joom.com/nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor joom.com/nl

4 jul 2023

Good Shop

Very good products... Very easy to shop... Lots of discounts, low prices, (almost?) no shipping costs. Refundable items and they'll inform you in time... The helpdek is very helpful for whatever question. Only thing you got to pay attention to: if you pay with Paypal it takes a few days 'till Joom gets it from your Paypal account. I went below zero in Paypal because of this but it's good to have in mind for the future.. Satisfied cusomer! ⭐⭐⭐⭐⭐
26 mei 2023
Tot nu toe alles wat ik besteld heb is netjes aan gekomen. Wel even goed naar de reviews kijken, de foto's kloppen meestal niet helemaal met wat je krijgt (kleinere tas, minder bloemen aan je kunstplantje etv.) En het blijft natuurlijk Chinese meuk, maar het is z'n geld wel waard als je goed op let.
Antwoord van joom.com/nl
26 mei 2023
Bedankt voor de hoge beoordeling!
26 jul 2023
Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen. Je word ook goed op de hoogte gehouden ivm de leveringen. En ik heb tot nu toe ook alles correct ontvangen.
9 aug 2023
Eerder bezorgen dat duurt erg lang
28 jun 2023
Zeer vlugge en correcte behandeling van mijn vragen
15 jun 2023
Ziet er goed uit en goed kwaliteit zeer tevreden
22 jun 2023
Prima product en snel bezorgd
28 jul 2023
22 jul 2023
11 jun 2023
Antwoord van joom.com/nl
11 jun 2023
Danke für dein Feedback! Falls du Vorschläge hast, wie wir unsere App oder unseren Service verbessern können, kannst du uns per E-Mail support@joom.com kontaktieren. Deine Meinung ist sehr wichtig für uns!