joom.com/nl

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor joom.com/nl

4 jul 2023

Good Shop

Very good products... Very easy to shop... Lots of discounts, low prices, (almost?) no shipping costs. Refundable items and they'll inform you in time... The helpdek is very helpful for whatever question. Only thing you got to pay attention to: if you pay with Paypal it takes a few days 'till Joom gets it from your Paypal account. I went below zero in Paypal because of this but it's good to have in mind for the future.. Satisfied cusomer! ⭐⭐⭐⭐⭐
RM
Reggie M.
Utrecht
6 mei 2023
Jullie kunnen beter de omschrijving beter controleren, want soms komt dat niet overeen met de omschrijving en daar ballen mensen soms van. Je krijgt als het ware niet wat je ziet. En waarom moet de levering 4 weken duren. 2 tot 3 weken is al genoeg
9 mei 2023
Vielen Dank für deine hohe Bewertung!
RD
Renate d.
Deventer
9 mei 2023

Het is even onderweg, maar dat is het wel waard

Het is even onderweg. Maar dat weet je als het ver weg komt. Alles word netjes geleverd. Heel enkel trekt een verkoper zich terug als ie niet op tijd kan leveren. Dan krijg je zonder gedoe dat geld terug volgende de gebruikte betaalmethode. Track en trace bij Joom zelf loop vaak enkele dagen achter. Ik hoop dat ze nog wat veranderen en de rechstreekse volg link standaard gaan geven. Nu kom je soms op de dag van bezorging pad erachter en afhankelijk van bezorgdienst kun je dan niet aanpassen als je onverhoopt die dag niet thuis bent. Als je pakket beter te volgen is kun je er tenmonste makkelijker tekening mee houden.
9 mei 2023
Hallo! Bedankt voor je uitgebreide review! Jouw feedback ivm de track&trace zullen we zeker doorgeven aan de verantwoordelijke collega’s.
26 mei 2023
Tot nu toe alles wat ik besteld heb is netjes aan gekomen. Wel even goed naar de reviews kijken, de foto's kloppen meestal niet helemaal met wat je krijgt (kleinere tas, minder bloemen aan je kunstplantje etv.) En het blijft natuurlijk Chinese meuk, maar het is z'n geld wel waard als je goed op let.
26 mei 2023
Bedankt voor de hoge beoordeling!
9 aug 2023

De wachttijd wordt gerespekteerd

De wachttijd is lang, maar wordt gerespecteerd. Alle artikelen die ik tot nu kocht bevallen me 100%. Het is niet altijd topkwaliteit, maar werkt wel naar behoren. De prijs is wel zeer interessant. Zeer tevreden met Joom.
26 jun 2023
Het was de eerste aankoop bij Joom en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Super service, goede producten en de prijs voor ieder zijn portemonnee. Wat kan een mens meer wensen. Door.zo voort, Joom!!!
26 jul 2023
Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen. Je word ook goed op de hoogte gehouden ivm de leveringen. En ik heb tot nu toe ook alles correct ontvangen.
MJ
Michael J.
Essen (Antwerpen)
16 mei 2023
Al vele malen bestellingen gedaan en steeds goed aangekomen, btw, tax reeds betaalt bij bestelling dus geen douane problemen 👍
17 mei 2023
Hallo! Vielen Dank, dass du dir Zeit genommen hast, um uns diese Bewertung zu schreiben. Das wissen wir sehr zu schätzen!
28 apr 2023
Prima pas vorm en zit goed om me heen en goede stof gebruikt en de magneet werk wel bij mij bedankt voor de goede levering
28 apr 2023
Danke für dein Feedback!
23 jun 2023
Is de bestelling van de 2 blouse en de haarspeld betaald heb een overschrijving gedaan maar krijg geen bericht dank u grts
24 jun 2023
Soms komen kleuren totaal niet overheen met wat jullie verkopen..zoals lipstick of gloss maar verders alles prima!..
16 aug 2023
9 aug 2023
Eerder bezorgen dat duurt erg lang
4 aug 2023
Niks nog steeds blij
JE
JS E.
SLIEDRECHT
28 jul 2023
Dat ik hebt mijn bestelling gekregen. Zoals ik hebt gekozen. En zezijn echt mooi
29 aug 2023

Super tevreden

Dingen zijn goedkoopen van goede kwaliteit en worden vrij snel bezorgd.
Antwoord van joom.com/nl
Hallo! Bedankt dat je ons vertrouwt. We zijn blij om jou tevreden te kunnen blijven stellen.
27 mei 2023
Goedkope producten van degelijke kwaliteit, goede levering.
29 mei 2023
12 mei 2023
Shop al jaren bij Joom Fijne prijs en kwaliteit verhouding
13 mei 2023
AS
Astrid S.
Brunssum
22 mei 2023
Leuk mooi stevig beurtje. Erg blij mee. Groetjes Astrid.
22 mei 2023
7 jun 2023
Snelle levering en geen verzendkosten een pakketje
7 jun 2023