johnbeerens.com

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

Heel goed product voor een mooie prijs en snel geleverd!
Antwoord van johnbeerens.com
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
Altijd genoeg voorruit en snelle levering
MH
Moniek H.
Tilburg
Goede producten, snelle levering
Antwoord van johnbeerens.com
De snelle correcte bezorging.
Super snel ontvangen!
Super goed product
Snelle levering!
12 sep 2023
Ik ga mijn bestelling altijd ophalen bij jullie, vorig jaar december zat er een blond meisje achter de balie bij jullie Zij hielp een vrouw voor mij die zeer onvriendelijk tegen haar was. Zij moest daar ook van huilen. Ik heb haar toen getroost en gezegd dat het niet aan haar lag. Vorige week ging ik mijn bestelling ophalen, en het blond meisje zat er gelukkig nog Wil even zeggen omdat ik dat vorige week niet heb gedaan, dat zij zeer vriendelijk tegen de klanten is. Met vriendelijke groet Gerrie Bartels
19 okt 2023

Snel en zéér goede klantenservice

Altijd snelle levering. Al vaak besteld. De laatste keer iets kleins "misgegaan": Ik had nu in mijn bestelling 2 grote liter flessen shampoo. Deze zijn natuurlijk erg zwaar en in een te grote doos zit er te veel beweging in. Hierdoor was 1 fles tijdens bezorging kapot gegaan. Meteen een mail gestuurd, meteen reactie gekregen en een passende oplossing gevonden samen. Daar ben ik zéér tevreden over.
25 jun 2023

Oli G is oke

Fijne olie wel duur! Maar niet genoeg voor mijn dikke droge krullend haar vooral niet zonder conditioner zoals beschreven!. Merk niet dat het ( nog)echt helpt met beschadiging door highlights maar moet wat vaker gebruiken want maar een paar keer gebruikt. Denk ik ga het als masker proberen overnacht en kijk hoe dat gaat. Service netjes en altijd snelle levering!
28 jun 2023
Hi, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, wij zijn ook fan!
2 jul 2023

Absolute topper voor mij

Het aanbod is ruim, goed omschreven en van topkwaliteit. Een keer de klantenservice aan de lijn gehad voor overleg, die was kundig en vriendelijk. Alsof het je eigen kapper is. En de producten worden altijd snel en netjes geleverd. Het hele plaatje klopt gewoon. Voor mij een topper.
4 jul 2023
Hi, Bedankt voor je positieve review! Wij zien je graag terug bij ons op de webshop!
17 mei 2023
Tijdens het transport van mijn bestelde producten was er een pot scrub lek geraakt( ondanks dat het goed verpakt was door de leverancier) Na contact gehad te hebben met de leverancier werd er meteen een nieuwe pot scrub aangeboden en de volgende dag had ik het product al in huis.
23 mei 2023
Hi, Fijn om te horen dat alles toch nog goed is verlopen! Veel plezier met je besstelling gewenst.
2 aug 2023

Betrouwbare en kwalitatieve webshop

Betrouwbare webshop met producten van topkwaliteit. Uitgebreide informatie over de producten op de site en snelle levering. Leuke acties en steeds nieuwe producten. Vragen worden altijd beantwoord. Mocht de levering vertraging oplopen dan ontvang je bericht.
11 aug 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring, dit vinden wij super leuk om terug te lezen! Tot snel bij ons op de webshop!