johnbeerens.com

946 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

23 mei 2023

Beide artikelen bleken na betaling niet op voorraad…

Beide artikelen bleken niet op voorraad terwijl de webshop dat wel aangaf en ik gewoon kon bestellen. Dus geen levering de volgende dag zoals beloofd. Moest er zelf achteraan mailen, om daar dus achter te komen. Voelde mij misleid hierdoor. Volgende keer als ik iets nodig heb, zoek ik dus eerst of een andere webshop het ook heeft. Zal niet gelijk meer zonder nadenken hier bestellen. Wees gewoon eerlijk. Het gaat mij er niet om dat ik het niet de volgende dag in huis had maar dat beloftes niet worden nagekomen (voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis) en er ook niet gecommuniceerd wordt.
23 mei 2023
Hi, Wat vervelend.. Dit is helaas een fout in het systeem geweest.. Onze excuses. Wij controleren dit wel op bepaalde momenten, zodat we het in de gaten houden of een order te lang er in blijft staan. Nogmaals onze excuses. Liefs Beautycare.
Ik had een servicepunt aangegeven om mijn pakket op te halen. Zonder reden brengt DHL mijn pakket naar een andere afhaallocatie die niet eens in de buurt ligt. Na bellen met JohnBeerens krijg ik te horen dat DHL dat wel eens doet. Ik snap niet waarom ophalen op een servicepunt wordt aangeboden als JohnBeerens er van op de hoogte is dat DHL de gemaakte afspraken niet nakomt
25 sep 2023
Hi Kiran, Bedankt voor je berichtje! Wat vervelend om te horen dat het pakketje niet op de afgesproken plek is afgeleverd. Helaas kunnen wij er op dat moment niks meer aan veranderen, dit is natuurlijk niet wat je wilt en mag verwachten. De klacht zetten wij dan ook ten alle tijden door om dit in de toekomst te voorkomen.
26 dec 2023
schrikbarend duur, wat onnodig is. de collega is al duur met z'n kleurschuim middenblond met 15,45€. gratis verz. John B. is nog dik 3€ duurder met hetzelfde kleurschuim maar dan donkerblond, gratis verz. De eerste had geen donkerblond, dan maar zo.
3 okt 2023

Eigenlijk prima hoor

De delivery duurde langer. Ik had avondexpress en hij kwam volgende middag binnen. Dat ligt niet aan jullie. Ik weet niet goed hoe ik de borstel moet gebruiken. Uit de borstel steken hier en daar haartjes uit het geheel
5 okt 2023
1 shampoo verpakking was al geopend, (en wellicht gebruikt) verzegeling was eraf en dop was niet goed gesloten waardoor fles was gaan lekken tijdens verzending.
9 mei 2023

Snel verzonden, verpakking niet milieubewust

Snel verzonden, prima product. Wat wel heel bizar was: het is een klein product, maar het werd verzonden in een heeeeeeele grote doos..Dat is echt zonde.
9 mei 2023
Hi, Bedankt voor je review! Het komt helaas wel eens voor dat een ander formaat doos op dat moment niet beschikbaar was, om onze klanten wel te voorzien van hun bestelling is er waarschijnlijk voor gekozen om een grotere doos te gebruiken. We zullen zeker in de toekomst hierop letten. Liefs Beautycare.
27 aug 2023
Veel te grote verpakking voor hetgeen dat ik besteld heb, dat is het enige minpunt.
5 sep 2023
Hi Lieke, Bedankt voor het delen van je ervaring! Dit komt helaas soms voor omdat de kleinere verpakkingen op zijn.
13 okt 2023
Beoordeling gaat over product. Niet wat ik ervan verwacht had.
23 nov 2023
2 okt 2023