johnbeerens.com

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

De Sebastian Texturizer geeft 'n verrassen effect

De tijdens mijn bestelling door aanbevolen Texturizer (flexibele liquid gel om body te generen) blijkt 'n schot in de roos. Heb van nature fijn haar en deze gel geeft na gebruik van de Svolupt shampo en conditioner mijn korte bobkapsel een flexibele stevigheid én body.
21 jan 2024
goede serrvice
21 jan 2024
MV
21 sep 2023
Als er spullen in de aanbieding zijn, is het wel handig als ze ook voorradig zijn. Ik ben bijna 1week bezig geweest om ze te bestellen. En heb daardoor nog maar de helft kunnen bestellen. Het andere gedeelte zou ik nog wel kunnen bestellen met de korting maar de verzendkosten zijn dan wel extra. Dus heb ik ze niet besteld! Heel Erg jammer want ik heb altijd hele goeie ervaringen gehad met John Beerens
18 okt 2023
Hi Marion, Wat vervelend om te horen dat het zo is gegaan. In het vervolg mag je altijd contact opnemen met ons beautycare team, zij helpen je graag en kijken met je mee naar een passende oplossing!
12 mei 2023

Heerlijk ruikende geurstokjes

Mijn bestelling kwam eerder dan gepland, daar was ik erg blij mee. De geurstokjes ruiken heerlijk en vullen de hele kamer. Wat ik jammer vond was dat het flesje lekkend binnen is gekomen. Omdat er weinig product verloren leek te zijn gegaan heb ik daar verder geen contact over opgenomen met John Beerens of Bol.com.
18 jul 2023
Prettig en eerlijk telefonisch advies. Daarna in webshop besteld en was er de volgende dag! Moet wel even geduld hebben want telefonisch niet altijd even makkelijk bereikbaar, maar was het wachten zeker waard.
18 jul 2023
Hi, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen at je zo goed geholpen bent!
26 jun 2023
Goede producten alleen de website niet echt gebruiksvriendelijk én er wordt altijd enorm veel verpakking gebruikt voor een paar kleine flesjes ( dit heb ik vorig jaar al een keer aangegeven bij ze)
18 jul 2023
Hi Marlies, Bedankt voor je review! Ik zal het doorgeven aan mijn collega's om eens goed te kijken naar de site, kijken wat we hierin kunnen verbeteren. Ook voor het inpak proces!
14 sep 2023
Ik woon in Goirle, dus erg fijn dat ik mijn pakketje aan de balie kan op halen Check goed wat erin zit, bij mij zat er een shampoo (die ik niet besteld had in) dus ook weer netjes terug gege
25 sep 2023
26 jun 2023
Veel goede merken, vlotte levering. De manier van verpakken zie ik graag anders. Ik bestel altijd paar tubes en ontvang deze dan in een grote doos met veel plastic opgevuld.
18 jul 2023
Hi Bianca, Bedankt voor je review! Wij zullen het met ons meenemen om te kijken waarin we ons inpak proces kunnen verbeteren.
18 aug 2023
De webshop is prima. Alleen de bezorging van dhl niet betrouwbaar. Pakket niet op het juiste adres geleverd, terwijl ik wel thuis was. Helaas komt dit te vaak voor.
5 sep 2023
Hi Patricia, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend om te horen dat is uiteraard niet wat je verwacht van een bezorger. Weet dat als deze klachten gemeld worden wij deze ten alle tijden doorzetten!
5 okt 2023
Ik heb de drie haarelastiekjes besteld omdat dit soort elastiekjes lang meegaan en goed blijven zitten zelfs als ze al lang in gebruik zijn.
31 aug 2023
Ruime keuze tegen aantrekkelijke prijzen. Snelle levering. Wel jammer dat je niet kosteloos foutief bestelde goederen kunt retourneren.
5 sep 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring!
6 jun 2023
Nette levering, op tijd en product voldoet. Eerst was het uitverkocht maar ontving een mailtje dat het weer op voorraad was, handig!
6 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Fijn om te leze dat je je tevreden bent! Veel plezier met je bestelling.
30 aug 2023

Mooie producten

Duidelijke site. Mooie producten en aanbiedingen. Wel jammer dat er bij de bestelling nooit samples ofzo zitten. Zou wel leuk zijn.
5 sep 2023
Hi Annemarie, Bedankt voor het delen van je ervaring! Dit wordt wel eens gedaan, ik zal aangeven dat we dit misschien wat meer kunnen gaan doen!
ET
Esra T.
Alblasserdam
10 jun 2023
Er mogen hoge kortingen gegeven worden op de site, zodat het aantrekkelijk blijft om te blijven bestellen bij John Beerens.
PD
P D.
Almere
21 mei 2023
Snelle levering, goed verpakt. Had levering op een dhl-punt, mistte alleen wel de tussen communicatie.
23 mei 2023
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je je pakket snel en goed hebt ontvangen, wat betreft de communicatie daar zullen we zeker aan werken! Liefs Beautycare.
13 jun 2023
prima prijs, snelle levering, maar verpakking helemaal gericht op vrouwen, dus voor mij geen herhaling
4 sep 2023
Het assortiment is groot en je krijgt “eventuele “(indien noodzakelijk) goede info over producten
5 sep 2023
Hi Charlotte, Bedankt voor het delen van je ervaring! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
18 jun 2023
Dat het nadat ik een verkeerd pakketje heb gekregen toch nog goed gekomen is dank jullie wel
Antwoord van johnbeerens.com
HI, Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles toch nog goed is verlopen, in ieder geval nu veel plezier met je bestelling gewenst.