winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Vervangend product is nog niet geleverd

1 luchtreiniger maakte vreemd geluid (we hebben er twee). Dus retour aangemeld, we zouden een nieuwe ontvangen. Echter stuurt Winix niets op. Wachten nu al ruim een week.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Kim, aan de hand van jou reactie hebben wij direct naar onze email communicatie met jou gezocht maar helaas kunnen wij onder jouw email adres geen enkele gegevens van jou vinden. Kan jij ons wellicht per email nogmaals contacten zodat wij jou vandaag nog verder kunnen helpen? Wij horen het graag van jou Kim want wij helpen jou graag! Team WINIX
RD
Ronald D.
Heemstede - NEDERLAND
Winix' Klantenservice reageert niet op emails en geüploade berichten op hun website en de telefoon wordt niet opgenomen. Hierom heb ik besloten de koop na ontvangst luchtreiniger te ontbinden. Ook die communicatie kwam niet op gang, maar na tussenkomst van Trusted Shops is de communicatie met excuses van Winix weer op gang gekomen en het retourneren en terugstorten ordentelijk verlopen.
PK
Peter K.
Colmschate
16 nov 2023

Prijs-kwaliteit matig

Gewenst filter was op voorraad en is snel geleverd. De prijs valt erg tegen.