johnbeerens.com

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

14 jan 2024

Product al gebruikt.

Product zonder dop geleverd en 25% van de inhoud was al gebruikt.
Kreeg geroeste vieze fles met verlopen product
Bestelling online bij John Beerens is kennelijk bezorgd bij mij zonder waarschuwing of track and trace. Omdat ik niet thuis was ( het is nog immer onduidelijk wanneer dat geweest moet zijn) is het pakket niet afgegeven bij een ophaalpunt zoals gebruikelijk is. Maar direct terug gestuurd. En nu betaal ik voor een bezorging waarvan ik erop moet vertrouwen dat die überhaupt heeft plaatst gevonden maar de bestelling moet ik nu opnieuw doen en wederom betalen voor een nieuwe pakket dienst. Niet jullie schuld maar wel aan jullie om dit goed op te lossen. De optie ophalen bij een service point zou heel veel frustratie vermijden. En vertel je klanten ook dat jullie niet weten wanneer iets bezorgd gaat worden en dit ook niet gaan laten weten. het is dus hopen dat je klanten thuis zijn. Dat is echt niet meer van deze tijd. Vind het ook asociaal en erg lui dat jullie reactie is zoek het maar uit en bestel maar opnieuw. We storten het geld terug maar trekken de bezorgkosten er wel vanaf.
28 mei 2023

Slechte afhandeling klacht

Mijn bestelling is nooit aangekomen en geretourneerd naar Johnbeerens.com. Fout van DHL wellicht, kan gebeuren, maar JB erg stug in afhandeling. Moest product maar opnieuw bestellen (al wel betaald). Retour was al behandeld. Bij het opnieuw bestellen product niet meer leverbaar, terwijl mijn bestelling terug in magazijn was! Moest me maar aanmelden voor notificatie als het weer binnen was. Weinig flexibiliteit en klantvriendelijkheid. Enkel 'sorry,kunnen we niks aan doen'.
5 jun 2023
Hi, Wat ontzettend vervelend.. Als een retour behandeld is, is hij al doorgezet in het systeem hierdoor kunnen de medewerkers van Beautycare helaas niets meer aanpassen. Dat op dat moment het product niet in voorraad is is natuurlijk erg vervelend... Excuses hiervoor
3 dec 2023

Slechste klantenservice ever

Pakje werd niet afgeleverd in DHL afleverpunt. Ik had nochtans bevestiging ontvangen van wel. ´s avonds kreeg ik mail van John Beerens dat DHL pakje terug bij hen had afgeleverd en dat ze mijn geld gingen terugstorten. Ik had speciaal met black fridaykorting besteld. Gevraagd naar oplossing maar ze zeiden dat ik gewoon opnieuw op site moest bestellen. Weg korting! Nul komma nul klantenservice! Als ik nul sterren kon geven, gaf ik er nul.
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
27 jun 2023

Zooitje

Alles wat mis kan gaan, ging mis. Verkeerde set bezorgd, retour gedaan, (Let op, retourkosten ben je kwijt, die betaal je zelf), verkeerd bedrag retour ontvangen, onbeschofte communicatie zonder excuses. Oh ja, 10 euro korting bij een volgende bestelling. Voor mij nooit meer John Beerens.
28 jun 2023
HI Natasja, De situatie heb ik er even bij gepakt, natuurlijk is het onze fout dat de verkeerde set er in zat onze excuses ook hiervoor! Hiervoor hebben wij een shoptegoed aangeboden van 10,00 dit met name omdat je aangaf je niet in de mogelijk was om het terug te sturen. Dit was uiteraard geen probleem geweest dan hadden we je kosteloos een retourlabel toegestuurd en je set graag omgeruild, desnoods sturen wij dit nog op naar een ander adres als dat beter uitkomt. De set heb je toen terug gestuurd zonder hier een melding van te maken, daardoor konden we je helaas niet voorzien van een kosteloos retourlabel. Heel vervelend dat je het zo hebt ervaren, mochten we nog iets voor je kunnen doen kijken we graag met je mee!
Fudge Clean Blonde Shampoo besteld, maar niet aangekomen. Blijkbaar terug is het terug gestuurd wegens beschadiging, maar verder niks meer gehoord. Vorige week al een vraag uitgestuurd naar de klantenservice. Ik hoop dat ik mijn pakketje nog krijg en anders mijn geld terug ontvang.

Na informatie ingewonnen te hebben bij…DHL-België

Na informatie ingewonnen te hebben bij DHL België blijkt het pakketje nooit in België te zijn geweest. Het werd blijkbaar bezorgd geweest te zijn bij de verzender in Nederland. Op het pakketje bleek het adres van de verzender en de ontvanger het zelfde adres te zijn.
11 mei 2023
Verkoper vult verkeerde adres in waardoor pakje op verkeerde plaats wordt afgeleverd en schuift verantwoordelijkheid af op koper. En op de koop toe is er dan ook nog verkeerde inhoud: in plaats van bestelde douchegel krijg ik iets om in afvoer van wasbak te plaatsen
11 mei 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat er iets mis is gelopen met het adres. Mocht het een fout zijn vanuit ons systeem dan heb ik zojuist contact opgenomen met de persoon die over onze webshop gaat, deze kan kijken of een technisch mankement is. Mocht je je pakket niet naar wens zijn, kan je altijd contact opnemen via; Beautycare@johnbeerens.com . Zij helpen je graag verder.
15 jun 2023
Slechte klantenservice, niet goed bereikbaar- verschillende openingstijden.. lever tijd is langer dan 5 dagen terwijl er volgende dag levering is. Bied geen oplossing of feedback na slechte afhandeling.
15 jun 2023
Hi, Wat vervelend.. Is er inmiddels gekeken naar een oplossing? We willen namelijk niet dat de service zo verloopt..
24 jul 2023

Service kan echt beter

Bestelling gedaan en betaald en nooit een track & trace ontvangen en vervolgens is de bestelling gewoon geannuleerd. En ipv een stukje service om de order opnieuw in te leggen mag ik het zelf regelen.
11 aug 2023
Het product is niet grijsdekkend terwijl jullie dat wel benoemen in het filpje op jullie site. Ook heb ik hierover gebeld, maar nog steeds geen inhoudelijk antwoord gekregen op mijn vraag.
19 mei 2023
De prijs verlagen. Ik heb de conditioner van Redken 300 ml retour gestuurd. De reden is dat ik elders online 500 ml voor de zelfde prijs van 21,50 kon kopen.
23 mei 2023
Hi, Bedankt voor je review! We zullen je feedback meenemen en wellicht kijken wat er mogelijk is. In ieder geval bedankt voor het doorgeven. Liefs Beautycare.
29 mei 2023
I did not recieve my package after 1 week. I recived email that package will be received on Wednesday 24 May and until Monday 29 May I did not receive it.
Binnen 10 min geprobeert te veranderen met extra product bij besteling te doen lukte niet was al verwerkt!! 6 dagen later pas bestelling ontvangen
1 jun 2023
Naar een week het bestelde artikel nog niet geleverd, naar enkele mails wordt er telkens nieuwe bezorg tijd afgesproken maar niet naar gekomen
Het product doet niet wat het beloofd. 2x vraag gesteld via email, er wordt niet op gereageerd. Slecht product maar nog slechter after sales
18 jul 2023
Hi Renate, Bedankt voor je ervaring! Wij reageren altijd op elke klant, je mag ons ook altijd bellen dan kijken we graag met je mee!
25 dec 2023
Wij hebben een shampoo ontvangen waarvan het pompje afgebroken was en hierdoor was de shampoo uitgelopen in de doos.
7 jul 2023

Niet best

Had er veel meer van verwacht. Het doet weinig voor mijn haar. Ik wilde goude plukjes. Is er nog een ander product?
18 jul 2023
Hi Giuliana, Bedankt voor je ervaring! Heb je al contact gehad met onze klantenservice, die kijken graag met je mee!
22 mei 2023
Erger me aan de coupons die je moet kiezen bij bestelling en aan alle mails daarna. Irritant en te vaak !
23 mei 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat vervelend.. Je kan je natuurlijk altijd afmelden voor de nieuwsbrief als deze te vaak komen, lukt dit niet kan je altijd contact opnemen. Wij zullen dit in ieder geval meenemen om hier in de toekomst beter en fijner in te worden. Liefs Beautycare.