curveswear.com- Logo - Beoordelingen

curveswear.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jun 2020
curveswear.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
Wilde mijn lichaam er strakker uit laten zien met kleren aan en kan zeggen dat dit 100% werkt! Met een hemd of trui aan zie je niet dat je een compressie shirt aan hebt, maar het resultaat ziet de buitenwereld wél! Het geeft je een enorme boost om jezelf meer te laten zien en ook dat zorgt voor meer beweging. Ook voel je dat de achterkant je ondersteuning geeft, waardoor je houding bij het staan en lopen verbetert. Let goed op de maten die je neemt, het moet aansluiten bij jouw omvang. Bij het uitpakken twijfel je misschien of het past, maar als je de juiste maatkeuze hebt genomen krijg je het wel aan. Het zal de eerste paar keer met moeite gaan en het zal strak zitten, maar dat is nu eenmaal het resultaat van een compressie. Mocht je twijfelen of je wel voldoende kan bewegen en ademen dan zou ik twee maten nemen en kijken wat het beste resultaat geeft. Tot slot kan ik het niet genoeg aanraden omdat het resultaat echt goed te zien is en het een fijner gevoel geeft over mezelf. Kortom, ben een happy customer.

Website geeft bij het artikel aan verzending binnen 2 werkdagen, maar pas na betaling van de bestelling vermelding dat wegens verhuizing 11-14 maart verzending vertraagd. Misleiding. Het is nu 15 maart, 5 werkdagen later, nog niets verzonden.

Beoordelingen voor curveswear.com

17 apr 2024
Het zag er mooi en netjes uit maar helaas pasten de borsten van cup D er niet netjes in, terwijl dit er wel bij stond in de beschrijving.
18 apr 2024
Oh wat jammer dat shaping badpakken niet pasten! Met een grotere cupmaat is een badpak van Miraclesuit vaak toch wel het beste alternatief, iets minder modieus maar ze zitten wel een goed. Stralende groet, CurvesWear
14 apr 2024
20 mrt 2024
Bestellen en ook retour zenden gaat heel makkelijk. Alleen jammer dat je bij retourzendingen de kosten weer moet betalen.
Antwoord van curveswear.com
Dank je wel voor je review. We snappen het van de retourkosten, maar als relatief kleine webshop is het gratis retourneren vrijwel niet op te brengen helaas.. Stralende groeten CurvesWear
Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop. Het is van zeer goede kwaliteit. De bezorgdienst verdient ook een compliment. Verder is alles naar wens.
Als jij blij bent, dan zijn wij dat ook ;-) Stralende groet, CurvesWear

goed

als je wat vraagt dan krijg je snel antwoord het blijft lastig met curveswear op afstand wat goed zit snelle levering
Antwoord van curveswear.com
Tja, in de winkel is het net wat makkelijker om direct advies te geven, maar we proberen per mail zo goed mogelijk te snappen wat jouw wensen zijn. Dank voor je fijne beoordeling in ieder geval Stralende groet, CurvesWear
3 jun 2023

Minpuntje

1 van mijn bestelde artikelen kon plots niet geleverd worden, daarover werd naar mij toe niet gecommuniceerd en dat vind ik wel jammer, had ik niet betaald via riverpay dat had ik het pas gemerkt wanneer mijn bestelling was toegekomen, dit echt wel een serieus minpunt
23 jun 2023
Oh, wat vervelend. Ook vervelend dat onze mail die we je hebben gestuurd hierover waarschijnlijk in je Spam box is beland. We doen juist heel erg ons best om iedereen goed en op tijd op de hoogte te brengen. Stralende groet, CurvesWear
AV
Aartje V.
Sleeuwijk
22 mei 2023
duidelijke info op de website met voor- en nadelen van diverse opties. Maat klopte goed.
Fijn! En bedankt voor je mooie reactie. Stralende groet, CurvesWear
MG
Mo G.
LEEUWARDEN
11 jun 2023

Zoals beloofd

Alles gaat zoals staat vermeld: met zorg, snel je bestelde artikelen thuis.
23 jun 2023
Dank je wel, we komen graag onze afspraken na ;-) Stralende groet, CurvesWear
25 aug 2023
Veel Keus en snelle verzending, ook retouren worden vlot verwerkt
25 aug 2023
Dank je wel voor je beoordeling, daar zijn we blij mee ;-) Stralende groet, CurvesWear
19 jul 2023
Product is exact zoals het voorgesteld wordt op de website
21 jul 2023
Wat fijn dat je ons dat laat weten! bedankt voor je mooie beoordeling. Stralende groet, CurvesWear
Snel en professioneel- retourkost is enig minpuntje
23 sep 2023
Snelle levering, product is wat ik verwachtte.
3 okt 2023
Wat goed om te lezen! Veel plezier er van. Stralende groet CurvesWear
product volgens verwachting en snel geleverd
21 nov 2023
Fijn, dat het naar wens is, veel plezier er van! Stralende groet, CurvesWear
12 sep 2023
Artikelen waren snel en accuraat geleverd
Antwoord van curveswear.com
Fijn dat je ze zo snel in huis had. We proberen eigenlijk altijd op de dag dat jij besteld (voor 18.00 uur) ook te versturen. Veel plezier van je shapewear Stralende groet CurvesWear
1 sep 2023

Prima-donna

Snelle bezorging en prachtig materiaal
1 sep 2023
Hey Prima donna ;-) dank je wel voor je mooie review. Stralende groet, CurvesWear
snelle service, duidelijke website
Dank je wel voor je mooie review. Stralende groeten CurvesWear
15 jul 2023
21 jul 2023
Fijn dat je het zo snel hebt ontvangen, vaak is dat inderdaad de volgende werkdag. Stralende groet, CurvesWear
24 aug 2023
6 aug 2023