Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

ik heb een schoen besteld die ik ook al in 2 ander kleuren heb in dezelfde maat. dezelfde sneaker in dezelfde maat valt ineens een stuk kleiner dus paste niet.
Levering viel tegen. Op vrijdag en meteen briefje in de brievenbus dat het naar afhaalpunt gaat. Niet geprobeerd bij buren. Ik was 15 min te laat thuis
Service en levering is altijd goed. Helaas is de wel heel erg klein, dus alles kon terug. Masr dat was ook geen probleem
Ik heb leren laarzen van de excellent serie besteld, Bij ontvangst niet blij. Ze zagen eruit als plastic Dus retour
halve bestelling gekregen,wat er binnen kwam was erg laat
De schoen was na 3 dagen dragen al kapot aan het gaan .
Maten kloppen niet
Ik heb in al die jaren dat ik kleding heb besteld bij verschillende bedrijven nog nooit iets gehad wat zo gekreukt was als de jurk van Bristol, ook het vest wat ik er bij had besteld was niet onberispelijk .En dan ook nog eens € 7,25 aan verzendkosten betalen. Dit is eens maar nooit weer kleding van Bristol bestellen. Geen prettige ervaring.
De service was snel. De schoen al een maat groter besteld, maar alsnog te klein. De schoenen een dag later terug gestuurd, maar nog geen reactie of stornering gehad.
Had enkellaarsjes besteld,zag n dag later dat ik ze aan had dat ik 2 verschillende maten had 39 en 40,beter opletten dus voortaan
Jammer dat je wel gratis verzendkosten krijgt Maar zelf moet betalen om het terug te sturen! Wc dat voor zijn groot bedrijf
Een van de producten is te groot. Wat een flink minpunt dat ik hiervoor naar de winkel moet om mijn geld terug te krijgen
2 weken op bestelling gewacht en nog niet ontvangen. Telkens bij telefonische navraag aan het lijntje gehouden..
van Nik K.
Echt een mege (te) lange levering!! . Onder tussen op vakantie zonder slippers. En heb daar andere gekocht.
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Een artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn, dit werd normaal ook aangegeven in het winkelmandje.
Goede prijs kwaliteit verhouding maar materiaal kan veel beter (minder polyester e.d.)
nooit meer via bestelling, gewoon aanpassen in de winkel en weten of het wat is
Balen dat ik de.laarzen nog niet eens aan heb gehad ze.al.dik afgeprijsd staan
Levering duurde lang. En dat hoeft niet in deze tijd
Erg lang moeten wachten tot ik ze binnen kreg