Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
8 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
In eerste instantie was ik wat gereserveerd over de uitstraling van de kraan, had ik niet beter een chroom-versie kunnen nemen? Na enkele dagenbezinning én overleg met mijn vriendin heb ik toch besloten de rvs-look te gaan installeren, omdat die toch het beste past in mijn keuken
Een keukenkraan besteld waarbij stond voor 23:00 besteld de volgende dag geleverd. Dit omdat de keukenkraan van mijn moeder kapot was gegaan en met spoed een nieuwe nodig had. De volgende dag heb ik gebeld omdat ik geen Track&Trace had ontvangen. Er was een fout gemaakt bij een extern magazijn en de kraan was in de "Backorder" gezet. Maar hij zou er alles aan doen dat de kraan dezelfde dag nog de deur uit zou gaan. De volgende dag weer gebeld omdat ik nog steeds geen Track&Trace had ontvangen. Nu was de kraan kwijt in het externe magazijn maar ze zouden nogmaals er voor zorgen dat de kraan dezelfde dag de deur uit zou gaan. Ik heb gevraagd of het geen spoed levering kon worden zodat de kraan vandaag nog zou aankomen maar dit was niet mogelijk. Dit was volgens mevrouw nog duurder dan de kraan! Ze stelde wel voor dan de bestelling te annuleren en ergens anders de kraan te halen. Met zulke slechte service ga ik dat ook maar doen ook. Je kan er niet van op aan dat ze op tijd leveren. Ook zal je continue zelf contact opnemen met ze want uit zichzelf doen ze niets.
Ik bestel een kraan. Krijg die kraan geleverd. Blijkt niet compleet en zelfs lichte schade te hebben. Netjes retour gemeld met betreffende reden. Telefonisch niet bereikbaar, alleen per mail (wel enkele mails ontvangen over de status) of per chat. Dat geeft al geen goed gevoel. Na een paar dagen later toch maar gechat te hebben is dit de reactie: "Wij hebben uw servicemelding in goede orde ontvangen. Deze melding zal ter beoordeling naar de leverancier/fabrikant gestuurd worden. Zodra wij een antwoord hebben ontvangen van de leverancier/fabrikant hoe de serviceaanvraag afgehandeld gaat worden, zullen wij u op de hoogte stellen per e-mail. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd." Beste DesignKranenShop: Ik ben toch geen klant van de fabrikant? Ik ben uw klant! Regel die retour en zorg voor een goede kraan en stuur die z.s.m. op!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.