BristolBeoordelingen

: 16.825GoedGecertificeerd

Details
Contact
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.36/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.987 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

57 %
30 %
7 %
3 %
2 %
16.825 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Bristol

11 dagen geleden
Alles naar tevredenheid
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
er stond kleur van de schoenen rood, was oranje
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Het gaat maar kan beter!
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Ik heb ruim een week moeten wachten tot de bestelling binnen was. Snap dat de levertijd iets langer kan duren ivm corona tijd. Maar vond dit in vergelijking met andere winkels veel te lang duren.
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
De levering duurde heel lang. Bij mn eerste bestelling 13 dagen! 2e bestelling 6 dagen. Dat vind ik in deze 'webshop'tijd erg lang. De maten van hetzelfde product komen niet goed overeen. Een shirtje in geel in mt 116 was prima bij mn dochter. In de winkel gepast. En zelfde product met andere print besteld. Veel te klein en was dezelfde maat. Jammer!
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
Er stond bi
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
Nvt
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
Ik vind Bristol goed genoeg vooral wat prijs/kwaliteit-verhouding betreft.
 Geverifieerde beoordeling|
21 dagen geleden
Netjes geregeld
 Geverifieerde beoordeling|
23 dagen geleden
1 van de paar schoenen wilde ik terug brengen bij Bristol Tiel, kom ik daar aan is deze winkel gesloten, de dichtsbijzijnde winkel is in Veenendaal, of terug sturen op eigen kosten...als ik dit van te voren had geweten had ik nooit een bestelling gedaan!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
20 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Artikelen kan je inderdaad gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening. Deze voorwaarden worden ook in onze webshop vermeld.
25 dagen geleden
Producten zijn prima, maar duurt erg lang voor het geleverd wordt, ook geen mail dat bestelling verzonden is !
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Op 5/6 heb je van ons een verzendbevestiging ontvangen via mail. Check ook zeker even je ongewenste e-mails. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
25 dagen geleden
Ik had maat 39 besteld maar kreeg 1 slipper 39 en 1 maat 40 geleverd. Daardoor moest ik nog naar een winkel om het af te handelen☹
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de vergissing!
1 maand geleden
Er waren 7 producten besteld en geleverd en NIETS PASTE! Ik heb het zelf naar de winkel teruggebracht, werd vriendelijk ontvangen en mij is toegezegd dat ik het volledige aankoopbedrag binnen enkele weken terugkrijg. Daar wacht ik nu op.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen! Indien het goed is, heb je het aankoopbedrag ondertussen ontvangen.
1 maand geleden
Vorige week 3 paar kinder sandalen besteld.. Leuke schoenen! Prijs / kwaliteit verhouding is prima. 1 maat was te klein maar mocht ik zonder problemen ruilen. Top service. Echter vind ik het verzendtijd van 7 tot 10 werkdagen wachten, gewoon belachelijk!! De klant hoort zijn pakketje gewoon 1 of 2 dagen later in huis te hebben. Simpel zat.. Niet 10 dagen later! Vind dit echt slecht.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
lange levertijd ondanks dat her voorradig was ben anders gewend
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Duurde erg lang eer het bezorgd werd. Ondanks dat het al aangegeven werd, blijft het een minpunt en een tegenvaller. Sommige bedrijven leveren ondanks de crisistijd toch redelijk snel, binnen een paar dagen hooguit. Als je iets terug wilt doen moet het in de winkel. In enschede hebben we er geen meer. Of je moet zelf de kosten dragen om te verzenden en op eigen risico.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Het retourneren per post zou gratis moeten zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Kleding valt erg klein waardoor alles retour kon. In de winkel bleek dat er en vreemde manier is gevonden voor de maatregelen tegen corona. Wanneer je de winkel in gaat moet je langs de mensen die in de rij staan, een gangpad dat te smal is om afstand te houden (Nuenen)
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Heb nog steeds niet alles binnen maar wel alles betaald Niet eens een briefje er bij met dit word nog geleverd oid Nee moet zelf mailen om het te vragen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je ondertussen meer informatie ontvangen van onze klantendienst.
1 maand geleden
Retourneren is erg duur.
 Geverifieerde beoordeling|