Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

827 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

In de omschrijving van door mij gekochte artikel miste ik nadere informatie waardoor mijn bestelling niet helemaal naar mijn wens is. De kwaliteit van is ook matig. Toch heb ik besloten om deze te behouden. Levering was snel en correct. Ik heb niet gecommuniceerd met klantenservice, dus eigenlijk de vier sterren zijn voor de correcte verwerking.
Ik had 2 paar schoenen besteld waarvan ik 1 paar niet pasten , en die via primera retour heb gestuurt.Kosten daarvan 7,25 !!!!!!! schandalig, ik vind dat dat gratis hoort tezijn. Ik verwacht het geld van dat paar schoenen op mijn rekening terug 29,99 en dit is ook de laaste keer dat ik via internet bij julie bestel.
Mooi dat je als goedkope besteller via het net kunt kiezen voor afhalen in de winkel, dus mooi een brommertje/busje minder in de straat. Schoenen online bestellen is een vorm van gokken, en de exemplaren die ik nu had pasten prima, behalve als ik er op liep. De dame in de winkel was beleefd en hulpvaardig.
Na eerder al eens online besteld te hebben, wat goed bevallen was, durfde ik dat ook nu goed aan. Dus als dat makkelijker is als naar de winkel gaan en thuis passen is dat een prima alternatief en zeker in deze onzekere tijden.
De kwaliteit is naar de prijs uiteraard, vooral na een paar wasbeurten.. Maar mijn ervaring met de PUMA joggingbroeken zijn zeer positief, prijs kwaliteit verhouding prima. Alleen zo jammer dat de XXL s nu zijn uitverkocht
De bestelde producten zijn op tijd afgeleverd, ondanks de corona-tijd en voldeden bijna allemaal. Eén product viel tegen en is door mij teruggebracht naar een Bristolwinkel. Geen problemen gehad en direct mijn geld terug.
Lichtblauwe lunchboxen besteld voor mijn zoons, kwaliteit hiervan is niet zo geweldig. De vouwrand die de deksel met de box verbind na 2 dagen doorgescheurd. Heel jammer. De boxen zijn overigens ruim en sluiten stevig.
Het enige nadeel vind ik dat je niet kan omruilen via site en dan het opsturen van je pakket de kosten voor jezelf zijn. Omruilen winkel kan maar dan kortbij van vlissingen naar Breda rijden. Goes is ermee opgehouden.
Verzending gratis . En waarom retour niet gratis. Ik moest € 7,50 om het terug te sturen.en dat vind ik heel veel geld. Zo bestel ik dus niks meer bij jullie . Want ik woon ver van de stad af.
van A D.
Geleverde producten waren van goede kwaliteit maar helaas de verkeerde maten besteld. Bij retour brengen in de winkel werden direct nieuwe besteld en 2 dgn later alweer thuis geleverd.
Snelle en correcte levering. Laarsjes zien er heel leuk uit, mooie kleur, fijne hak. De linker laars is wel een beetje smaller aan de bovenkant dan de rechter, ook bij een 2e paar.
De levering was langer dan was aangegeven op de website maar het product is goed! Mooie schoenen voor een leuke prijs Ik bestel regelmatig bij Bristol en de kwaliteit is prima.
leuke lange jurk met bovenstuk van tricot maar blijkt de hele jurk gebreid...dat was op het plaatje niet te zien. die gaat terug. Maar de slippers lady flex zijn geweldig.
De schoen zelf is van niet al te beste kwaliteit. Mijn zoontje heeft de schoen 1x gedragen en de neus van 1schoen is al helemaal versleten. Heel erg jammer.
Ik vind in deze tijd een levertijd van een week wel erg lang. Had het naar een filiaal laten sturen zodat ik het zelf op kon halen. Verder was alles prima.
levertijd naar winkel duurt echt lang, begrijp niet dat de bestelling thuis geleverd na 1 dag kan en naar de winkel 1,5 week, het bestelde product is ok.
Levering: het is mij vaak niet duidelijk wanneer product komt Producten zijn goed Service top! Fijn dat producten in de winkel ingeleverd kunnen worden
Kom regelmatig weer in de winkel nu de corona regels iets zijn versoepeld. Verder altijd een mooie collectie aan kleding en schoenen zeer tevreden.
Model was op eens verandert ( freef was verandert stuk smaller ) ik schoen terug gebracht werd niet moeilijk over gedaan en schoen werd omgeruild
Goed ingelicht hoe de bestelling zou kunnen lopen, ook later kon zijn, het zijn de goede bestelde artikelen. En netjes geleverd dus prima