.
EG
Ella G.
Amsterdam
17 mrt 2024
Bestelling en bezorging vlot verlopen. Alleen verschil in afmeting gordijnkoord. Ben in afwachting van oplossing.

Te lang leveringstijd

De producten zijn super, echt een go-to als je fournituren nodig hebt of patronen zoekt of echt een goed indruk wil hebben over een bepaalde stof (de presentatie is heel goed gedaan). Maar ik heb echt moeite met de leveringstijden.. echt heel lang, soms meer dan een week. Dat maakt het dat ik altijd aarzel of ik daar wil gaan bestellen. Echt Jammer.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Wat betreft de levertijden. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
KL
Karin L.
Zaltbommel
11 feb 2024
1 patroon opgestuurd gekregen voor 5,95 euro verzendkosten. Het pakketje (enveloppe) kon gewoon door de brievenbus. Te hoge verzendkosten.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. We hebben besloten geen bestellingen meer te verzenden als briefpost en deze mogelijkheid niet meer aan te bieden in onze shop. Waarom? Wanneer je kiest voor verzending per briefpost is jouw bestelling niet verzekerd en kan de zending niet gevolgd worden via track & trace. Daarnaast is briefpost langer onderweg dan een normaal pakketje. Voor ons is het van belang dat jij tevreden bent met de levering van jouw bestelling. We vinden dan ook dat je altijd de mogelijkheid moet hebben om het pakketje te kunnen volgen en dat de bestelling zo snel mogelijk bij jou wordt bezorgd. Daarom hebben we besloten verzending per briefpost meer aan te bieden. Let op: Stofmonsters of stalen worden ook in de toekomst nog per briefpost verstuurd, zoals je van ons gewend bent.
3 feb 2024
Stof is niet helemaal zoals afgebeeld en ook erg dun. Misschien wat duidelijker daarover.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en shop te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new Wij doen onze uiterste best onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een artikel besteld. Doordat het invoeren van gegevens mensenwerk is kan het voorkomen dat er hierbij fouten zijn gemaakt waardoor een ontvangen stof niet helemaal overeenkomt met de foto of de beschrijving van een stof. Het kan ook nog zijn dat er een fout is gemaakt bij het verwerken van een bestelling waardoor een verkeerde stof werd geleverd.
Lange wachttijd
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
YV
Yves V.
Leefdaal
6 jan 2024
Ik heb de stoffen nog niet ontvangen, levering duurt bijzonder lang.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
16 okt 2023
Twee lapjes stof besteld waarvan de ene perfect is, maar de ander vouwde ik uit en daar zit tot m’n verbazing een gaatje in. Niet aan de zijkant, dan had ik er misschien nog omheen kunnen knippen, maar in het midden. Ik moet er nog over bellen en ik ga ervan uit dat het opgelost word, maar het is wel een teleurstelling. Verder vond ik de levering een beetje traag, maar dat zal een milieu dingetje zijn, dus dat vind ik geen probleem.
16 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Bij een dergelijk probleem neemt u contact op met de klantenservice zij helpen u dan verder bij het oplossen van een dergelijk probleem. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Tegenvallend aanbod en lange levertijden

Ik heb in het verleden vaak besteld. Vind nu het aanbod minder interessant. Ook blijft nog steeds de levertijd (te) lang. Ik heb vlak voor Kerst een bestelling geplaatst, na veel mailtjes met kortingen te hebben ontvangen. Nu na 10 dagen staat de bestelstatus nog steeds op Open. Ik ben dus bang dat het nog wel even gaat duren voordat ik de stoffen in huis heb. De website is op zich prettig en overzichtelijk.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren. Door de extreem grote navraag, de afgelopen feestdagen en een inventarisatie is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen en weer terug te keren naar de "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
22 aug 2023
het enige waar ik mee zit is dat het heel lang duurde tot het bij mij was. Dat houd me tegen om snel te bestellen want ik maak van alles voor chihuahua's en klanten van mij zijn erg lastig ihihihihhi als het lang duurt voor ik aan iets kan beginnen voor hun heb ik echte bitches op facebook. En zij zeggen het online wat niet goed is natuurlijk. Verder is er aan de shop niets mis
23 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel in 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke bestelling te bezorgen.
8 aug 2023

Late levering

De inschatting wanneer het geleverd zou worden was slecht. Op de laatste dag van de inschatting werd de bestelling pas aangemeld bij de bezorger en was dus nog niet eens onderweg. En dat kan gebeuren natuurlijk, het is zomervakantie, maar dan verwacht ik een waarschuwing of melding dat de zendtijden langer zijn.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. De aangegeven levertijd is niet het tijdstip waarop verwacht wordt dat de levering plaatsvind maar het tijdstip waarop verwacht wordt dat een bestelling is verwerkt, verpakt en wordt verstuurt. Een bestelling wordt in de regel in 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen.
15 nov 2023

geduld op de proef gesteld

Erg lang wachten op de bestelling en ook nog eens verkeerd gesorteerd bij de bezorging maar nu eindelijk, na 15 dagen, het bestelde uitgepakt. Morgen aan het naaien dus.. Inhoud pakket prima, afhandeling bestelling kan m.i. sneller.
16 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door een plotseling ontstane extreem grote navraag is er een achterstand ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij hebben hierop gereageerd en onze capaciteiten verhoogd om de hierdoor ontstane achterstand weg te werken. Het duurt echter enige tijd alvorens de hierdoor ontstane achterstand is weggewerkt en de levertijden weer terug zijn op een "normaal" niveau.
15 jul 2023
Ik vond de levertijd best lang, ik heb op 7 juli besteld en het pakket pas op 13 juli ontvangen. Verder was het fijn om in het grote aanbod een keuze te kunnen maken en zijn de restlapjes ook zeer interessant.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Wat betreft de levertijden: Een bestelling wordt in de regel binnen 1-3 werkdagen verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen een dergelijke zending te bezorgen. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland waar wij gevestigd zijn worden verstuurt.
11 aug 2023

Order geannuleerd, levertijd te lang

Ik heb mijn order geannuleerd om dat de levertijd te lang was. Toen had ik inmiddels al stofjes van een andere online winkel binnen. Jammer want volgens mij mooie stoffen en een ruimenkeuze
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn, alle bestellingen worden vanuit ons magazijn in Duitsland verstuurd. Een bestelling wordt in de regel 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen.