kulina.nl
Beoordelingen:

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden89 beoordelingen in totaal  

4,22
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 feb 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
kulina.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne webshop en snelle levering jammer dat je niet kunt zien als ze het pakketje versturen hoe lang het duurt voordat het aankomt Pas op dag van verzending en op dag van levering krijg je berichtje tussendoor kun je dus niet kijken hoe lang het duurt

de meest kritische beoordeling

15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor kulina.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
MV
Maas v.
Utrecht Holland
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mooie vaas zoals omschreven. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden.
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
On beforehand I was a bit worried if this webshop was real. But it all worked perfect. I received my order fast and all mails were clear. So I totally recommend Kulina
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geweldig

Omdat het erg lang onderweg is er wordt mij gevraagd om een beoordeling ik heb nog steeds niets binnen duurt erg lang.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
2 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw aankoop en feedback. Onze excuses voor de lichte vertraging. We hebben 3 duplicaatbestellingen geregistreerd (2x mislukte betaling met kaart) en dus heeft het systeem ze allemaal in de wacht gezet. Bovendien vond Kulina Fest deze week plaats en hadden we een groot aantal bestellingen in de wachtrij. De bestelling is verzonden onder nummer 2812401312 en al afgeleverd volgens plan. De huidige verzendtijd is dezelfde dag / binnen 2 werkdagen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We hopen dat deze ervaring u niet ontmoedigt. We vertrouwen erop dat toekomstige bestellingen soepel zullen verlopen. Dank u voor uw begrip.
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
delivery took long
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prachtige sushi set. Mooi in een luxe geschenk koffertje. Snelle levering!
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Telkens uitstekend

Voor 4e x bestelling gedaan en weer super tevreden. Telkens goed op de hoogte gehouden van leveringstatus. En merkproduct tegen concurrerende prijs. Nergens goedkoper gezien. Top!
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima produkt, communicatie kan beter
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket is nog niet bij mij aangekomen???????????????
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
30 apr 2024
Hallo, We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is bezorgd. In zulke gevallen kunt u ons altijd bereiken op onze hotline en zullen we ons best doen om alles naar uw tevredenheid af te handelen. We zullen een claim indienen bij de vervoerder voor verlies van zending. We zullen contact met u opnemen als u een kopie van uw bestelling of een volledige terugbetaling wenst. We zullen de claim met de vervoerder afhandelen op ons eigen risico van verlies. Het is voor ons belangrijk dat we onze klanten niet alleen kwaliteitsproducten bieden, maar ook een probleemloze en prettige koopervaring. Daarom vinden we het extra vervelend om te horen dat uw ervaring niet is verlopen zoals we hadden gehoopt. Bedankt voor uw openheid en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Kulina.nl
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk bereikbaar, traag met verzenden
Beoordeling melden
JH
Jesse H.
Den Haag
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Enige opmerking kan zijn….

Enige opmerking kan zijn dat ik snachts om 00:10 uur een bestelling heb geplaatst en dat de dag daarna de bestelling pas verstuurd is. Verder alles mooi ontvangen en geen gedoe. Niks dramatisch dus, alleen als je het dezelfde dag verzonden wilt hebben moet je elders je bestelling plaatsen.
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekende informatie, snelle levering, en kwalitatief goede producten.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
correcte levering snel afhandeling
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed en snel geleverd
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd was wat langer als gezegd
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets bestellen hier

Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
28 feb 2024
Hallo, Er is sprake geweest van een misverstand aan onze kant en vertraging in het terugbetalingsproces, wat te wijten was aan de niet-beschikbaarheid van de zending als gevolg van een late levering van de vervoerder. Desondanks, hoewel de bestelling later aankwam dan verwacht, is deze zonder problemen in het magazijn ontvangen en hebben we u vervolgens het volledige bedrag van het product terugbetaald. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We zijn toegewijd aan het zorgen dat alle retouren en claims snel en zonder problemen worden afgehandeld. Echter, in dit specifieke geval bieden we onze verontschuldigingen aan voor de vertraging in het gehele proces, wat niet onze standaard is. We hopen dat u ons vertrouwen blijft behouden. We zijn ons bewust van hoe belangrijk klanttevredenheid voor ons is en zullen alle mogelijke inspanningen leveren om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Kulina.nl