winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

reageert snel op verontreiniging in de lucht, een nadeel is dat bij mij het voorfilter niet kon vast klikken zoals aangegeven, heb het daarna na meerdere pogingen maar met plakband provisorisch vast gemaakt.
Snelle levering en mooi product
1 mei 2024
MA
Maarten A.
Apeldoorn
29 apr 2024
24 mrt 2024
Levering
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX

Prima webshop!

Snelle en heldere respons op vragen. Betere aanbiedingen (icm kortingvoucher) voor dezelfde producten dan andere webshops. Verzending positief en negatief. Positief is de snelle verzending. Negatief is dat de producten niet in een omdoos werden geleverd, waardoor de originele verpakking half verregend arriveerde. Daarom lagere score voor verzending.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor de 4-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Wij geven jou aanbeveling voor de omndoos zeer zeker door aan ons Distributie centrum en wij zijn blij met jou aanbeveling! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
prijskwaliteit geleverde product zeer goed, vervoerder DPD hier aub geen zaken meer mee doen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze mooie 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Wij gaan wel aan de met de vervoerder want ook deze kan zich altijd blijven verbeteren natuurlijk. Team WINIX

Geweldig de winix zero pro, een top product

Geweldig de winix zero pro! Overtreft alle verwachtingen. Snelle bezorging en duidelijke uitleg. Nu al 4 mensen een zero pro aan laten schaffen, puur door het zien van het verschil. Wat ik jammer vind is dat de beloofde 10 euro korting niet is gegeven daarom 4 sterren, maar verder top!!!! Besteld en volgende dag was hij binnen. Hopelijk net zo lange volhouder als mijn Winix WACU 300 Jaren geleden aangeschaft en doet het nog steeds perfect . Al kan hij niet in de schaduw van de Winix zero pro staan 😇 foto 1 in actie nadat ik een wasje ophing, even later foto 2 en toen foto 3
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Familie de Kleijn, wij willen jullie graag bedanken voor deze mooie 4-sterren review. WIj vinden het uiteraard heel vervelend om te lezen dat de kortingscode na het registratie voor onze nieuwsbrief niet is aangekomen en daarom gaan wij u een éénmalige terugbetaling doen van €10,00. Wij gaan dit direct in werking stellen! Nogmaals enorm bedankt en wanneer jullie vragen hebben dan horen wij het graag! Vriendelijke groet, Team WINIX
4 feb 2024
Werkt goed, maar maakt tamelijk veel geluid
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw 4 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop. Wij zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop te verbeteren. Wij hopen dat u nog lang van onze producten zult genieten en dat u ons snel weer zult bezoeken. Team WINIX
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop! Wij zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop te verbeteren. Wij hopen dat u nog lang van onze producten zult genieten en dat u ons snel weer zult bezoeken. Team WINIX

Type filter luchtreinigers

Het was even zoeken naar de juiste winix filter want is alleen verkrijgbaar op jullie site
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Dank je wel voor jou mooie en positieve beoordeling. Via onze vernieuwde webshop kan je ten alle tijden het vervangingsfilter voor iedere WINIX luchtreiniger krijgen. Team WINIX
22 jul 2023
Snelle levering en goede kwaliteit
16 aug 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling over onze Service, de kwaliteit van onze luchtreiniger en filters! Team WINIX
Snelle levering, goed product
16 aug 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wij helpen jou graag een volgende keer weer. Team WINIX
1 jul 2023
Wij helpen jou graag! Team WINIX
Snelle levering, ik ben van mening dat de luchtreinigers doen wat ze moeten doen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Verder hopen dat de verbetering van luchtkwaliteit een positief effect heeft op onze gezondheid.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Super bedankt voor je 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop! We zijn super blij dat je blij bent met onze service en kwaliteit. Jouw feedback is heel belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop nog beter te maken. We hopen dat je nog lang plezier hebt van onze producten en dat je snel weer bij ons langskomt. Team WINIX
De website werkt niet vwb betalingsmogelijkheden maar (de levering van) het bestelde was naar tevredenheid.
21 jul 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling over onze Service, onze luchtreiniger en filters! Team WINIX
24 aug 2023
Snelle leveing, goed product
Prima aankoop en goede service