BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.36/5.00

1.987 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Alles naar tevredenheid
er stond kleur van de schoenen rood, was oranje
Het gaat maar kan beter!
Ik heb ruim een week moeten wachten tot de bestelling binnen was. Snap dat de levertijd iets langer kan duren ivm corona tijd. Maar vond dit in vergelijking met andere winkels veel te lang duren.
De levering duurde heel lang. Bij mn eerste bestelling 13 dagen! 2e bestelling 6 dagen. Dat vind ik in deze 'webshop'tijd erg lang. De maten van hetzelfde product komen niet goed overeen. Een shirtje in geel in mt 116 was prima bij mn dochter. In de winkel gepast. En zelfde product met andere print besteld. Veel te klein en was dezelfde maat. Jammer!
Er stond bi
Nvt
Ik vind Bristol goed genoeg vooral wat prijs/kwaliteit-verhouding betreft.
Netjes geregeld
1 van de paar schoenen wilde ik terug brengen bij Bristol Tiel, kom ik daar aan is deze winkel gesloten, de dichtsbijzijnde winkel is in Veenendaal, of terug sturen op eigen kosten...als ik dit van te voren had geweten had ik nooit een bestelling gedaan!
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Artikelen kan je inderdaad gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening. Deze voorwaarden worden ook in onze webshop vermeld.
Producten zijn prima, maar duurt erg lang voor het geleverd wordt, ook geen mail dat bestelling verzonden is !
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback! Op 5/6 heb je van ons een verzendbevestiging ontvangen via mail. Check ook zeker even je ongewenste e-mails. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
Ik had maat 39 besteld maar kreeg 1 slipper 39 en 1 maat 40 geleverd. Daardoor moest ik nog naar een winkel om het af te handelen☹
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de vergissing!
Er waren 7 producten besteld en geleverd en NIETS PASTE! Ik heb het zelf naar de winkel teruggebracht, werd vriendelijk ontvangen en mij is toegezegd dat ik het volledige aankoopbedrag binnen enkele weken terugkrijg. Daar wacht ik nu op.
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen! Indien het goed is, heb je het aankoopbedrag ondertussen ontvangen.
Vorige week 3 paar kinder sandalen besteld.. Leuke schoenen! Prijs / kwaliteit verhouding is prima. 1 maat was te klein maar mocht ik zonder problemen ruilen. Top service. Echter vind ik het verzendtijd van 7 tot 10 werkdagen wachten, gewoon belachelijk!! De klant hoort zijn pakketje gewoon 1 of 2 dagen later in huis te hebben. Simpel zat.. Niet 10 dagen later! Vind dit echt slecht.
lange levertijd ondanks dat her voorradig was ben anders gewend
Duurde erg lang eer het bezorgd werd. Ondanks dat het al aangegeven werd, blijft het een minpunt en een tegenvaller. Sommige bedrijven leveren ondanks de crisistijd toch redelijk snel, binnen een paar dagen hooguit. Als je iets terug wilt doen moet het in de winkel. In enschede hebben we er geen meer. Of je moet zelf de kosten dragen om te verzenden en op eigen risico.
Het retourneren per post zou gratis moeten zijn.
Kleding valt erg klein waardoor alles retour kon. In de winkel bleek dat er en vreemde manier is gevonden voor de maatregelen tegen corona. Wanneer je de winkel in gaat moet je langs de mensen die in de rij staan, een gangpad dat te smal is om afstand te houden (Nuenen)
Heb nog steeds niet alles binnen maar wel alles betaald Niet eens een briefje er bij met dit word nog geleverd oid Nee moet zelf mailen om het te vragen
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je ondertussen meer informatie ontvangen van onze klantendienst.
Retourneren is erg duur.