winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Geen telefonische support aanwezig
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Jamal, wij vinden het heel vervelend voor jou dat jij ons telefonisch niet hebt weten te bereiken. Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:30 en als wij beschikbaar zijn dan zijn wij altijd blij om iedereen telefonisch te woord te staan. Jou gedeelde levering van de DPD pakketdienst is inmiddels gelukkig wel afgehandeld maar mocht je toch nog vragen hebben stuur dan gerust nog even een bericht via order@winixinc.eu. Wij helpen jou graag! Team WINIX
21 jan 2024

Klantenservice, bent u er???

‘Voor 23:00 besteld is morgen in huis!’ Zo luidt het op de site.. Toen we na een aantal dagen nog niets gehoord hadden, zijn we zelf in de telefoon en e-mail gekropen. Deze werd niet opgenomen en de mail werd niet op gereageerd. Hierdoor sloeg de twijfel toe of dit wel een echt bedrijf was en of we niet opgelicht waren. De producten werden 8 dagen na bestelling netjes bij ons bezorgd en doen het prima. Wanneer er bij de bestelling had gestaan dat de levering binnen 2 werkweken zou zijn, hadden we ons nooit zorgen gemaakt en was de beoordeling waarschijnlijk een stuk beter. Onze suggestie is dus om alleen dingen te beloven die je na kunt komen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Bart, wij willen jou graag ons welgemeende excuses aanbieden voor de veel te late levering. Jou bestelling van 11 januari heeft ons magazijn op 17 januari pas verlaten en is de volgende dag, 18 januari bij jou door de DPD pakketdienst geleverd. Wij zijn uiteraard blij om te lezen dat de luchtreingers goed werken en wij jou toch graag alsnog een tegemoetkoming doen voor deze late levering. Waneer jij via ons order@winixinc.eu email adres contact met ons opneemt dan hopen wij onze fout met jou goed te maken. Wij horen graag van jou en wij helpen jou graag, Bart! Met vriendelijke groet, Team WINIX
6 aug 2023
It doesn’t really feel like it cleans the air… Plus when I reached out to cistomer service they said it can’t be returned once the plastic sticker is removed, which actually you have to remove to try out how it works. Or if there is a reason for return you return it on your own expense
1 aug 2023
Rekenen andere prijs aan dan geafficheerd. Sturen gebruikte producten. Product zelf werkt wel goed.
16 aug 2023
Beste, zoals wij met u hebben overlegt heeft u op Nederlandse website besteld en daarom ook de Nederlandse prijs met 21% BTW betaald. Daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Wij hopen uiteraard wel dat u alsnog van schone lucht binnenshuis geniet! Team WINIX