Euro Shoe Group NV

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.47 / 5.00

3.659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 16.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Bristol

de bestelling duurde best lang voor dat ik die thuis had, en de broek wat ik had besteld viel anders uit dan ik dacht

2 weken geleden
levering bij filiaal duurt lang

3 weken geleden
Duurt zolang voordat bestelling binnen is

3 weken geleden
Vond t best lang duren voordat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel

3 weken geleden
Mijn ervaring is dat men niet is ingespeeld op aanbiedingen, dus dan is er weer geen voorraad en duurt het soms een paar weken voordat je je bestelling ontvangt. Slechte zaak, bij andere schoenenwinkels online gaat dat altijd een heel stuk sneller. En dit is niet eenmalig maar heb ik al vaker ondervonden.

Internet bestellingen komen na ruim twee weken aan, en dan weet je niet zeker wanneer het pakket aankomt. Inmiddels pakket ontvangen.Sorry voor de late reactie.

3 weken geleden
Goede geregeld, jammer dat de maat niet goed was.

Prima.

OKAY

Levering zou sneller kunnen, maar was oké en vooraf correct aangegeven. Bericht met track en trace had ik liever eerder ontvangen. Producten voldoen aan de verwachting. Van de service geen gebruik hoeven maken.

nog geen 2 week zweedse muilen gekocht wat nu ineens onder pantoffel schijnt te bestaan al staat het niet vermeld,weer 40 euro weg gegooid ze zijn nu al lek of bij thuiskomst drijvende voeten en terug sturen heeft ook geen zin valt onder eigen kosten en dat is service na meer dan 35 jaar aankopen van deze muilen en geen pantoffel

Levering veel te lang, kleur website komt niet geheel overeen.

Er worden zowel leveringskosten als retourkosten berekend.

Leuk

levering is gewoon. Niet supersnel maar acceptabel. Schoenen waren echt super plastic. Service is voldoende maar moest veel betalen om terug te sturen dus terug naar de winkel. best omslachtig. Ik zou er niet zo snel weer iets bestellen.

Product was boxershorts maar die ik al een half jaar in gebruikt had waren nog stuk groter als de nieuwe dus had er niks aan . En ze waren allemaal xxl

Ik heb twee verschillende maten van schoenen ontvangen. Een 41 en een 44

Het product is retour want het pastte niet.

Na bijna 2 weken nog geen schoenen ontvangen. Gebeld en zou een belletje krijgen over hoe en wat. Deze moet nog komen denk ik, maar de schoenen kwamen uiteindelijk wel.