Zeeman

5.011 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

DR
Danielle R.
Enschede
18 jan 2024
Artikel wordt gewoon nergens in winkels aangeboden, was fijn geweest als het op de website staat, had me een flink rondje zeeman winkels afgaan
Bezorgen heeft bijna een week geduurd. Weinig opties in de winkel om iets te bestellen of de mogelijkheid om een pakketje op te halen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
AV
Angelique V.
Gemeente Woensdrecht
3 feb 2024

Bestelling na een week nog niet binnen

Vooralsnog ben ik ontevreden. Ik heb een week geleden iets online besteld en het is nog steeds niet binnen.

Bestelling van 26-1

Ik heb 26-01 wat besteld, en nog steeds niets ontvangen. Hier baal ik wel van.
De kleur van de wol kwam nog niet een klein beetje in de buurt van de foto
Ik heb paketje niet ontvangen. Ik adviesier om bezorgen te veranderen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Zeer slechte incompente onbetrouwbare bedbee koerier was een pos!
Pakjet nog niet ontvangen en geen bericht waar het zich bevindt.
DV
D.J.Y. V.
AMSTELVEEN
Artikel (slipjes)niet geleverd wegens "niet in voorraad"
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hiervoor kun je contact opnemen met service@zeeman.com Groeten je Shopteam
10 feb 2024
Heb de bestelling nog niet binnen is al een week onderweg.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
De kleding was gewoon in de doos geknikkerd
Verkeerde producten geleverd gekregen.
20 jan 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
NN
Versturen kan echt veel beter
Antwoord van Zeeman
Alles valt veel kleiner uit
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
11 feb 2024
Bad delivery service
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
stoppen met budbee
LV
De klantenservice van Zeeman is voor ingewikkelder bestellingen niet toereikend. Moeilijk goed communiceren als elkaar 100% verstaan en begrijpen noodzaak is. De bezorging door Budbee is ook niet toereikend: hun computer stuurt berichten, die verwarring zaaien, met gevolg uitgestelde bezorging. Hun klantenservice is niet adequaat …..duurt te lang voor er contact is, waardoor bezorging fout loopt. Nu bericht met nú gegevens, die niet volledig zouden zijn ondanks dat ze zelf hielpen invullen, scheppen verwarring, laat bezorging uitstellen, omdat ze pas na 48 u antwoorden, zodat de boel langs elkaar heen loopt. Vorige week zou bezorgd worden, nu pas vanavond, maar weer dezelfde mededeling: uw gegevens zijn niet compleet. Bij zorginstellingen moet je aanbellen. Niet buiten op de stoep zetten. Niet bij buren. Niet terug sturen. Hoe moet dit nu voor onze zieke medeburgers? Is al erg genoeg dat ze geen normaal fijn leven hebben, nog geen uitzicht erop zelfs.
7 nov 2023
20 sep 2023

De bestelling online op zich ging vlot, maar toen...

De bestelling op zich ging vlot. De bestelde artikelen werden ook netjes op tijd bezorgd door post-NL. Echter, bij het open maken van de doos trof ik zo`n ellendige vorm van inpakken aan dat mijn eerste gedachte was RETOUR en SNEL!!! Heb ook niks verder bekeken of gecontroleerd, ik had expres diverse uitvoeringen laten komen om een keuze te kunnen maken. Maar, helaas het was niet zo netjes verpakt als verwacht. DUS, online kopen werd weer eens op een ongezouten manier ontmoedigd. HEEL ERG JAMMER zeeman. En de manier van het aanpakken/oppikken van mijn klacht per mail laat ook zeer te wensen over. Op zich heeft zeeman best goede kwaliteit artikelen. Dus des te triester om het zo te bezorgen en laks om te gaan met het beklag ervan. Misschien toch maar naar de HEMA waar je dan iets meer betaald maar waar je het dan ook terugkrijgt bij de service eromheen.
21 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact geweest. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en je klacht is aan ons distributiecentrum gemeld, zodat dit verbeterd kan worden. Je Shopteam
10 nov 2023

Levering

Dit gaat niet over de webshop maar over de bezorging. Het duurt ontzettend lang! Het zou eerst op mijn werk geleverd worden zodat er iemand aanwezig zou zijn. Vervolgens krijg ik de bezorgtijd dat zegt; tussen 16:00 en 22:00. Omdat de winkel open is tot 18:00 heb ik ervoor gekozen de bestemming om te zetten naar een locker. Dit zorgde ervoor dat het 2 dagen langer heeft geduurd om te leveren. Vervolgens krijg je van de Budbee een sms met een link waarin je je locker code kan opvragen, werkt de hele link niet! Met veel moeite de code gekregen, is mijn pakketje ook nog open gescheurd. De inhoud klopte en was gelukkig onbeschadigd maar erg slecht! In een tijd waarin webshops bijna onmisbaar zijn geworden, heeft Zeeman echt de slechtste webshop en leverings dienst!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en onze welgemeende excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam