stoffen.net

635 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden655 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

ID
Ingrid D.
Iddergem
Ik heb in het verleden 2 bestellingen gedaan van ongeveer hetzelfde bedrag. Zijn deze allebei geletterd? Staat er nog een factuur open?
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zij kunnen u dan verder helpen bij het oplossen van een dergelijke aanvraag. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

altijd naar tevredenheid

Regelmatig wat besteld en altijd naar tevredenheid. Mooi dat er een mogelijkheid is staaltjes te bestellen! Heel fijn!
Antwoord van stoffen.net
snelle levering, betrouwbare kwaliteit. Lappen individuele gelabeld en v materiaal beschrijving voorzien, erg fijn!!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
30 mrt 2024
Stof zoals beschreven en snelle levering Ik had tijdje niet besteld omdat leveren zo lang duurde Nu dus niet
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u het betreffende artikel besteld en dan deze zo snel mogelijk te leveren.
EB
Elles B.
Sassendonk
Snelle levering, werd doorlopend op de hoogte gehouden van de voortgang. Mooie kwaliteit en kleur van de stof.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren.

Eerste bestelling

Makkelijk om te bestellen. Niet lang gewacht om thuis te kregen. Material is wat ik bestel heb. Perfect dus.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop, producten, service en processen te verbeteren.
AV
Aliette v.
PURMEREND
Altijd mooie stoffen , gelabeld, goed verpakt en met een redelijke levertijd.
LS
Loes S.
Georgsdorf
Goede service en snelle levering. Mooie producten van goede kwaliteit
Antwoord van stoffen.net
Goede kwaliteit stoffen redelijk snel ontvangen en netjes verpakt
MS
Margo S.
Rotterdan
Makkelijk bestellen, snel en op afgesproken tijd geleverd.
Ik bestel hier graag. Snel in huis. Mooie kwaliteit
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
20 mrt 2024
De stof ziet er exact uit zoals op de foto
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Wij doen onze uiterste best stoffen en artikelen zo realistisch mogelijk te fotograferen, af te beelden en te beschrijven in de shop zodat u als klant weet wat u zou ontvangen als u het betreffende artikel of de stof besteld. Zou u twijfel hebben kunt u voor stoffen altijd gebruik maken van de monster service en vooraf een monster bestellen zodat u dan ziet en voelt wat u zou ontvangen als u de betreffende stof zou bestellen. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
19 mrt 2024

Er valt tot dusver, niets te verbeteren.
20 mrt 2024
IO
Ingrid O.
Groningen
16 apr 2024
Prachtige stoffen. Keurig afgeknipt
22 apr 2024
Product voldoet aan de verwachting.
Besteld en en 3 dagen later in huis
19 mrt 2024
Netjes verpakt en snelle levering
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren.
Mooi aanbod snelle levering
Snelle en exacte levering