stoffen.net

638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

11 feb 2024
Keurig op aangeven tijd geleverd.
25 jul 2023
Alles was in orde, maar als ik een halve meter wil bestellen, dan komt steeds dat certificaat logo in beeld en moet eerst wee helemaal naar boven gaan op het artikel en dan weer naar beneden en dan kan ik pas een halve meter ingeven.
26 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Kunt u a.u.b. aan de klantenservice (contact@stoffen.net) het volgende doorgeven: Welke webbrowser en wat voor apparaat gebruikt u om te bestellen. Om welk artikel gaat het hierbij? Met deze informatie kan dan worden nagegaan wat er aan de hand is en het probleem worden opgelost alvast bedankt.
Altijd correct in levering. Vaak ruim bemeten in de stoffen; bestel je een halve meter krijg je eerder 60-70cm. Goede kwaliteit stoffen. Levering is wel vaak wat traag maar aangezien je achteraf mag betalen geeft dit weinig stress.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
GD
George d.
Voorhout
8 okt 2023

Fijne overzichtelijke site en veel keuze

Fijne overzichtelijke site, voldoende keuze. Verzenden wat minder, door trage orderverwerking? (Na verzenden binnen 3 werkdagen ontvangen). Alle 4 de lappen die ik besteld heb zijn zowel ruim en behoorlijk scheef afgeknipt...
10 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel in 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen alvorens u een dergelijke bestelling ontvangt. Wat betreft het scheef en mogelijk hierdoor te kort snijden: Meld u een dergelijk probleem bij de klantenservice zodat dit dan wordt doorgegeven aan het magazijn en dan met de betreffende medewerker besproken kan worden. Zou een stof hierdoor te kort zijn gesneden bieden wij u hiervoor uiteraard een oplossing aan om dit te corrigeren.
11 nov 2023

Mooie stoffen maar LANGE LEVERINGSTIJD

Ik geef een 10 voor de mooie stoffen van goede kwaliteit. En de score van 9? Het puntje eraf is omat de leveringstijd wel erg lang is: meestal een week, en op dit ogenblik wacht ik al 11 dagen op mijn laatste bestelling!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen waar mogelijk te verbeteren. Door een onverwacht ontstane enorme hoeveelheid aan bestellingen is er een achterstand ontstaan bij het verwerken hiervan. Wij doen er alles aan deze hierdoor opgelopen achterstand weg te werken en bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, verpakken en te versturen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
19 jul 2023

Stoffen.net heeft veel keuze aan stoffen

Stoffen.net heeft veel keuze aan stoffen. En ze antwoorden altijd op de mail. Jammer genoeg dat de korting actie die ze aanbieden aan veel voorwaarden vast zitten zodat het uiteindelijk de actie niet gebruikt kan worden.
20 jul 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Aan acties zijn, niet alleen bij ons, altijd voorwaarden verbonden, ook wij als bedrijf maken een afweging voor wat betreft kosten en opbrengst en deze worden meegenomen in de afwegingen voor een actie en de voorwaarden hiervoor. Meestal betreft het een aantal uitzonderingen van artikelen waarvoor de actie niet geld en een minimale bestelwaarde vanaf waar de actie geld. Wij begrijpen dat het voor klanten niet altijd mogelijk is om aan dergelijke voorwaarden te voldoen maar vragen hiervoor uw begrip.
25 sep 2023
Er miste in de zending een door mij bestelde stof, en i.p. daarvan had ik een deco-stof. Na melding kreeg ik een mail met duidelijke uitleg van hoe het verder zou gaan en de missende stof kreeg ik gelijk toegestuurd.
26 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren.
QV
Q V.
Zoetermeer
3 okt 2023
Kwaliteit van het produkt is top. Bij de verzendperiode in de bestelbevestiging aangegeven dat de dit gerekend wordt vanaf de datum waarop het produkt wordt aangeboden aan de verzender.
RS
Ria S.
Spijkenisse
6 sep 2023
Mooie stoffen ruime sortering.na het wassen nog even mooi. Ik ben er heel blij mee.jammer dat de bezorging een beetje moeilijk te volgen is.je weet niet wanneer het komt.
12 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Na het versturen ontvangt u van ons een email met het treack en tracenummer waarmee u een zending bij onze verzendpartner kunt volgen. Wij hebben helaas geen invloed op de aard en wijze waarop onze verzendpartner de track en trace website heeft ontworpen en de tijdsduur die gebruikt wordt of nodig is de hier aangegeven informatie te actualiseren. Verzendetiketten worden vooraf gegenereerd en de status op de betreffende website wordt pas geactualiseerd op het moment dat een pakket bij onze verzendpartner wordt verwerkt en gescand. Dit duurt in de regel, afhankelijk van het tijdstip van verzending en drukte bij onze verzendpartner, 1  werkdag, maar kan bij extreme drukte bij onze verzendpartner soms langer duren. (Wordt een pakket vrijdagmiddag verstuurt wordt een dergelijke zending pas op maandag bij DHL verder verwerkt).  Dit kan op grond van de tijdstippen waarop onze verzendpartner de vrachtwagens met pakketten afhaalt helaas niet worden vermeden. (De vrachtwagens worden dagelijks, met uitzondering van vrijdagmiddag en het weekend, afgehaald en verder verwerkt bij onze verzendpartner).
21 nov 2023
De stoffen zijn van goede kwaliteit, de levering en communicatie hierover was goed. Beter… voor wat betreft deze levering zou ik geen verbeterpunten weten!👍
21 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en processen waar mogelijk en nodig te verbeteren.

Prima

Ik had alleen monsters besteld. Levering duurde vrij lang vond ik. Langer dan een week. Maar alles klopte verder zoals omschreven op de website.
13 jun 2023
Beankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar mogelijk en nodig te verbeteren. Wat betreft de tijdsduur tussen het bestellen en leveren: Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij in Duitsland gevestigd zijn en bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen. Het is onze ervaring dat een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen wordt bezorgt waarbij het helaas voorkomt dat een dergelijke zending met enkele dagen vertraging wordt bezorgt.
8 sep 2023
Ik vind de site iets minder duidelijk geworden. Wil graag weten welk garen en welke stof voor de boorden geadviseerd wordt bij de gekozen stof.
12 sep 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Door de omstelling op een nieuw shopsysteem kon het productadvies gedeelte helaas niet worden meegenomen. Wij werken er hard aan dit in het nieuwe systeem op te nemen en weer beschikbaar te stellen zodat u in de shop dan weer kunt zien wat het best bij een stof past.
6 okt 2023
Material was ok maar de breedte niet. Die zou 140cm zijn maar was 136 en ene lange kant was gesneden dus eigenlijk originaal was dubbelbreed.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Meld u een dergelijk probleem a.u.b. bij onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
AJ
Andrea J.
Spijkenisse

Groot assortiment, trage levering

Groot assortiment dus dat is altijd heel goed! Beschrijvingen bij de producten zijn ook duidelijk en goed. Helaas is de levering erg traag!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar war mogelijk en nodig, te verbeteren. Door de enorme navraag en drukte is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Ook bij onze verzendpartner DHL is het extreem druk waardoor zendingen zich vertragen. Er wordt hard aan gewerkt de hierdoor opgelopen achterstanden en vertragingen bij het bezorgen weg te werken en weer tot "normale" levertijden te komen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
18 jun 2023
Ben nog niet klaar met de broek (stof), lijkt me mooie stof, wel vind ik het een beetje stug maar dat kan in de was misschien beter worden.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. De door u bestelde jeansstof is een stevige stof met een vaste grip. Als u deze met wat wasverzachter een keer wast wordt deze wat soepeler.
Alles goed ontvangen. Wat beter kan: aangeven dat de stof uit Duitsland komt en daarom ongeveer 5-7 dagen nodig heeft om aan te komen.
9 aug 2023
Prachtige stoffen. Duurt alleen een tijdje voor het bezorgd wordt. Maar kan dat wel begrijpen, omdat het uit een ander land komt.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren.
13 okt 2023

Bestelling stalen voldoende

Bestelling stalen, stalen netjes en goed gedocumenteerd. Levering duurt alleen erg lang. Stoffen redelijk aan de prijs.
16 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar mogelijk te verbeteren. Wat betreft de tijdsduur tussen het versturen en het bezorgen: Stalen worden als "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van een dergelijke zending geen trackingnummers.  Onze ervaring leert dat een dergelijke zending in de regel 5-7 werkdagen na ons versturen wordt bezorgt waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Wij zijn niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd alle bestellingen worden vanuit het magazijn in Duitsland verstuurt.