stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

CS
Catharina S.
Nieuwegein
Groot assortiment stoffen. Ook patronen kunnen vinden. Zou handig zijn als bij álle patronen meteen vermeld staat hoeveel stof je nodig hebt per maat. Dan kun je in 1x shoppen. Verzending duurt best lang.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Bij veel patronen is onder de details, direct onder de foto van het patroon, een stofverbruik lijst aangegeven met hierin de benodigde hoeveelheid stof. (Houd u er rekening mee dat deze lijst vaak niet in het Nederlands maar Duits of Engels is daar niet alle patronen in het Nederlands beschikbaar zijn).
OK
Olha K.
Sint Odilienberg
Very nice textile! I like that each piece of fabric has a label with information. Everything is correct and delivered on time. Free samples. Very satisfied with my purchase.
Antwoord van stoffen.net
Thank you for your feedback. We use such feedback to improve our service, processes and products.

Prima

De bestelde stof is mooi en goed van kwaliteit. Fijn dat ik een aantal stofstalen kon mee bestellen, zodat ik goed een keuze kan maken voor mijn volgende bestelling (en)
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
Je krijgt snel wat je hebt besteld tegen redelijke prijzen. De koerier doet er soms wat langer over, maar dat is niet de schuld van stoffen net.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren.
ID
Ingrid D.
Iddergem
Ik heb in het verleden 2 bestellingen gedaan van ongeveer hetzelfde bedrag. Zijn deze allebei geletterd? Staat er nog een factuur open?
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zij kunnen u dan verder helpen bij het oplossen van een dergelijke aanvraag. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Service is groots! Email contact na bijvoorbeeld een probleem of klacht binnen 3 dagen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren.

Auslandslieferung

Freitags bestellt, Montags geliefert und das nach Belgien. Ich bin begeistert.
Antwoord van stoffen.net
Wir danken Ihnen für Ihr Feedback. Wir nutzen dieses Feedback, um unsere Produkte, Dienstleistungen und Prozesse zu verbessern. Es ist gut zu hören, dass Sie Ihre Bestellung so schnell erhalten haben. Allerdings sollten wir darauf hinweisen, dass dies außergewöhnlich schnell gelaufen ist und nicht die Regel ist oder sein wird, normalerweise dauert es 3-5 Werktagen um eine Sendung zu zu stellen.
LS
Loes S.
Georgsdorf
Goede service en snelle levering. Mooie producten van goede kwaliteit
Antwoord van stoffen.net
de bestelling werd correct geleverd en voldeed aan de verwachtingen
20 apr 2024
Fijn en snelle levering, mooie stof voor goede prijs
Antwoord van stoffen.net
Geweldige stoffen voor zeer betaalbare prijzen!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren.
Ruime keuze prima prijs kwaliteit verhouding!
PB
PJ B.
Maastricht, Nederland
Goede kwaliteit en zeer snelle verzending!
Antwoord van stoffen.net
Proces duidelijk en correct uitgevoerd
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren.
IO
Ingrid O.
Groningen
16 apr 2024
Prachtige stoffen. Keurig afgeknipt
20 apr 2024
Hele mooie stofjes en veel opties.
JR
19 apr 2024
Groot assortiment en snel geleverd
Antwoord van stoffen.net
Netjes verpakt en snelle levering
17 apr 2024
Heel uitsteken