EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Donkergroen besteld en mintgroen gekregen. Tape was bedoeld om witte CV afvoerbuis over te plakken met donkergroen omdat de buis niet beschilderbaar is. Dus heb ik niet gekregen wat ik besteld heb en toch heb ik 8 euro retourkosten moeten betalen. Ik vind het oneerlijk als ik iets bestel en ik iets anders krijg, dan toch met kosten zit.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte klant, Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hier bij ons bedrijf streven we er altijd naar om de beste service en de meest nauwkeurige orderverwerking mogelijk te maken. Wij waarderen uw feedback en begrijpen hoe belangrijk het voor u is om te ontvangen wat u hebt besteld. Wij waarderen uw vertrouwen in ons en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om met ons te communiceren over uw ervaring.
DV
Dirk v.
Zuidhorn
19 apr 2024
Artikel op 1 april besteld. Was voorradig maar nu op 19 april nog steeds niet ontvangen. Heb mail daarover bestuurd en kreeg als antwoord dat het erg druk was. Jammer dat ze zelf niet het initiatief namen om mij te berichten. Dus dit is voor verbetering vatbaar
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt bij het ontvangen van uw bestelling. Wij streven ernaar om de beste klantenservice te bieden en verontschuldigen ons voor eventueel ongemak. Wij begrijpen dat een snelle levering belangrijk is en zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
1 mei 2024
Heb nog steeds geen onderbroekjes gehad dat is al een maand geleden op.1 april besteld maat 6
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling en voor het feit dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. Wij waarderen uw toewijding aan ons bedrijf en het spijt ons voor de vertraging in het ontvangen van de artikelen die u op 1 april hebt besteld. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten met een uitstekende klantenservice leveren, en we hopen u in de toekomst nog betere ervaringen te kunnen bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
19 apr 2024
Heb bestelling niet ontvangen, dus geen goede beoordeling. Deze mail is prematuur.
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het te horen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Bij Eurotops zijn we trots op het leveren van uitzonderlijke klantenservice met producten van hoge kwaliteit, en het lijkt erop dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons voor het ongemak en we hopen het in de toekomst goed te maken.
Ikheb nog steeds niet ontvagen wat ik 3weken besteld.heb dat is waarde loos
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en betreuren het dat het 2 weken heeft geduurd voordat u uw bestelling heeft ontvangen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en feedback.
17 apr 2024
Nog steeds niets ontvangen. Track and trace doet niets.
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen uw eerlijke feedback en begrijpen uw frustratie over de vertraging in de levering. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden en betreuren het ten zeerste dat we daar in dit geval niet in zijn geslaagd. Zoals altijd is klanttevredenheid onze topprioriteit en we zullen ons best blijven doen om hieraan te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
WB
wim b.
diemen
30 apr 2024
waardeloos bedrijf ze kijken niet de email.s naar
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen de mening van onze klanten zeer serieus hier bij ons bedrijf en we waarderen de tijd die u hebt genomen om uw gedachten met ons te delen. Wij streven ernaar de best mogelijke klantenservice te bieden en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk hebt ondervonden. Ons team doet er altijd alles aan om ervoor te zorgen dat al onze communicatie tijdig wordt beantwoord. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback, we zullen er zeker rekening mee houden bij het verbeteren van onze diensten.
Snellere levering
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product en onze service te beoordelen. Wij waarderen uw feedback over onze levertijden. Bij ons bedrijf streven we ernaar om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We verontschuldigen ons als we in dit opzicht niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij evalueren en verbeteren onze processen voortdurend om de best mogelijke klantervaring te garanderen. Nogmaals bedankt voor uw feedback - we waarderen deze zeer.
WB
wim b.
diemen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen de tijd die u hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen en het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met uw ervaring. Hier bij Eurotops streven we ernaar om de best mogelijke service te leveren en zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze klantervaring te verbeteren. Het spijt ons dat we deze keer niet aan uw verwachtingen konden voldoen, maar we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om het goed te maken.
AV
a.j. v.
berkel en rodenrijs
25 apr 2024
26 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw feedback en waarderen alle input van klanten. We begrijpen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Hier in ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten met een positieve indruk weggaan. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en zullen deze feedback gebruiken om ons in de toekomst te helpen verbeteren.
We hebben twee poloshirts besteld en zouden daar een mes bij krijgen. De polo’s zijn prima maar Hermes hebben we niet gekregen.Ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg niemand te pakken , ik zou teruggebeld worden maar niks meer gehoord!
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw positieve opmerkingen over de poloshirts. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. We verontschuldigen ons voor het ongemak en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Ik geef deze webshop een grote onvoldoende Ik heb al 4x iets besteld bij hun en ik geef hun een opdracht voor een automatische incasso maar veder wordt er niks mee gedaan Vindt het heel slecht
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen uw zaken op prijs en het spijt ons te horen dat u een minder goede ervaring hebt gehad. Wij streven naar een uitstekende service en zijn er trots op dat wij onze klanten een breed scala aan kwaliteitsproducten kunnen bieden. Uw opmerkingen helpen ons te bepalen hoe we onze processen en diensten kunnen verbeteren - bedankt dat u de tijd neemt om deze met ons te delen.
14 apr 2024

Slechte communicatie

Mij informeren over wanneer ik mijn REEDS BETAALDE bestelling kan verwachten en op zijn minst jullie excuses aanbieden
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen, en we begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten producten van hoge kwaliteit en uitzonderlijke service te bieden. Wij nemen alle feedback serieus en streven ernaar om de kwaliteit van onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw gedachten - ze zijn van onschatbare waarde voor ons terwijl we blijven leren en groeien.
Ik heb een vraag hoeveel tijd moet ik wachten op mijn bestelling
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen onze klanten en stellen uw feedback op prijs. Wij begrijpen dat wachten op een bestelling frustrerend kan zijn, en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en bestellingen waar mogelijk op tijd te leveren. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
7 apr 2024
bestelling nog steeds niet geleverd
16 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Bij Eurotops streven we ernaar om een volledige klantervaring te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen op tijd ontvangen. Wij waarderen uw geduld en begrip tijdens dit proces en werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen zo snel mogelijk worden geleverd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten.
Jullie retour regeling verbeteren, laten weten wanneer het produkt terug ontvangen is, net als jullie collega's zelf de retourkosten betalen en het geld veel sneller terug betalen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten een uitstekende ervaring met retourzendingen en terugbetalingen te bieden. We zijn er trots op dat we begrijpen dat een naadloze ervaring essentieel is voor de tevredenheid van onze klanten. Wij waarderen uw mening en doen er alles aan om ons retourbeleid en onze retourprocessen te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van uw waardevolle input te voorzien.

Produkt klopt dikwijls niet met beschrijving

Wanneer produkt niet bevalt en je retourneert krijg je geen bericht dat het bericht ontvangen en je betaald zelf je retourzending. Dat is bij andere verzendhuizen beter geregeld.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw openhartige beoordeling. Wij waarderen alle feedback en stellen uw mening op prijs. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we streven er voortdurend naar om waar mogelijk te verbeteren. We begrijpen dat u niet tevreden was met het retourproces en bieden onze excuses aan als de ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij werken voortdurend aan manieren om het retourproces voor onze klanten gemakkelijker te maken. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen het in de toekomst weer goed te kunnen maken.
TK
Ton K.
's-Hertogenbosch
Heb problemen op mijn garantieclaim.Doen heel erg moeilijk. Heb het idee dat zij van hun garantieclaim ag willen komen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Uw klacht is overeenkomstig verwerkt, u krijgt het aankoopbedrag van het artikel teruggestort. Met vriendlijke groet
HV
Herman v.
Beringe, Niederlande

Ontevreden over de service.

Op 23 januari heb ik een bestelling geplaatst. Hier heb ik via de mail ook een bevestiging gekregen. Het product is op voorraad en zou binnen 3-7 dagen geleverd worden. Helaas.....niet dus. Op 2 februari heb ik via de mail navraag gedaan wanneer de spullen geleverd zullen worden. Tot op de dag van vandaag geen antwoord gekregen op deze mail. Heel erg vervelend terwijl ik hoge verwachtingen had. Jammerrrr........
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging bij het leveren van uw bestelling en voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en waarderen we de feedback van onze klanten. Wij nemen alle opmerkingen serieus en zullen ze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Wij waarderen het dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht, en hopen dat we het in de nabije toekomst goed kunnen maken.

Rare winkel. Aankoop geannuleerd.

Ik had iets besteld, vervolgens hoor ik niks meer. Na 7 dagen een email gestuurd, geen reactie. Volgende dag gebeld en voicemail achtergelaten daar niemand opneemt. Vond het allemaal maar raar dus heb via een Paypal dispuut mijn geld laten terugstorten.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte Klant, Ons bedrijf is gevestigd in Duitsland, Daarom geven we een levertijd op van ongeveer 8-10 werkdagen zodra je bestelling klaar is voor verzending. Zodra je bestelling is doorgestuurd naar onze verzendpartner GLS, ontvang je altijd een e-mail met een trackingnummer en een link. De levering vond plaats op 12.02.24 om 14:20u, Paypal heeft deze informatie vandaag van ons ontvangen, daarom zal er geen restitutie plaatsvinden. Met vriendelijke groet uit Langenfeld Uw WEBSHOP klantenservice