toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

25 jul 2023
Gatenpatroon voor de M10 bouten klopt niet! Waardoor alles onder spanning wordt aangedraaid en niet aansluit. Ik zou dit zo niet willen verkopen. Revolutie produkt. Ben al een dag bezig om het te maken zoals het hoort te zijn.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

13 apr 2024
9 jun 2023
De bestelling binnen de beloofde periode bezorgen