CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.112 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
Voor een tijdelijke verduistering van de achterramen tijdens de vakantie van mijn Volvo XC60 deze zonneschermen gekocht. Passen prima maar vond de bevestiging van de diverse type clips onduidelijk beschreven. Voor de achterzijramen heb ik deze dan ook iets anders gemonteerd omdat ik bang was dat mogelijk mijn ruiten zouden beschadigen. Bij levering ontbrak een klip voor het gedeelde achterscherm. Door CarPart gelijk opgepakt en nageleverd. Was niet echt een probleem met montage.

10 sep 2023
Produkt was te groot en moest terug gestuurd worden. Volgens bol.com moest leverancier na retourmelding een bericht geven met retoursticker. Gewacht ,kwam geen melding van leverancier. Nu is de retourtermijn verloprn en zit ikmet een produkt van €50,- te kijken waar ik niks mee kan . Laat bij de levering van produkten in de verzenddoos een retourlabel meesturen of zend deze digitaal mee met de volgende mail van b.v. ontvangst/factuur etc. Niet de koper opzadelen met zelf uitzoeken c.q. printen van retourlabels Niet alle kopers zijn in staat om digitaal te acteren in zulke situatie.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters