EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

AV
Arie v.
Rotterdam
21 apr 2024
Door sneller te leveren en de klant op de hoogte houden dit gebeurt niet een bestelling laat gemiddeld 10 dagen op zich wachten en als je contact opneemt wordt de schuld van de vertraging heel subtiel bij de vervoerder op he bordje gelegd.
23 apr 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij stellen alle feedback van onze klanten op prijs, zodat wij onze klantenservice kunnen blijven verbeteren. Ons doel is altijd om de best mogelijke service te bieden en we begrijpen dat het belangrijk is om bestellingen op tijd geleverd te krijgen. Wij streven ernaar om klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen of wijzigingen in de levertijd en bieden onze excuses aan als dit in uw geval niet is gebeurd. We zullen ervoor zorgen dat deze kwestie in de toekomst wordt aangepakt. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
2 mei 2024
Bij annulering is niet gezegd dat ik alsnog mijn bankrekening moest geven. Pas bij navraag bleek dat nodig te zijn. Vreemd als al betaald hebt is het nummer bekend
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten en zorgen aan ons kenbaar te maken. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten een soepele en bevredigende ervaring te bieden. Wij verontschuldigen ons voor de verwarring die ons annuleringsbeleid heeft veroorzaakt, en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben wanneer u met ons te maken hebt. Wij waarderen alle input van klanten, dus nogmaals bedankt dat u deze situatie onder onze aandacht heeft gebracht.
1 mei 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over ons bedrijf te delen, en het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw ervaring. Wij streven ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren aan al onze klanten, dus we zijn teleurgesteld dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij ons bedrijf geloven we in een vriendelijke en snelle klantenservice. We begrijpen ook hoe belangrijk tijdige levering is, dus we doen ons best om het proces voor onze klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke beoordeling, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft.
24 mrt 2024
Voor worteldoder te veel betaald.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw mening en feedback over ons product. Hoewel we begrijpen dat u vindt dat u te veel hebt betaald voor de wortelverdelger, streven wij ernaar om onze klanten producten en service van de hoogste kwaliteit te bieden tegen een eerlijke prijs. Wij waarderen uw feedback en hopen dat het ons zal helpen om de best mogelijke ervaring voor al onze klanten te blijven bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
31 mrt 2024
Chineese prullen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om feedback te geven over onze producten. Wij waarderen de input van al onze klanten om ons te helpen ons aanbod voortdurend te verbeteren. We begrijpen dat de Chinese pullen misschien niet aan uw normen voldeden en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft. Bij ons bedrijf streven we er altijd naar om producten van de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren en werken we er voortdurend aan om onze klantervaring te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en danken u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten hoe wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
zoetermeer
Antwoorden op vragen via E-mail. En een andere vervoerder zoeken. GLS geeft nl geen of onnauwkeurige tracking info waardoor je je thuis zijn niet kunt plannen, en dan moet ik als 88 jarige maar zien dat ik het afhaal..
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over onze diensten. Wij begrijpen dat het moeilijk kan zijn om het afhalen te plannen als er geen traceerinformatie beschikbaar of nauwkeurig is. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben met GLS. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u in de toekomst van dienst kunnen zijn.
17 feb 2024
Diverse keren contact gezocht zowel telefonisch als per mail maar geen enkele reactie…..super slecht!!!!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij horen graag van onze klanten en houden rekening met alle feedback bij het beoordelen van onze service. Wij hechten veel waarde aan communicatie en streven ernaar om tijdig te reageren op vragen om aan de behoeften van de klant te voldoen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat elke klant de hoogste servicekwaliteit krijgt, en we streven er altijd naar om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
RD
Ria D.
Alblasserdam
artikel niet geweldig en te duur. retourneren kost ook transportkosten. dus geen Eurotop meer !!!,
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte Klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij waarderen uw eerlijke mening en begrijpen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldeed. Hoewel we niets kunnen veranderen aan het feit dat er kosten verbonden zijn aan het retourneren, willen we u er toch op wijzen dat we ernaar streven om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice aan te bieden. Ons team werkt elke dag hard om de klanttevredenheid te garanderen en wij verontschuldigen ons als deze specifieke ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen dat u in de toekomst een gewaardeerde klant van ons zult blijven. Met vriendelijke groeten, Eurotops Kundendienst
RD
Ria D.
Alblasserdam
Te duur en geen goed materiaal
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u uw ervaring met ons wilt delen. Wij beseffen dat de prijs een belangrijke factor is voor klanten en wij streven ernaar om materialen van hoge kwaliteit te leveren tegen concurrerende prijzen. Wij houden altijd rekening met de feedback van onze klanten om de best mogelijke klantervaring te creëren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
Ik heb me afgemeld omdat ze hun beloftes niet nakomen. Tot 2 keer toe ben ik een “cadeau” misgelopen en als je dan achteraf belt dan wordt er doodleuk gezegd, zolang de voorraad strekt. Zit niet speciaal op een horloge te wachten maar het gaat om het gebaar. Ik vind het misleiding.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw feedback over ons bedrijf. Wij begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als een beloofde beloning niet wordt geleverd, en wij betreuren deze ervaring. Bij ons bedrijf streven we naar uitzonderlijke klantenservice en tevredenheid bij elke interactie en elk product dat we aanbieden. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons hebt gesteld en zouden graag nog een kans krijgen om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Nogmaals bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht.
28 jan 2024

geen verzend bericht

dus geen trackingcode, dus onverwachte levering, of zelf afhalen omdat je niet weet dat ze komen bezorgen.Slechte service bij een onbepaalde levertijd. En weinig en wisselende afhaalpunten. Bovendien overbodig de GLS ap geinstalleerd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat uw bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk worden geleverd, en wij verontschuldigen ons als deze ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de levertijd onzeker kan zijn, maar we streven ernaar om zo handig mogelijke afhaalpunten aan te bieden om het proces voor onze klanten gemakkelijker te maken. Wij geloven dat de GLS app een belangrijk hulpmiddel is om ervoor te zorgen dat onze klanten op de hoogte blijven van de voortgang van hun bestellingen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw gedachten - ze zijn zeer waardevol voor ons en zullen ons helpen om de best mogelijke service te blijven bieden.
ik heb dingen gekocht waar ik niet tevreden over bent zoals een horloge die ik iedere keer gelijk moet zetten en nu pas weer een koorts thermometer ben ik ook niet tevreden over
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback. We begrijpen dat u niet tevreden was met het horloge en de thermometer die u hebt gekocht, en we willen u graag verzekeren dat al onze producten aan hoge kwaliteitsnormen voldoen. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en zorgen ervoor dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Bedankt voor uw inbreng, we waarderen deze zeer.

Onverwacht

Jammergenoeg wordt er geen verzendbericht gestuurd en dan heb je geen pakketnummer en de tracking info van GLS werkt dan niet en daarom wordt altijd ONVERWACHT bezorgd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en waarderen uw mening. Bij ons bedrijf streven we naar een gemakkelijke verzendervaring voor al onze klanten. Wij begrijpen dat het ongemakkelijk kan zijn om geen verzendberichten te ontvangen en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor mogelijk hebt ondervonden. We zullen ons best doen om in de toekomst een meer naadloze leveringservaring te bieden.
27 jan 2024

Deelname

Deelname
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en uw loyaliteit als klant. Wij zetten ons in om een uitzonderlijke klantervaring te bieden en streven ernaar om onze diensten aan de hoogste kwaliteitsnormen te laten voldoen. Het spijt ons als we dit doel in uw geval niet hebben bereikt, en we hopen dat u ons snel weer een kans geeft om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en we kijken ernaar uit om snel weer van u te horen!
AG
A.D. G.
Amsterdam
24 okt 2023
Product is mooi, moest er helaas erg lang op wachten omdat er iets was misgegaan bij GLS, hier hebben jullie echt heel wat steken laten vallen! Een klantenservice die slecht bereikbaar is, waar de verbinding tot 2x toe word verbroken na 5 min in de wacht te hebben gestaan, niet terug gebeld word wanneer je van de optie terugbellen gebruikt maakt en totaal niet op de hoogte gehouden word van je zoekgeraakte pakket, met de vraag of je het überhaupt nog wel gaat krijgen omdat dit bedrijf het vertikt om gewoon een vervangend product te sturen en een afwachtende positie inneemt in de hoop dat het ooit alsnog gevonden word, (is inmiddels gelukt na paar weken)
27 aug 2023
Als een product uitverkocht is, voor het afrekenen kenbaar maken. Daarbij is het ook niet klantvriendelijk dat ik zelf achter het afgerekende bedrag moet zitten, want anders krijg ik je dat niet terug. De maattabel klopt naar mijn inziens ook niet, maat XL leek voor mij eerder XXXL, echt veel te groot/wijd. Met gevolg dat het retour gestuurd moet worden, waarvoor nog eens €7,65 gerekend wordt. Ik vind dit onbegrijpelijk Daarbij is het mailcontact met een vraag en antwoord matig Ik heb over het bovenstaande een email gestuurd, daar kwam antwoord op, maar vervolgens niets meer. Dus ik weet nu nog niets.
29 aug 2023
Geachte klant, Het spijt ons zeer dat we u deze keer niet volledig konden leveren. Het artikel 43904 in maat 7 was al uitverkocht toen u uw bestelling plaatste, De mededeling over de uitverkoop staat ook op uw factuur. Aangezien we verschillende onafhankelijke bestelmogelijkheden hebben en bestellingen worden geboekt op basis van de datum van ontvangst, kan er een overlap zijn in de voorraad. Onze excuses hiervoor. We hebben op 22.08.23 per e-mail contact met u opgenomen. Afhankelijk van uw provider of speciale beveiligings- of virusprogramma's kan het geautomatiseerde bericht ook in de map junk/spam terechtkomen. Gelieve de map te controleren! We hebben uw retourzending ontvangen. De kosten voor de retourzending van EUR 7,65 worden op uw bankrekening teruggestort. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@eurotops.nl. Uw Eurotops Team Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
28 jul 2023

Afspraken!!!

In de ontvangen folder was een 17-delig gereedschap set + gratis levering voorzien. Ik diende actiecode GDE002 invoeren op de bestelling. Deze actiecode verdween telkens ik verder ging. Resultaat: geen gereedschap set en port betaald! Ik stuurde een mail om dit te melden. Resultaat: men zou de portkosten terug overmaken. Over het set werd niets geschreven. Tot op heden heb ik ook nog geen teruggave van de portkosten gezien.
8 aug 2023
Beste klant, allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het is begrijpelijk dat u niet tevreden was over de levering - gezien de genoemde kritiekpunten - en dat u dit erg vervelend vond. Wij willen u hiervoor onze excuses aanbieden. We hebben onze boekhouding geïnformeerd dat u uw geld terug wilt. Uw tegoed van 5,99 EUR zal worden teruggestort op uw creditcard. Het spijt ons dat het cadeau ontbrak bij uw levering, Dit was niet onze bedoeling. We sturen het cadeau binnenkort gratis opnieuw naar u op. Uw Eurotops klantendienst
16 jun 2023
In de email staat heel duidelijk dat gls het pakketje meestal de volgende werkdag word geleverd maar volgens de klantentenservice staat er een week voor onduidelijk dus . Heb een email gestuurd met de vraag wanneer dan pakketje komt. Heb helemaal geen antwoord gehad. Dus 2 sterren is eigenlijk al te mooi.
19 jul 2023
Geachte klant bedankt voor uw beoordeling, We betreuren het dat u de levertijd te lang vindt. Wij geven 3 - 5 werkdagen aan als levertijd voor beschikbare goederen. Uw bestelling is binnen deze tijd geleverd. Als u het artikel niet wilt houden, kunt u natuurlijk gebruikmaken van uw herroepingsrecht van 30 dagen. Als u nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@eurotops.nl. We vragen uw begrip hiervoor. Uw Eurotops klantenserviceteam
9 jun 2023
Vroeger kreeg ik na een bestelling per mail bevestiging. Nu kreeg ik helemaal niets en van de twee artikelen die had besteld (en betaald) kreeg ik er maar één thuisbezorgd. Gelukkig was de klantendienst die ik telefonisch benaderede wel behulpzaam. Ik denk niet dat ik nog iets on-line zal bestellen bij Eurotops.
CO
cees o.
surhuisterveen
27 mei 2023

ik heb een bestelling gedaan toen…ginghet mis

ik heb een bestelling gedaan toen kreeg ik bericht van u in Spam dus wist ik niet wanneer mijn bestelling kwam heb ik gebeld en gevraag wanneer mijn bestelling dus daar was ik niet blij mee en dat is al de tweede keer