Zeeman

5.037 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.683 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Slechte bezorgservice!!

Ik stuur een mail dat Budbee al 3 avonden niet is komen opdagen om het pakket te bezorgen. Ze verzinnen dat de klant niet thuis is en zeggen "bezorgpoging mislukt", terwijl ze niet eens in de buurt zijn geweest. En dan stuur je een mail erover en die wordt niet gelezen want dan krijg je een mail retour dat we niet thuis waren en dat ze vanavond nog een poging doen om te bezorgen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam

bezorging slecht

1. kon vragenlijst; voor. bezorgen op mail niet verzenden. (Div. pogingen, irritant) 2.Verkeerde bezorging; Mijn adres Amsteldijk 35 is een joekel van een gebouw hoek ceintuurbaan , amsteldijk. Bezorger presteerd het om het paket elders te bezorgen, kreeg het pas 2 dagen later
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam

Niet geleverd artikel

Bestelling gedaan op donderdag, hoor woensdag in de week erna dat het geannuleerd is, wegens gebrek aan voorraad. Zelfs op vrijdag en zaterdag kon het artikel nog besteld worden, heel vreemd!!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
Lange plak strips niet van T-shirts af te krijgen! Wat een ergernis! Retour naar winkel en anders de vuilbak in.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Bestelling niet ontvangen terwijl ze zeggen dat het bezorgd is. Na 2 mails nog steeds geen reactie
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover intussen via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
Verschrikkelijk ingepakt. Alles zat in een zak gepropt! Dikke onvoldoende en nooit weer!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Bestelling liet 5 dagen op zich wachten
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Producten hadden een vieze geur
Reageren op eerdere verzoeken
Pakket niet bezorgd!!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Verzending vond plaats via Budbee. Eerste keer waren we zogenaamd niet thuis (we waren nb met 5 personen thuis). Opvallend genoeg is de aankondiging dat men er bijna is gelijktijdig met het bericht dat er niemand thuis is verzonden. Volgende bezorgmoment zou afgelopen maandag zijn tussen 16-22 uur. Speciaal eerder naar huis gegaan van werk ontvang ik een sms dat er een sorteerfout is gemaakt en een nieuwe bezorgdatum wordt ingepland. Daar zou ik bericht over krijgen maar ik heb nog niets gehoord. Dit is dus de laatste keer dat ik online bij Zeeman koop en ik zou graag zsm alsnog mijn bestelling ontvangen!
Antwoord van Zeeman

Eerste maar ook laatste keer. Waardeloos !!!!

5 doosjes panty's besteld. Komen in een plastic zak, compleet met regenwater/afval water. Karton van de doosjes was een papje geworden en de boel stonk. Rechtstreeks in de prullenbak kunnen gooien. Dit doe ik nooit meer. Of dit de schuld is van Zeeman, of de vervoerder, is niet duidelijk, maar smerig was het wel. Oh, en bij het weggooien komen we er achter dat het ook nog eens de verkeerde kleur panty's waren. Zeeman heeft genoeg concurrenten, daar voortaan maar heen, of bestellen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
De bestelling is een treurige zaak.Eerst zou het pakje op dinsdag 23 jan.besteld worden dus niet toen kreeg ik bericht dat het op woensdag 24 jan besteld zou worden dus alweer niet.kreeg ik woensdag avond het bericht er was iets misgegaan er word een nieuwe afspraak gemaakt nu donderdag avond en niets meer gehoord. Moet men nu nog vertrouwen hebben in een bestelling bij Zeeman.?
21 jan 2024
Na best uitgebreid een bestelling te plaatsen krijg ik een mail dat mijn bestelling retour is gezonden en dat het geld terug wordt gestort. Ik heb niets ontvangen. Er was iets mis gegaan bij de bestelling ik mocht hem opnieuw doen. Ja ga niet weer uitgebreid een winkelmandje vullen en vervolgens niets ontvangen.
Antwoord van Zeeman
Als je een klacht hebt en je belt na je verhaal gooien ze zo de horen op de haak en als je terug belt dan nemen ze niet meer op dinsdag /woensdag van de week meegemaakt ik zeg dus niets over de winkels maar over de mensen van de chat

Besteliing van niet leverbaar artikel wel accepteren.

Wel bestelling (sokkenwol) en betaling accepteren en na een paar dagen melden dat het artikel niet leverbaar is. Tijdens het bestellen nog wel leverbaar. Inmiddels in de winkels het artikel uitverkocht.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
Ik had pakketje online besteld ik maakte mijn pakketje open en mijn bestelling is er gewoon in gepropt. Niet eens netjes gevouwen. Zaten ook kruimels van eten tussen.
28 jan 2024
Online kopen, retourneren in de winkel. Helaas. Scancode geeft storing en artikelen kunnen niet terug. Opsturen kost geld. Kunt u later terugkomen? Wat een gedoe
Antwoord van Zeeman
Geplande bezorging van 18-1 is geannuleerd. 23 januari 16.51 je bestelling is net bezorgd. Tot op heden echter nog niets ontvangen. Bestelling order 1014017752