stoffen.net

638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

9 mrt 2024
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen, producten en shop te verbeteren. Uw wensen zijn doorgegeven aan onze marketingsafdeling en het shopmanagement zodat gekeken wordt in hoeverre wij op deze wensen kunnen ingaan en deze om kunnen zetten. Een kortingsbon kan altijd worden ingevuld nadat u de artikelen in de winkelwagen hebt gelegd en de winkelwagen opent dan vind u rechts de mogelijkheid kortingscode hier vult u de code in dan klikt u op "Code toepassen" waarna deze wordt verrekend.

Mooie kwaliteit, redelijk lange levertijd

De stoffen zijn steeds van een heel goede kwaliteit. De leveringstijd is redelijk lang (ong. 10 à 14 dagen), maar omdat de stoffen zo mooi zijn, is het het wachten waard. Vroeger kon je betalen voor een abonnement op gratis levering, je betaalde ong. 9 euro en kreeg dan 6 maanden gratis levering. Dit is spijtig genoeg afgeschaft, waardoor ik nu ook op andere sites koop omdat de leveringskosten toch overal hetzelfde zijn.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Waar u op doelt is de oude verzendkosten-flatrate. Wij kunnen de verzendkosten-flatrate helaas niet meer aanbieden deze werd uit het assortiment genomen. Onze kosten, bijvoorbeeld voor logistieke en energiedienstverleners, zijn fors gestegen. Ook uit het oogpunt van duurzaamheid is het niet aan te raden om veel kleine bestellingen, die worden gepromoot door de verzendkosten-flatrate, te verzenden of te retourneren. We hebben daarom moeten besluiten de verzendkosten-flatrate uit ons aanbod te schrappen en niet meer beschikbaar te stellen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
3 feb 2024
Kleuren van de wol/stof komen zo goed als overeen met de foto. Mogelijk voor verbetering vatbaar: iets meer communicatie. Na betaald te hebben en de website te hebben verlaten hoorde ik niets meer tot na anderhalve week de bevestiging van de bestelling kwam en 2 dagen later had ik alles in huis. Dus prima, maar 10 dagen radiostilte maakt het wat onzeker.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen te verbeteren. Een bestelbevestiging hoort u omgaand na het plaatsen van een bestelling te ontvangen en niet pas na anderhalve week. (Het komt voor dat een dergelijke bestelbevestiging als SPAM wordt beschouwd en dan wordt opgevangen in het SPAM filter). Wat u na enige tijd na het plaatsen van een bestelling ontvangt zijn een factuur, deze wordt verstuurt zodra een bestelling is verwerkt en verpakt, en kort daarna een verzendbevestiging voor een bestelling.
3 feb 2024
Bestellen en leveren gaat heel goed en de kwaliteit wordt goed beschreven op de site. Ik vind het zoeken op de site( op de telefoon) niet optimaal, daarom geen vijf sterren. Ofwel snap ik niet goed hoe het werkt, ofwel wil ik op andere criteria zoeken dan het filter aanbiedt.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Bij onze filters hebt u 21 mogelijkheden om te zoeken op hoofdcategorieën en dan in de hoofdcategorie en nog mogelijkheden om het zoeken nog meer aan uw wensen aan te passen. Er wordt geregeld gesproken over wensen voor filters en deze worden dan geactualiseerd en aangepast zodat het zoeken naar bijpassende stoffen nog eenvoudiger wordt. Het is bij filters helaas zo dat het onmogelijk is om deze aan alle mogelijke wensen aan te passen zodat gekozen is en wordt voor filters die het mogelijk maken om aan zoveel mogelijk wensen te voldoen.

Mooie stof voor goede prijs!

Hele mooie stof gekocht voor stoelhoezen. Prijs/kwaliteit verhouding is top. Levertijd is niet super snel maar wel ok. Bestelling kwam na ongeveer een week. Informatie over gratis verzekering van de bestelling kan iets duidelijker.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Een bestelling wordt altijd als verzekerd pakket verstuurt en is daardoor altijd al verzekerd, de verzekering waar u op doelt is een extra verzekering via Trusted Shop. Trusted Shop is zelf verantwoordelijk voor de manier waarop dit wordt aangegeven wij hebben hier als verzender geen invloed op wij geven dit uitsluitend aan. via een link.
goede en mooi stoffen . Alleen het versturen is niet echt snel . en omdat het verzenden via GLS gaat zal ik niet meer bestellen helaas geen service bij hun voor klanten maar de communicatie is top bij stoffen net
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. De gebruikte verzendpartner hang af van de grote van het te versturen pakket. Uitsluitend bestellingen met volumineuze goederen worden met GLS verstuurt alle ander bestellingen worden met DHL verstuurt.
Ruime keuze aan producten, bestelde product was zoals beschreven. Wel jammer dat het bijna een week duurde voordat het werd verzonden.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
Nadat het verzonden was ging het ontzettend snel daarvoor duurde het lang en moeilijk bereikbaar.
Antwoord van stoffen.net
De bezorging en het materiaal is prima. Het blijft wel een gok om stof via internet te kopen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Wij doen onze uiterste best onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u het betreffende artikel besteld. Zou er twijfel zijn raden wij u aan gebruik te maken van onze monsterservice, u kunt van alle stoffen een monster bestellen zodat u dan ziet en voelt wat u ontvangt als u de betreffende stof besteld. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
3 feb 2024
de verpakking moet beter iedere keer zitten er messneden in het plastic.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen , daar waar mogelijk en nodig te verbeteren.
28 jan 2024
Goede communicatie en mooie stof, beetje trage levering!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren.
10 feb 2024
Beetje lang onderweg, maar verder perfect in orde.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
Kwaliteit altijd heel goed Wel erg lang onderweg
Antwoord van stoffen.net

Snellere verzending...duurde meer dan…

Snellere verzending...duurde meer dan een week
Antwoord van stoffen.net
Ideaal om een stukje stof eerst te voelen
Antwoord van stoffen.net
Dit keer verliep de levering goed en snel
Antwoord van stoffen.net
De stof was precies wat ik had besteld
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren. Wij doen onze uiterste best producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u het betreffende artikel besteld.