toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

25 jul 2023
Gatenpatroon voor de M10 bouten klopt niet! Waardoor alles onder spanning wordt aangedraaid en niet aansluit. Ik zou dit zo niet willen verkopen. Revolutie produkt. Ben al een dag bezig om het te maken zoals het hoort te zijn.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

De sjoelbak is van slechte kwaliteit. De schuiflade past niet, bij het eruit halen beschadigen we deze meteen. Er loopt een fout door het hout van de bak. Zelfs de metalen noppen boven de vakken konden blijkbaar niet netjes geplaatst worden.
Na 2 mailtjes gestuurd hebt wordt er niet op een klacht gereageerd
Antwoord van toysandgarden.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uitleg. Wij reageren altijd binnen 1 werkdag op berichten van onze klanten. Wij hebben u berichten helaas niet ontvangen zie ik. We zullen met u contact opnemen om samen tot een oplossing te komen.
25 jul 2023
26 jul 2023
Goededag, Wat vervelend dat u problemen ervaart bij de installatie van het product. Graag komen wij in contact met u. Wij zullen met u contact opnemen om dit samen te bespreken.
13 jun 2023

Slechte service. Product klopt niet

Product voldoet niet aan de verwachting. Schade bij levering. Er wordt amper gereageerd op mijn e-mail. Er wordt geen passende oplossing geboden. Mijn vraag over hoe ik het product kan retourneren wordt ook niet beantwoord.
13 jun 2023
Beste Louise, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij komen graag in contact over de beschadigde planken. Bij ons staat kindveiligheid hoog in het vaandel en wij willen het dan ook graag samen goed oplossen. Een medewerker van ons zal binnenkort rechtstreeks met u contact opnemen. Team Toys and Garden
Ik heb een mail gestuurd om aan te geven dat de bestelling beschadigd is, maar heb nog geen reactie.
Antwoord van toysandgarden.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat het product beschadigd is geleverd. Uiteraard willen wij dit graag voor u oplossen zodat u weer een goed product heeft. Ik zie dat wij u vanochtend een bericht hebben gestuurd. Zou u kunnen kijken of u dit bericht terug kunt vinden? Alvast bedankt!
28 mei 2023
8 aug 2023
Pakket nog steeds niet ontvangen en ik moet het zelf gaan zoeken!