123kampeerwereld.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.553 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
123kampeerwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er is uitgebreid ingegaan op een best ingewikkelde vraag van mij en met alle geduld is deze vraag opgelost door de man die Wouter heet.Later is er ook weer op teruggekomen in een mail. Het onderdeel dat ik nodig had werd snel geleverd en al met al voor mij dus 5 sterren.

Eerste contact was prima. Order op vrijdag geboekt en betaald en pakketje zou diezelfde dag al verstuurd worden met DHL. Top dus. Maar de volgende dag nog geen verzendgegevens ontvangen. Dus ernaar gevraagd na t weekend. Geen reactie. En ook geen DHL gegevens. Volgende dag opnieuw geïnformeerd. Wederom taal noch teken en ook geen DHL gegevens. Woensdag opnieuw contact opgenomen. In de middag een mailtje met verzendopdracht. Verder geen uitleg; noch excuses. Daarop gereageerd. Reactie: Wegens drukte niet eerder aan toegekomen. En ook dat niet gecommuniceerd. Dat kan en moet beter 🤔

Beoordelingen voor 123kampeerwereld.nl

JB
Joris B.
Diksmuide
7 apr 2024

SUPER!

Na lang zoeken toch een shop gevonden waar we deze 12 Volt ledlamp gevonden hebben. Vlugge en correcte levering Bedankt voor deze TOP Service
IW
Ibo W.
Egmond aan de hoef
Snelheid van het geleverde Goed product

Was toch ff zoeken naar juiste lampjes

Was toch ff zoeken. Naar juiste lampjes
Alles super snel verzonden

Goed verpakt en snel in huis

Goed verpakt, snel in huis
Snel - niet te duur
31 mrt 2024
Nog niet geleverd of leverdatum opgegeven
17 mrt 2024
Mijn product was niet op voorraad. Er werd gevraagd om telefonisch contact op te nemen. Er werd mij gemeld wat de verwachtte lever tijd was. Na mijn bestelling was de levertijd korter dan verwacht. Telefonisch contact was vriendelijk en duidelijk.
3 mrt 2024
Geen gedonder of gezeur, de bestelde spullen levert 123kampeerwereld voor uw deur!
FB
Frank B.
Veenendaal (nl)

Eerste levering fout… vervangende…

Eerste levering fout… vervangende levering razendsnel nageleverd . Top !
JR
Joop R.
Bovenkarspel

Levering

Uitgebreid assortiment en razendsnelle levering voor een juiste prijs
23 mrt 2024
Spullen zijn perfect, vind alleen de verstuurkosten duur
Antwoord van 123kampeerwereld.nl
Geachte klant, Dank voor uw beoordeling. We hebben uw bestelling nagekeken en er bleek een foutje te zitten in de verzendkosten waardoor u een palletlevering heeft betaald. We hebben inmiddels het verschil aan u teruggestort. Excuses voor dit ongemak. Wanneer u vragen heeft tijdens het bestelproces kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, 123kampeerwereld.nl | klantenservice
Zeer mooie prijs voor onderdelen en snelle verzending.