Lucardi Juwelier Hilversum

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

Ik heb helaas een verroeste ring gekregen. Dit zag ik pas toen ik thuis kwam. Hilversum is helaas niet echt om de hoek, dus ik kan niet terug om hier iets aan te doen. Wel jammer.