EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

30 apr 2024

Dure produkten

Ik vind de produkten te duur, wel grappige en leuke hebbedingetjes, je kunt ze goedkoper kopen bij andere onlinewinkels
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Wij begrijpen dat de prijs een belangrijke overweging is bij het online winkelen en streven ernaar om onze klanten concurrerende prijzen te bieden voor de artikelen die wij op voorraad hebben. We zijn er ook trots op dat we unieke, leuke producten aanbieden die u elders niet kunt vinden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
25 apr 2024
Mooie klok. Maar hij geeft niet voldoende licht om ’s’nachts de tijd te kunnen zien en dat had ik wel verwacht.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de klok en waarderen uw feedback. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om betaalbare kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van de klant. We begrijpen uw teleurstelling over de lichtniveaus, en we verzekeren u dat we de feedback van al onze klanten waarderen en gebruiken om onze toekomstige producten vorm te geven. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
AP
arie p.
zoetermeer
16 apr 2024

Klantenservice telefoon verbeteren het bandje is opinieleiders, maar als het gesprek 3 maal door eurtops is beeindigd niet meer

Klantenservice telefoon verbeteren, er al drie maal na een hele tijd het bandje te hebben afgeluisterd
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw constructieve feedback en het spijt ons te horen dat u moeite had om ons aan de telefoon te bereiken. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en zorgen we ervoor dat onze klanten zo snel mogelijk de hulp krijgen die ze nodig hebben. Wij nemen uw feedback serieus en zijn op zoek naar manieren om onze telefoonsystemen te verbeteren, zodat onze klanten ons gemakkelijker kunnen bereiken wanneer dat nodig is.

Bezorgbericht

Bestelling prima in orde. Zou graag bericht krijgen van koeriersdienst als ze komen afleveren (GLS)
JW
Jos w.
Tilburg
De goederen die verzonden moeten worden, eerst controleren op afwijkingen.
Hoe kan ik een zending oordelen die ik nog steeds niet ontvangen heb?
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij stellen uw geduld tijdens het wachten op uw levering op prijs, en wij begrijpen de frustratie die gepaard kan gaan met vertragingen. Bij Eurotops zijn we trots op onze toewijding aan het leveren van kwaliteitsproducten en tijdige service aan onze klanten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door de vertraging in de verzending en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke vertragingen in de toekomst tot een minimum beperkt blijven. Dank u voor uw begrip.
16 apr 2024
Artikelen worden vaak traag geleverd.
16 apr 2024
Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. We waarderen de feedback van onze klanten en waarderen uw input. Bij Eurotops streven we naar een uitstekende klantenservice en een tijdige levering van onze producten. We weten hoe belangrijk het is voor onze klanten om hun bestellingen op tijd te ontvangen en het spijt ons als we niet aan deze verwachting hebben kunnen voldoen met uw bestelling. We bedanken je dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We zullen uw feedback gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren.
Een snellere levering
22 apr 2024
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij waarderen de mening van onze klanten en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. We begrijpen dat uw ervaring met ons beter had kunnen zijn en we doen er alles aan om naar onze klanten te luisteren, zodat we voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen. Ons doel is om een positieve klantervaring te creëren, en we verontschuldigen ons als we dit doel in uw geval niet hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor uw feedback; het wordt zeer gewaardeerd.
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente ervaring achter te laten. Wij waarderen uw eerlijke mening en zijn blij te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. In ons bedrijf streven we ernaar om klanten het hoogste serviceniveau te bieden en tegelijkertijd een uitstekend product te leveren. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan deze normen hebben kunnen voldoen. Wij nemen alle feedback zeer serieus en danken u dat u ons de kans geeft om waar nodig verbeteringen aan te brengen. Wij danken u nogmaals voor uw waardevolle input en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven.
Lange wachttijd tussen bestellen en ontvangen zonder bericht
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Het spijt ons om te horen dat er een vertraging is opgetreden bij het ontvangen van uw bestelling zonder kennisgeving. Bij ons heeft klanttevredenheid de hoogste prioriteit en wij streven ernaar om bestellingen snel en efficiënt uit te leveren. Wij stellen alle feedback op prijs, omdat het ons helpt om onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn.
Betere en juiste communicatie ook door koerier
30 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Bij ons bedrijf begrijpen we hoe belangrijk communicatie tussen klanten en de koerier is, en we doen er alles aan om zo transparant mogelijk te zijn. Wij streven ernaar een betrouwbare partner te zijn, die een service van hoge kwaliteit levert die aan de verwachtingen van onze klanten voldoet. Wij waarderen uw opmerkingen en zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat al onze klantervaringen positief zijn.
7 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij streven naar een uitzonderlijke ervaring voor al onze klanten en staan altijd open voor feedback, omdat die ons helpt om ons voortdurend te verbeteren. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat alle klanten een geweldige ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We zijn dankbaar om te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw ervaring. Wij streven er altijd naar om onze klanten uitzonderlijke service en een prettige winkelervaring te bieden, dus het spijt ons te horen dat er gebieden van ontevredenheid waren. Wij nemen feedback van klanten serieus en gebruiken het als een kans om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd en opbouwende kritiek.
De start was moeilijk, omdat het bestelde, blouses met volledige ritsen niet voorradig waren.Gelukkig kwam er toch nog een,ondanks dat er gezegd was dat ze niet geleverd konden worden. Het artikel is voor onze zoon,die zwaar gehandicapt is.Hopelijk komen deze poloshirts met volledige rits toch weer in uw catalogus!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen hoe belangrijk het is dat we u de artikelen kunnen leveren die u nodig hebt, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Het is onze prioriteit om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren aan onze klanten, terwijl we er voortdurend naar streven om hun tevredenheid te verbeteren. We zijn blij dat we uiteindelijk konden leveren wat u nodig had, ondanks de aanvankelijke problemen. We zullen uw suggestie in gedachten houden bij het zoeken naar manieren om onze catalogus verder te verbeteren en we kijken ernaar uit om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat u telefonisch niet bereikbaar bent. Kan wel teruggebeld worden maar dat wil ik niet. Bestellen via de website lukte niet omdat de toegang niet werd geopend. Vreemd verhaal maar zeker waar.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij waarderen de inbreng van elke klant en wij verontschuldigen ons als er zich problemen hebben voorgedaan bij het contact met ons of de toegang tot de website. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en gebruiksgemak. Wij stellen uw geduld en begrip op prijs terwijl wij hard werken om u een kwaliteitservaring te blijven bieden.
De leveringen zijn niet altijd betrouwbaar en er wordt regelmatig geen antwoord gegeven op vragen. Als er al een antwoord wordt gegeven kan het een verzonnen argument zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en nemen deze serieus. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke service te leveren en werken we hard om betrouwbaarheid te garanderen bij het uitvoeren van bestellingen. Ons doel is om een open dialoog tussen klanten en personeel te bieden, en we verontschuldigen ons als dat niet het geval is geweest. We streven ernaar om een oplossing te vinden die aan ieders behoeften voldoet. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle inzicht en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
Snelle service maar veel te duur met vele artikelen. Bovendien moet je niet alleen hoge verzendkosten betalen maar ook de kosten als je iets wilt retourneren.
24 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en het spijt ons om te horen dat onze prijzen te hoog waren naar uw smaak. Wij begrijpen dat het frustrerend kan zijn als u te maken krijgt met extra kosten voor verzending en retourneren, en wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij zetten ons in om ervoor te zorgen dat onze klanten op een efficiënte manier kwaliteitsproducten ontvangen. Wij waarderen uw feedback en danken u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.
HA
Helga A.
Heerhugowaard
24 feb 2024
Ruitenwisser paste niet op de bevestiging , zelf het gat in het aluminium moeten opboren .
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw eerlijke feedback. Bij Eurotops streven we ernaar producten van hoge kwaliteit te leveren en te zorgen voor een bevredigende klantervaring. We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en danken u voor het onder onze aandacht brengen van dit probleem.