BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.44 / 5.00

2.935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

De schoenen pasten niet goed,dus moesten retour,moest ik €7,25 betalen,ik vind dit niet normaal,dit is de laatste keer dat ik iets bij Bristol besteld heb.

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening. Dit wordt ook vermeld in onze webshop.
2 weken geleden
De kindernaam 134 was voor veel producten niet beschikbaar/niet te selecteren. Het is niet mogelijk om kosteloos te retourneren. Dit is klant onvriendelijk want de maat, de kleur of het materiaal kan altijd anders blijken dan verwacht. Succes

3 weken geleden
Alles voldoet aan de 'vraag', leuke schoen, voelt goed aan de voet maar uiteraard kan ik pas écht een oordeel geven als ik ze al meerder malen heb gedragen

Pas een week na mijn online bestelling kreeg ik mijn producten bezorgd.

Antwoord van Bristol
Eerlijk is eerlijk, de bestelling werd in 4 werkdagen geleverd. Dit is binnen de termijn die vermeld wordt bij het vullen van de winkelwagen.
Ik geef een 6

Na bestelling blijkt een item niet beschikbaar te zijn terwijl het op dat moment wel aanwezig was, dat vindt ik jammer. Ik heb wel een kortingsvoucher ter compensatie gehad wat ik heel netjes vindt. Maar toch teleurgesteld. Hierdoor deed het langer over het bestel process en de andere items die mij uiteindelijk niet bevielen heb ik toch in de winkel moeten retouren. Veel moeite voor 1 bestelling.

de bestelling duurde best lang voor dat ik die thuis had, en de broek wat ik had besteld viel anders uit dan ik dacht

levering bij filiaal duurt lang

Duurt zolang voordat bestelling binnen is

Vond t best lang duren voordat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel

Mijn ervaring is dat men niet is ingespeeld op aanbiedingen, dus dan is er weer geen voorraad en duurt het soms een paar weken voordat je je bestelling ontvangt. Slechte zaak, bij andere schoenenwinkels online gaat dat altijd een heel stuk sneller. En dit is niet eenmalig maar heb ik al vaker ondervonden.

Internet bestellingen komen na ruim twee weken aan, en dan weet je niet zeker wanneer het pakket aankomt. Inmiddels pakket ontvangen.Sorry voor de late reactie.

Goede geregeld, jammer dat de maat niet goed was.

Prima.

OKAY

Levering zou sneller kunnen, maar was oké en vooraf correct aangegeven. Bericht met track en trace had ik liever eerder ontvangen. Producten voldoen aan de verwachting. Van de service geen gebruik hoeven maken.

nog geen 2 week zweedse muilen gekocht wat nu ineens onder pantoffel schijnt te bestaan al staat het niet vermeld,weer 40 euro weg gegooid ze zijn nu al lek of bij thuiskomst drijvende voeten en terug sturen heeft ook geen zin valt onder eigen kosten en dat is service na meer dan 35 jaar aankopen van deze muilen en geen pantoffel

Levering veel te lang, kleur website komt niet geheel overeen.

Er worden zowel leveringskosten als retourkosten berekend.