Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Bristol is de beste kleding en schoenen winkel,die ik ken.Met de beste service en kwaliteit producten .En de prijs is helemaal top .En als je online besteld? Heb je het in een paar dagen in huis. Tja Daar kunne vele ondernemers met en zonderwinkel Nog een hoop van leren.Zeg nou zelf:Service is menselijkheid.En dat zie je helaas steeds minder .Bristol is TOP! keep doing the good work!
Het is voor mij inmiddels alweer de 4 de keer dat ik heren schoenen heb besteld, Kan niet anders zeggen dat de afwikkeling uitstekend telkens verloopt! De pasvorm is prima en de prijsstelling in ook nog eens uitstekend te noemen! Kan het dan ook een ieder aan raden om op deze wijze online schoenen te laten komen.
Opmerking: Het zou mooi zijn als online niet aanwezig is het product dat je bij een andere B-vesting. Kan reserveren en ophalen,nou moet je naar die vestiging. En in de tussentijd kan het product niet meer aanwezig zijn. Dan maak je de rit voor niks. Maar voor de rest top producten. Met vriendelijke groet, Linda
Antwoord van Bristol
Indien u ziet dat het artikel op voorraad is in een Bristolwinkel, mag u altijd de Bristolwinkel contacteren om het artikel voor u alvast an de kant te houden zodat u de verplaatsing niet onnodig maakt.
van Bob D.
Snelle levering en de artikelen netjes ingepakt (en niet zoals steeds meer webshops artikelen versturen, gewoon in de originele verpakking zonder iets eromheen ter bescherming :( ) De prijsstelling is zoals gebruikelijk lekker scherp, koppel daaraan de perfecte handling en je hebt er een vaste klant bij :)
Ik kocht enkelhoge laarsjes en die passen perfect. Ik heb een smalle voet maar draag wel een sokje in de laars. Deze laars is ook gevoerd met stof wat zeer aangenaam is. Het jaar daarvoor kocht ik een identiek paar maar wel een andere kleur. De maat 38 is een normale maat voor een gemiddelde voet.
De kleuren en maten (XL) van polo's die ik wou kopen bij Bristol Venlo waren niet leverbaar in de winkel. Heb 8 polo's via bristol.nl gekocht en werd thuis geleverd. Handig zo'n webshop. Niets te klagen over de producten of levering via PostNL.
Duidelijke site met goede uitleg over het product. Snel werkende site (geen wachttijden). Ook de betaling verloopt snel. Het te ontvangen product is exact zoals in de beschrijving op de site staat. Levering verloopt snel en vakkundig.
artikelen waren te groot, heb gebeld met filiaal Spijkenisse, deze verwees mij door naar Oud Beijerland, daar de spullen kunnen ruilen, heel vriendelijk geholpen zowel door de dame uit Spijkenisse als in Oud Beijerland.
Heel tevreden met mijn Dames Slippers 2 voor 20,00 ,ik heb Fibro. en deze bieden voor binnen fijne goede steun ,ik koop dit soort slippers altijd wel . Ook tevreden met mijn Badslippers ,een echte aanrader dus.
Ik heb heel snel(paar dagen) mijn hoge beige veterboots ontvangen . Ze zijn precies als op de foto en de maat was precies goed.de prijs/kwaliteit was ook naar verhouding. Mode item wat niet duur was.
Gewoon zoals het moet. Snel geleverd, prima verpakt. Toen ik nog liep had ik maatschoenen nodig, nu, in de rolstoel draag ik voor het eerst van mijn leven prachtige, hippe schoenen. Ik ben 85.
Schoenenbin de winkel uitverkocht. Personeel zei dat ze ook niet online te krijgen zouden zijn ivm collectie vorig jaar. Nog voor het afrekenen in de winkel had ik ze toch online al bestelt.
gewoon, als altijd, Bristol geeft wat ze zeggen, gemakkelijk te bestellen, betaling gaat ook gemakkelijk, en het wordt, goed verpakt, op de afgesproken tijd geleverd mooi Bristol
Schoenen prima, jurkje wel van erg mooie zachte kwaliteit, maar pasvorm niet helemaal blij mee, dus helaas terug gebracht. Service van de winkel met retourneren was prima
Drie dingen besteld. Helaas allemaal een maat te groot. Prima geholpen bij de winkel om twee dingen een maat kleiner te kopen en voor de derde een alternatief te vinden.
Kreeg een broek die gebruikt was. Alle labels waren er uit geknipt en verkreukeld. Bericht gestuurd en kreeg als antwoord, ga maar naar de winkel. Hoe asociaal
Snelle levering. 4 Paar schoenen besteld. 3 Paar prima. Laatste paar in de winkel terug gebracht in Zoetermeer. Vriendelijke service met een glimlach daar.
Goed ingepakt, netjes verstuurd. Makkelijk geruild in de winkel. Geen puntje van kritiek. Levering iets langer, maar kunnen winkels vaak niks aan doen.
Fijn online winkelen bij Bristol. Producten naar verwachting, en een hele snelle levering. Daar kunnen andere soortgelijke webwinkels nog wat van leren