EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

PS
Pierre S.
Limbricht
Goede producten en snelle levering,

erg goed product

Dit had ik veel eerder willen zien, echt een top idee
Track en trace via GLS werk minder goed als bijvoorbeeld PostNL of die DHL!
JV
Johannes v.
Nieuwkuijk
Zoals we gewend zijn van Tops was alles in orde.
TV
JB
Jans B.
Witteveen
snelle service en snelle levering
SR
Sybren R.
De Meern

lijk me een goed…

Snel geleverd en lijk me een goed product
Een snellere levering
AV
Arie v.
Rotterdam
De artikelen zijn goed verpakt, alleen wat betreft het op de hoogte houden het verloop van de bestelling is 0 je krijgt geen enkele update ook niet van de vervoerder.
KA
Karel A.
Veldhoven
Tot nu toe is alles gegaan zoals verwacht.
JT
Jan T.
Utrecht
Goede kwaliteit van de artikelen
RE
Rick E.
ZOETERMEER
Artikel en bezorging prima in orde, echter een veel te grote doos die 90% lucht bevatte.
snel en goed afgeleverd
Van bestelling tot en met levering alles prima geregeld.
Alle bestellingen die ik heb gedaan zijn snel geleverd, netjes verpakt en van prima kwaliteit