123kampeerwereld.nl

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.560 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
123kampeerwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er is uitgebreid ingegaan op een best ingewikkelde vraag van mij en met alle geduld is deze vraag opgelost door de man die Wouter heet.Later is er ook weer op teruggekomen in een mail. Het onderdeel dat ik nodig had werd snel geleverd en al met al voor mij dus 5 sterren.

Eerste contact was prima. Order op vrijdag geboekt en betaald en pakketje zou diezelfde dag al verstuurd worden met DHL. Top dus. Maar de volgende dag nog geen verzendgegevens ontvangen. Dus ernaar gevraagd na t weekend. Geen reactie. En ook geen DHL gegevens. Volgende dag opnieuw geïnformeerd. Wederom taal noch teken en ook geen DHL gegevens. Woensdag opnieuw contact opgenomen. In de middag een mailtje met verzendopdracht. Verder geen uitleg; noch excuses. Daarop gereageerd. Reactie: Wegens drukte niet eerder aan toegekomen. En ook dat niet gecommuniceerd. Dat kan en moet beter 🤔

Beoordelingen voor 123kampeerwereld.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters