Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman
Beoordelingen:

4.695 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25.682 beoordelingen in totaal  

4,37
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alles was goed echter de bezorger van budbee heeft het pakket op een andere straat wel zelfde huisnr voor de deur neergelegd. ik kreeg de melding dat het pakketje was bezorgd. echter dit was niet aan mijn deur. ik ben diezelfde avond nog bij 2 straten in de buurt geweest met huisnr 18. Waar achteraf het pakket was geleverd was niet schijnbaar lag het in het hoekje bij de deur maar dat heb ik niet gezien en ik ga ook niet zomaar iets voor iemand zijn deur bekijken en de andere had niets ontvangen. Volgende dag ben ik nog een keer gaan aanbellen, de man gaf aan dat het voor zijn deur is neergezet en toen hij laat in de avond thuis kwam lag de plasticverpakking waar de bestelling in zat nat in de regen.

Meest relevante negatieve beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De communicatie is zeer slecht bij Zeeman.

De communicatie is zeer slecht bij Zeeman! Wanneer het pakket wat je besteld hebt zoek raakt bij PostNL, ben je als klant de dupe! Vervolgens word je als een klein kind toegesproken wanneer je telefonisch om uitleg vraagt! Zeeman is een onvriendelijk, onprofessioneel en niet transparant bedrijf!
Beoordeling melden
24 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je besteld en betaald een bestelling. Dan wordt het niet bezorgd door budbee en vervolgens wordt je lastig gevallen met mails om hun probleem op te lossen. Lever gewoon waarvoor ik heb betaald en val klanten niet lastig met een strijd tussen jullie en budbee.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
26 aug 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We hebben dit intussen opgelost en je hierover geïnformeerd via service@zeeman.com. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
22 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging werd een daguitgestelt,1 dagwachten voor niets,volgende dag pas in de middag laat bezorgd. Weer 1dag wachten.Waardeloos. Gewoon naar de winkel gaan,nooit meer online bestellen bij zeeman.!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 aug 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
19 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
32 bolletjes wol besteld, 20 ontvangen. Niet genoeg en een verschillend kleurbad. Dit geeft kleurverschil en niet bruikbaar om deken te breien. Overleg was fijn geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
21 aug 2024
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
21 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze stuurden het verkeerde materiaal, jullie stuurden gelijkaardige producten die ik niet koos, ik zal nooit meer bij jullie kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
21 aug 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn pakket niet gehad , en gemaild maar echte communicatie is er niet
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
3 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover nog via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
21 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service geen herhaling om nog een keer te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
21 aug 2024
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
24 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een week pakket nog niet verzonden, zonder updates
Beoordeling melden
16 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verkeerde maat geleverd, geen retourformulier.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
19 aug 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Was niet best
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
3 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
31 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt lang
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
28 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte bezorging

zit al een week te wachten en heb nog niets ontvangen , woensdag zou het bezorgd worden en kreeg ik om 15.00 uur bericht dat het 1 dag vertraagd werd ,donderdag heb ik aangegeven dat het achter mijn huis gezet mocht worden en toen zei men dat het niet afgeleverd kon worden , vrijdag zou het in een box afgeleverd worden en dat kon blijkbaar weer niet , heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en is ook onduidelijk wanneer het dan wel komt , ik heb nog nooit zo een slechte bezorgdienst mee gemaakt
Beoordeling melden
21 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket staat al bijna een week als "aangemeld bij postnl maar nog niet ontvangen". Ondertussen word ik links en rechts gevraagd om een review te schrijven. Ik heb niks ontvangen 🫠.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 jul 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
6 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb artikelen nog niet ontvangen , ook niet na 2x navragen. Ik krijg wel een beoordeling vraag over artikelen per mail . Terwijl ik geen artikelen heb ??
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 aug 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Je mail is nog in behandeling. Groeten, je Shopteam
WC
William C.
Nederweert
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere product omschrijving, en geen onzin verkopen, en zeggen dat het dan "teveel text" is. Terwijl bij de andere producten dit wel vermeld staat.
Beoordeling melden
21 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tshirts met plakstrips, dik geplakt, nauwelijks te verwijderen, wat is dat voor een mentaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 jul 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
9 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
In een van de leggings die ik had bestal zat er een gat in
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 aug 2024
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 jul 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg een onderbroek binnen die vies was.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
24 jul 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam