johnbeerens.com
Beoordelingen:

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

de meest kritische beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beetje veel gedoe

Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi, Bedankt voor dat je, je ervaring met ons deelt! Wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Wij wensen je veel plezier met de producten!
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stijltang besteld om cadeau te geven voor een verjaardag. Via dhl bericht dat het onderweg was, het zou een dag duren. Na 3 dagen bericht van John beerens site dat het niet bezorgd kon worden , vanwege of een beschadigde verpakking of een foutief adres ( dhl punt dus dat lijkt me sterk) en dat het ook niet opnieuw verstuurd kan worden. Waarom niet? Binnen 2 weken wordt het geld retour gestuurd. Krijg ook geen reactie meer. Slechte service!
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi Kim, Bedankt voor het delen van je ervaring! Helaas is het pakketje wegens beschadiging bij ons retour gekomen, dan is het ons proces om de bestelling geheel terug te betalen. Dan is het aan de klant of het opnieuw bestelt wordt.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb letterlijk 11 mails gekregen over bestelling van een paar flesjes shampoo. Dat kan echt minder, ik vind 2 ook goed. En wat ook minder kan is de verpakking. Onnodig veel karton en plastic, alsof er een servies werd verstuurd. Voor mij reden om jullie volgende keer te vermijden. Sorry.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
15 jun 2023
HI, Bedankt voor je review! Het mail verkeer kan wellicht komen omdat je via een andere partij hebt gekocht en niet rechtstreeks bij johnbeerens.com. Excuses hiervoor. De verpakking is inderdaad meer, maar tegenwoordig worden er steeds meer pakketten besteld en willen wij graag dat de klanten de pakketten heel ontvangen. Het is namelijk nog schadelijker voor het milieu om nogmaals een zending toe te sturen.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde de dermalogica age serum. Deze kwam alleen half leeg binnen. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Hij was nog wel helemaal ingepakt in plastic, dus hoe dit kan begrijp ik ook niet.
Beoordeling melden
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een lotion met verpakking van 5 bij 12 cm .. dit werd keurig optijd bezorgd , maar in een doos zo groot dat er een hond in past …. Belachelijk!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
10 mei 2023
HI, Bedankt voor je review! Helaas komt het soms voor dat een bepaald formaat verpakking niet tijdig leverbaar is, daarom word er voor gekozen om een ander (helaas te groot) formaat te gebruiken om de bestellingen wel de deur uit te kunnen laten gaan. We zullen er zeker opletten. Liefs Beautycare.
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering maar door DHL een nat en kapot pakket geleverd Artikelen beschadigd (lekkage producten)maar door John Beerens niet fijn opgelost. Jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
8 jan 2024
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen en bezorgen prima. Maar één of meer lekkende flesjes in verpakking. Dat is niet zo netjes
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
19 jun 2023
HI, Bedankt voor je review! Wat vervelend.. Heb je al contact opgenomen via; Beautycare@johnbeerens , zij kunnen je verder helpen.
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slecht verpakt te grote doos en producten lagen los in de doos te rammelen .
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
8 jan 2024
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Omdat verschillende producten die hier bestelde niet meer te bestellen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb meer dan een week moeten wachten voor mijn product .
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
18 jul 2023
Hi, Bedankt voor dat je, je ervaring met ons deelt! Wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Wij wensen je veel plezier met de producten!
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prijs ligt nog hoger dan bij de kapper..
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi Fleur, Bedankt voor het delen van je ervaring! Jammer om te horen, de prijzen die op de site staan zijn kloppend en kunnen wij helaas niks aan veranderen.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen reactie op mail (na 3 werkdagen)
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden