Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Fijne webshop en snelle levering jammer dat je niet kunt zien als ze het pakketje versturen hoe lang het duurt voordat het aankomt
Pas op dag van verzending en op dag van levering krijg je berichtje tussendoor kun je dus niet kijken hoe lang het duurt
Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen.
Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Mooie vaas zoals omschreven. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden.
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
On beforehand I was a bit worried if this webshop was real. But it all worked perfect. I received my order fast and all mails were clear. So I totally recommend Kulina
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet geweldig
Omdat het erg lang onderweg is er wordt mij gevraagd om een beoordeling ik heb nog steeds niets binnen duurt erg lang.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
2 mei 2024
Hallo,
Bedankt voor uw aankoop en feedback. Onze excuses voor de lichte vertraging. We hebben 3 duplicaatbestellingen geregistreerd (2x mislukte betaling met kaart) en dus heeft het systeem ze allemaal in de wacht gezet. Bovendien vond Kulina Fest deze week plaats en hadden we een groot aantal bestellingen in de wachtrij. De bestelling is verzonden onder nummer 2812401312 en al afgeleverd volgens plan. De huidige verzendtijd is dezelfde dag / binnen 2 werkdagen.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We hopen dat deze ervaring u niet ontmoedigt. We vertrouwen erop dat toekomstige bestellingen soepel zullen verlopen.
Dank u voor uw begrip.
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
delivery took long
Beoordeling melden
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Prachtige sushi set. Mooi in een luxe geschenk koffertje. Snelle levering!
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Telkens uitstekend
Voor 4e x bestelling gedaan en weer super tevreden. Telkens goed op de hoogte gehouden van leveringstatus. En merkproduct tegen concurrerende prijs. Nergens goedkoper gezien. Top!
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima produkt, communicatie kan beter
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Het pakket is nog niet bij mij aangekomen???????????????
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
30 apr 2024
Hallo,
We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is bezorgd. In zulke gevallen kunt u ons altijd bereiken op onze hotline en zullen we ons best doen om alles naar uw tevredenheid af te handelen. We zullen een claim indienen bij de vervoerder voor verlies van zending. We zullen contact met u opnemen als u een kopie van uw bestelling of een volledige terugbetaling wenst. We zullen de claim met de vervoerder afhandelen op ons eigen risico van verlies.
Het is voor ons belangrijk dat we onze klanten niet alleen kwaliteitsproducten bieden, maar ook een probleemloze en prettige koopervaring. Daarom vinden we het extra vervelend om te horen dat uw ervaring niet is verlopen zoals we hadden gehoopt.
Bedankt voor uw openheid en vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Kulina.nl
Enige opmerking kan zijn dat ik snachts om 00:10 uur een bestelling heb geplaatst en dat de dag daarna de bestelling pas verstuurd is.
Verder alles mooi ontvangen en geen gedoe.
Niks dramatisch dus, alleen als je het dezelfde dag verzonden wilt hebben moet je elders je bestelling plaatsen.
Beoordeling melden
31 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Uitstekende informatie, snelle levering, en kwalitatief goede producten.
Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen.
Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
28 feb 2024
Hallo,
Er is sprake geweest van een misverstand aan onze kant en vertraging in het terugbetalingsproces, wat te wijten was aan de niet-beschikbaarheid van de zending als gevolg van een late levering van de vervoerder. Desondanks, hoewel de bestelling later aankwam dan verwacht, is deze zonder problemen in het magazijn ontvangen en hebben we u vervolgens het volledige bedrag van het product terugbetaald.
Onze excuses voor het eventuele ongemak. We zijn toegewijd aan het zorgen dat alle retouren en claims snel en zonder problemen worden afgehandeld. Echter, in dit specifieke geval bieden we onze verontschuldigingen aan voor de vertraging in het gehele proces, wat niet onze standaard is.
We hopen dat u ons vertrouwen blijft behouden. We zijn ons bewust van hoe belangrijk klanttevredenheid voor ons is en zullen alle mogelijke inspanningen leveren om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
Dank u voor uw geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Kulina.nl
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.