stoffen.net

638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

15 jul 2023
Ik vond de levertijd best lang, ik heb op 7 juli besteld en het pakket pas op 13 juli ontvangen. Verder was het fijn om in het grote aanbod een keuze te kunnen maken en zijn de restlapjes ook zeer interessant.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Wat betreft de levertijden: Een bestelling wordt in de regel binnen 1-3 werkdagen verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen een dergelijke zending te bezorgen. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland waar wij gevestigd zijn worden verstuurt.
11 aug 2023

Order geannuleerd, levertijd te lang

Ik heb mijn order geannuleerd om dat de levertijd te lang was. Toen had ik inmiddels al stofjes van een andere online winkel binnen. Jammer want volgens mij mooie stoffen en een ruimenkeuze
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn, alle bestellingen worden vanuit ons magazijn in Duitsland verstuurd. Een bestelling wordt in de regel 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen.
2 okt 2023
Kon niet met ideal betalen met mijn bank en heb overmaking gedaan, maar ondertussen na twee weken nog geen stof, dat doe ik dus niet nog een keer
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Het betalen via IDEAL is uitsluitend mogelijk via de bij deze betaalmethode aangegeven banken. Als de door u gebruikte bank (nog) niet in deze lijst is aangegeven kan hiermee niet via IDEAL worden betaald. Bij de betaalmethode vooruitbetaling duurt het in de regel 1-3 werkdagen nadat een betaling is overgeschreven voordat een dergelijke betaling is geregistreerd waarna de betreffende bestelling wordt vrijgegeven voor verwerking in het magazijn.
23 nov 2023
Voorlopig nog in afwachting van het leveren. Eindelijk een bedrijf dat er de tijd voor neemt. Ga ervan uit dat het straks prima in orde is
24 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig te verbeteren. Door een onverwacht ontstane enorme navraag is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan de hierdoor opgelopen achterstanden weg te werken en weer terug te komen tot "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar konden helaas niet rekenen met een dergelijke enorme navraag en hierop niet vooraf reageren.
28 jul 2023

Trage afhandeling van bestelling.

Afleverdatum bij bestelling klopte niet. Erg trage afhandeling van de bestelling door leverancier. Transporteur (DHL) volgens norm.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. De vertraging is ontstaan doordat uw bestelling op vrijdag middag werd verwerkt en verstuurt in een dergelijk geval wordt de betreffende zending pas op maandag verder verwerkt door DHL. In het weekend worden geen DHL vrachtwagens afgehaald zodat op vrijdag middag verwerkte bestellingen dan pas op maandag na het weekend door DHL verder kunnen worden verwerkt.
CR
chris r.
morkhoven
4 nov 2023
Over de stof kan ik nig niet oordelen heb ze nog steeds nuet ontvangen, levering duurt vrij lang, nu 8 d aan wachten
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zij kunnen nagaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Levering traag

Bestellen was makkelijk, maar ik heb nog niets binnen (8e dag na de per email gemelde verzending ).
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Wat betreft het bezorgen na ons versturen: Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen. Bij een pakket duurt het na ons versturen in de regel 3-5 werkdagen om deze te bezorgen bij stalen die als "normale" brief worden verstuurt in de regel 5-8 werkdagen. Houd u er rekening mee dat het in deze tijd van het jaar extreem druk is bij de post en pakketdienst zodat het tot vertraging bij het bezorgen kan komen.
16 sep 2023
Betere berichtgeving over de zending en sneller bezorgen Bedankt voor de tegoedbon
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk te verbeteren. Uw laatste bestelling betrof stalen en deze worden als normale briefpost verstuurt. Het is onze ervaring dat een dergelijke zending na ons versturen in de regel 5-7 werkdagen onderweg is waarbij het voorkomt dat een dergelijke zending met vertraging wordt bezorgt. Wij hebben helaas geen invloed op de tijdsduur tussen ons versturen en het bezorgen van dergelijke briefpost. Wij zijn in Duitsland gevestigd en alle bestellingen worden vanuit ons magazijn in Duitsland verstuurt mogelijk is dit over het hoofd gezien.
15 nov 2023
de levertermijn is zeer lang, meer dan een week. en nog niets ontvangen.
16 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Door een onverwacht ontstane extreem grote navraag is er een achterstand ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij hebben hierop gereageerd en de capaciteiten verhoogd om de hierdoor ontstane achterstand weg te werken en bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
10 aug 2023
De levering heeft erg lang geduurt, veel later geleverd dan aangegeven.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen, daar waar mogelijk, te verbeteren. De aangegeven levertijd is niet het tijdstip waarop verwacht wordt dat de levering plaatsvind maar het tijdstip waarop verwacht wordt dat een bestelling is verwerkt, verpakt en wordt verstuurt. Een bestelling wordt in de regel in 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen.
YV
Yves V.
Leefdaal
6 jan 2024
Ik heb de stoffen nog niet ontvangen, levering duurt bijzonder lang.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
9 jun 2023
Het verzenden van producten duurt te lang , 8 tot 14 dagen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen waar mogelijk te verbeteren. De tijdsduur tussen het versturen en bezorgen is afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Bij een pakket verzending duurt het na ons versturen in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen. Bij een warenzending (briefpost) duurt het in de regel 5-8 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen. Het komt helaas voor dat zendingen met vertraging worden bezorgt. Houd u er rekening mee dat wij niet in nederland maar in duitsland gevestigd zijn en bestellingen vanuit ons magazijn in duitsland versturen mogelijk hebt u dat over het hoofd gezien.
10 nov 2023
Prijs is okay echter de verzending duurt lang.
Antwoord van stoffen.net
Heb nog niks ontvangen. Dus langzame levering
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
GS
G S.
Maastricht
5 nov 2023
Levering duurt veel langer dan aangegeven
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen dar waar mogelijk en nodig te verbeteren. Door een onverwacht extreem grote navraag en een feestdag in de afgelopen week zijn er helaas vertragingen ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, verpakken en te versturen.
10 aug 2023
Levering duurt erg lang, helaas.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar mogelijk te verbeteren. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen. Een bestelling wordt in de regel 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel nog 3-5 werkdagen om een dergelijke zending daadwerkelijk te bezorgen.
Wacht nog op m’n bestelling
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig, te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Ook bij de post en pakketdienst is het momenteel extreem druk zodat het ook hier tot vertragingen bij het bezorgen kan komen. Ook zij werken er met man en mach aan zendingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
9 sep 2023
Erg lange levertijden
12 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Een bestelling wordt in 1-3 werkdagen verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
25 nov 2023
De stoffen zijn goed.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
8 jul 2023
Snellere levering
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren.