stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

Enkel stalen besteld, goed bevonden.

Ik heb voorlopig enkel stalen besteld, fijn dat de eerste 5 gratis zijn en je de verzendkosten terugkrijgt in de vorm van een aankoopbon. Het enige minpuntje is dat het wel wat langer duurde dan vooropgesteld voor ze in de brievenbus lagen. Mooie stalen, enkel voor de stoffen met grote print is het moeilijk beoordelen op zo'n klein stukje stof hoe het eruit zal gaan zien.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Stalen zijn bedoeld om een indruk van een stof te krijgen waarbij het helaas niet mogelijk is rekening te houden met de grote van een opdruk van een stof. Wij begrijpen dat dit in sommige gevallen ergerlijk kan zijn maar eigenlijk is ook dat geen probleem daar u als u besteld geen risico loopt daar u bij ons een 30 daags teruggaverecht hebt.
Leveringstermijn kan beter Spijtig dat er een bepaalde leveringstermijn wordt meegegeven en de levering pas een week later gebeurt! Ik ben snel nog naar een andere fysieke winkel moeten gaan om andere dingen te kopen voor mijn voorziene workshop
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren.
goede stoffen en goede verzending, graag meer stoffen in de richting van crepe en polyester. Ik hou nogal van kreukherstellende stoffen , verder wens ik jullie nog veel succes met de mooie stoffen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Wat betreft uw wensen voor meer polyester en crepestoffen: Ik heb deze wens doorgegeven aan onze inkoopafdeling dergelijke wensen worden verzameld en dan wordt er naar mogelijkheden gekeken of het mogelijk is deze om te zetten en dergelijke artikelen op te nemen in het assortiment.
de kwaliteit is goed en de bezorging ook.
vlotte levering, mooie stof
Vlotte verzending.
17 apr 2024
Het is goed
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
JV
Vanoverbeke A.
Meulebeke Belgium
7 apr 2024
YM
Duurde erg lang om stofstaal te ontvangen maar kwam omdat bedrijf in Duitsland is gevestigd, bleek nadat ik mail had gestuurd. Ik kreeg wel snel reactie. Helaas was de stof te stug voor gordijnen. Maar verder positieve indruk van het bedrijf.
Antwoord van stoffen.net
Grote keuze van stoffen, gemakkelijk te bestellen, goede info bij de stoffen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop en producten te verbeteren. Wij doen er alles aan artikelen zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een artikel besteld. Zou er twijfel zijn kunt u bij stoffen altijd gebruik maken van de monsterservice. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
Grote keuze, gemakkelijk te bestellen en snelle levering.
Antwoord van stoffen.net

Mooie stof,en de kleur kwam over 1 met…wat we zochten .

Mooie stof,en de kleur kwam over 1 met wat we zochten !
19 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Wij doen er alles aan onze artikelen en stoffen zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u zou ontvangen als een dergelijk artikel besteld wordt. Zou er twijfel zijn kan er voor stoffen altijd nog gebruik worden gemaakt van de monster service. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
MD
MP D.
Grevenbicht
de mooie stoffen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren.