Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Mijn dochter zat te twijfelen met een 3de gaatje in der oren en over een helix ..al maanden! In de kruidvat begon ze er weer over ..ik kon het niet aanhoren meer en besloot spontaan haar mee te nemen naar Lucardie Hellevoetsluis. En niks was te gek het kon 3de gaatje geschoten en de felix er achteraan. De dame hielp ons goed en met humor.. En ze gaf de nodige info over de verzorging. Dus ik heb een blije dochter..en ik weet war ik moet geven met de feestdagen😉

30 mrt 2024
Sieraden uitzoeken met je kleindochter van 8 moet normaal gezien erg leuk zijn!! De dame die ons deze keer hielp hoorde zeker weten niet thuis in ons winkelbezoekje nors, onvriendelijk, en zeker niet de leukste verkoopsters. Na het afrekenen werden mijn kleindochter haar sieraden een mooie zilveren ring en nieuwe zilveren oorbellen in een zakje bij elkaar gestopt en op de toonbank gelegd. Veel plezier met je aankoop kon er niet af waarop mijn kleindochter buiten zei oma wat een niet lieve mevrouw hè! Jammer hoor verpeste het wel.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters