Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Mijn dochter zat te twijfelen met een 3de gaatje in der oren en over een helix ..al maanden! In de kruidvat begon ze er weer over ..ik kon het niet aanhoren meer en besloot spontaan haar mee te nemen naar Lucardie Hellevoetsluis. En niks was te gek het kon 3de gaatje geschoten en de felix er achteraan. De dame hielp ons goed en met humor.. En ze gaf de nodige info over de verzorging. Dus ik heb een blije dochter..en ik weet war ik moet geven met de feestdagen😉

30 mrt 2024
Sieraden uitzoeken met je kleindochter van 8 moet normaal gezien erg leuk zijn!! De dame die ons deze keer hielp hoorde zeker weten niet thuis in ons winkelbezoekje nors, onvriendelijk, en zeker niet de leukste verkoopsters. Na het afrekenen werden mijn kleindochter haar sieraden een mooie zilveren ring en nieuwe zilveren oorbellen in een zakje bij elkaar gestopt en op de toonbank gelegd. Veel plezier met je aankoop kon er niet af waarop mijn kleindochter buiten zei oma wat een niet lieve mevrouw hè! Jammer hoor verpeste het wel.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

Werd goed en vriendelijk geholpen en geadviseerd
De service van de medewerker.
1 mei 2024
Fijn geholpen
19 apr 2024
17 apr 2024
ik vind het een fijne winkel met leuke mensen die je helpen
19 mrt 2024

Wordt altijd goed en vriendelijk grholpe

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Snel geholpen

Mooie artikelen en snel geholpen
30 mrt 2024
Prima geholpen
16 mrt 2024
Ik werd vriendelijk begroet en naar een vraag heel netjes geholpen. Niks op aan te merken.
Was prima, wij keken rond nadat batterij van mijn horloge vervangen was waren als enige in de winkel, maar mevr kwam niet vragen of we ergens naar opzoek waren en of ze ons verder kon helpen. Had ik wel wat klantvriendelijker gevonden.
4 feb 2024
Genoeg keuze en vriendelijk personeel. Geen idee, we zijn goed geholpen en waren snel klaar
26 dec 2023
Klanten even binnen laten komen, en dan vragen of we geholpen willen worden. Er werd ons niks gevraagd terwijl we aan de balie stonden te wachten, personeel was met elkaar bezig.
16 nov 2023
Het merk casino voor een heren horloge bevalt mijn man erg goed .Hij was toe aan een nieuwe. Het vorige horloge was ook van Lucardi ,dus was het besluit snel genomen.
5 jul 2023
Klantvriendelijkheid... Personeel is direct aanwezig vanaf het moment dat je binnenkomt . Je word gezien en geholpen
13 aug 2023
Met geduld, aandacht ben ik daar goed geholpen. Mooie ketting met hanger voor kleindochter uitgezocht en superblij.
3 dec 2023
Zeer vriendelijk personeel en nette prijzen, advies had Iets beter gekund al heb ik zelf niet echt doorgevraagd