stoffen.net

638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

Product zoals beschreven en zeer netjes geholpen via de chat en mail. Levertijd is wel wat lang
21 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door een onverwacht ontstane enorme navraag is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan de hierdoor opgelopen achterstanden weg te werken en weer terug te komen tot "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar konden helaas niet rekenen met een dergelijke enorme navraag en hierop niet vooraf reageren.
24 nov 2023
Ruime keuze, goede stoffen en duidelijke website. De levertijd is wel een beetje lang.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door een, duidelijk voor onze geplande black friday sale,  onverwacht ontstane enorme navraag is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan de hierdoor opgelopen achterstanden weg te werken en weer terug te komen tot "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar konden helaas niet rekenen met een dergelijke enorme navraag en hierop niet vooraf reageren.
Fijne webwinkel groot assortiment Meer de afhandeling en levering duurt best wel lang
21 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Door een onverwacht ontstane enorme navraag is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan de hierdoor opgelopen achterstanden weg te werken en weer terug te komen tot "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar konden helaas niet rekenen met een dergelijke enorme navraag en hierop niet vooraf reageren.
1 nov 2023
Mooie stoffen, overzichtelijke site, redelijke prijzen. Verzending kan iets sneller.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig, te verbeteren. Het komt helaas voor dat verwerking op grond van bv ziekte of extreem grote drukte wordt vertraagt. Wij doen onze uiterste best bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, verpakken en te versturen.
30 aug 2023
Prima vilt, mooie kleur. De poplinkatoen had een dunnere kwaliteit dan verwacht.
31 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren.
20 okt 2023
Fijne begeleiding bij iets wat niet goed ging. De levering duurt anderhalve week.
24 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke ffeedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Wat betreft de levertijd: Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Dutisland versturen.
23 aug 2023
Op de website bij de stoffen staan er soms stoffen 2x in de collectie vermeld.
24 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Als u een dergelijk probleem vaststelt geeft u dit dan met het Art. Nr. of de stofnaam door aan onze klantenservice (contact@stoffen.net) zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is en dit dan gecorrigeerd kan worden.
21 aug 2023
Goede projs/kwaliteit verhouding. Heeft wel even geduurd eer geleverd werd…
22 aug 2023
AV
Aliette v.
PURMEREND
1 nov 2023
Aflevering is meestal een week na de bestelling. Dat is weleens lastig.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, voor zover mogelijk, te verbeteren. Wat betreft de levertijd: Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
JD
josee d.
houthalen
23 nov 2023
Alles is perfect verpakt, geleverd alleen duurt het wat lang....
24 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door een onverwacht ontstane enorme navraag is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij doen er alles aan de hierdoor opgelopen achterstanden weg te werken en weer terug te komen tot "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar konden niet rekenen met een dergelijke enorme navraag en hierop helaas niet vooraf reageren.
4 nov 2023
Levering duurt lang meer dan een week gewacht op twee stalen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Na het versturen van stalen, deze worden met de reguliere post verstuurt duurt het in de regel 5-7 werkdagen, voor België 5-8 werkdagen, alvorens u een dergelijke zending ontvangt. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
18 okt 2023

Op de stoffen niets negatiefs maar de levering verloopt niet top!…

Op de stoffen niets negatiefs maar de levering is niet top!
19 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar mogelijk te verbeteren. Als er problemen zijn met een bestelling neemt u hiervoor contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is en een dergelijk probleem dan kan worden opgelost. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
18 jul 2023
goede service en heel goed om een staal te kunnen bestellen
19 jul 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
AP
Alie P.
Groningen
11 aug 2023

Verzending zou wel wat sneller kunnen. En graag wat meer patronen

Verzending zou wel wat sneller kunnen Pluspunt: veel keuze
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, verpakken en te versturen. Helaas hebben wij te kampen met de vakantieperiode en een onverwacht grote navraag waardoor er vertragingen zijn ontstaan bij het verwerken van bestellingen waarvoor onze excuses.
12 jul 2023
Mooie stof hadden alleen sneller verstuurd kunnen worden
13 jul 2023
12 aug 2023

Ruime keuze

Veel keus en goede kwaliteit. De levering doet wat lang.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen waar mogelijk te verbeteren. Wat betreft de levertijd. Ook wij hebben te maken met de vakantie periode en hierbij een plotseling ontstane grote navraag waardoor er vertragingen zijn ontstaan bij het verwerken van bestellingen waarvoor onze excuses. Wij doen er alles aan deze vertragingen tot een minimum te beperken en bestellingen snelst mogelijk te versturen.
PK
Peter K.
Ureterp
Perfect product, deugdelijk verpakt en snel geleverd.
10 nov 2023
Pakket zou komen maar heb het nog steeds niet jammer
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u met een dergelijk probleem a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
22 nov 2023
Track en tracé oke beter de verpakking kan beter
24 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar war nodig en mogelijk, te verbeteren.
10 aug 2023
Keurig verpakt en op de aangegeven tijd bezorgd.