toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

25 jul 2023
Gatenpatroon voor de M10 bouten klopt niet! Waardoor alles onder spanning wordt aangedraaid en niet aansluit. Ik zou dit zo niet willen verkopen. Revolutie produkt. Ben al een dag bezig om het te maken zoals het hoort te zijn.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

20 apr 2024
Komen na wat je hebt besteld
WK
Wanda K.
Terheijden
Zeer goede prijs kwaliteit. Snel geleverd.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Klantenservice 👍👍👍

Prima en correcte klantenservice
Goede service en snelle levering
4 feb 2024
Op tijd verzonden. Pakket was compleet. Materiaal ziet er goed uit.
6 jun 2023

Zeer snel en correct geleverd met service

Nooit beloven wat niet kan. In de beschrijving staat "splijt niet" maar het blijft wel hout! De palen zijn van zeer goede kwatiteit. De zijplankjes hadden barsten die verder splijten bij het monteren. Geen probleem, want dit is opgelost met 2 extra schroefjes (extra schroefjes zijn niet bij geleverd). Toch heel tevreden met het resultaat voor de prijs.
23 mei 2023
Wellicht een ster te weinig gegeven, maar wat ons tegen viel zijn de voorgeboorde gaten in het houtwerk. Deze zaten op sommige delen schots en scheef. Daardoor zitten bijvoorbeeld de dakdelen niet goed tegen elkaar aan en stond het driehoekje flink scheef. Maar al met al is het een plaatje geworden. Zie bijgaande foto.
28 mei 2023
Speelhuis met glijbaan gekocht. Heel erg mooi! Goede kwaliteit hout en zit mooi in elkaar. Enige minpuntje is dat in elkaar zetten vrij lang duurt
12 okt 2023
De snelle levering, het artikel is nog niet uitgepakt omdat het een cadeau is wat we zaterdag gaan geven
28 okt 2023
Miste een schroef en moer in mijn bestelling en na een telefoontje werd deze de volgende dag geleverd.
24 jun 2023
Er zat een kleine beschadiging aan het blad. Dit heb ik gelukkig weg kunnen schuren
11 nov 2023
Zeer prettig en snel reactie van de klantenservice I.v.m retour zending!
RS
R S.
Haarlem
25 jun 2023
Het pakket snel verstuurd, alleen de bezorgers maken et een zooitje van
Even iets eerder doorgeven wanneer het product wordt afgeleverd
22 jun 2023
We misten een onderdeel en is snel naar ons opgestuurd, suoer!!
22 aug 2023
Mooie prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering
Snel gemonteerd goede kwaliteit.
28 sep 2023
Product is van prima kwaliteit