Zeeman
Beoordelingen:

5.037 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.683 beoordelingen in totaal  

4,34
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte bezorgservice!!

Ik stuur een mail dat Budbee al 3 avonden niet is komen opdagen om het pakket te bezorgen. Ze verzinnen dat de klant niet thuis is en zeggen "bezorgpoging mislukt", terwijl ze niet eens in de buurt zijn geweest. En dan stuur je een mail erover en die wordt niet gelezen want dan krijg je een mail retour dat we niet thuis waren en dat ze vanavond nog een poging doen om te bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

bezorging slecht

1. kon vragenlijst; voor. bezorgen op mail niet verzenden. (Div. pogingen, irritant) 2.Verkeerde bezorging; Mijn adres Amsteldijk 35 is een joekel van een gebouw hoek ceintuurbaan , amsteldijk. Bezorger presteerd het om het paket elders te bezorgen, kreeg het pas 2 dagen later
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverd artikel

Bestelling gedaan op donderdag, hoor woensdag in de week erna dat het geannuleerd is, wegens gebrek aan voorraad. Zelfs op vrijdag en zaterdag kon het artikel nog besteld worden, heel vreemd!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Lange plak strips niet van T-shirts af te krijgen! Wat een ergernis! Retour naar winkel en anders de vuilbak in.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
10 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen terwijl ze zeggen dat het bezorgd is. Na 2 mails nog steeds geen reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
5 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover intussen via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verschrikkelijk ingepakt. Alles zat in een zak gepropt! Dikke onvoldoende en nooit weer!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
5 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling liet 5 dagen op zich wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Producten hadden een vieze geur
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
10 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Reageren op eerdere verzoeken
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet bezorgd!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Verzending vond plaats via Budbee. Eerste keer waren we zogenaamd niet thuis (we waren nb met 5 personen thuis). Opvallend genoeg is de aankondiging dat men er bijna is gelijktijdig met het bericht dat er niemand thuis is verzonden. Volgende bezorgmoment zou afgelopen maandag zijn tussen 16-22 uur. Speciaal eerder naar huis gegaan van werk ontvang ik een sms dat er een sorteerfout is gemaakt en een nieuwe bezorgdatum wordt ingepland. Daar zou ik bericht over krijgen maar ik heb nog niets gehoord. Dit is dus de laatste keer dat ik online bij Zeeman koop en ik zou graag zsm alsnog mijn bestelling ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
24 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Eerste maar ook laatste keer. Waardeloos !!!!

5 doosjes panty's besteld. Komen in een plastic zak, compleet met regenwater/afval water. Karton van de doosjes was een papje geworden en de boel stonk. Rechtstreeks in de prullenbak kunnen gooien. Dit doe ik nooit meer. Of dit de schuld is van Zeeman, of de vervoerder, is niet duidelijk, maar smerig was het wel. Oh, en bij het weggooien komen we er achter dat het ook nog eens de verkeerde kleur panty's waren. Zeeman heeft genoeg concurrenten, daar voortaan maar heen, of bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
1 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is een treurige zaak.Eerst zou het pakje op dinsdag 23 jan.besteld worden dus niet toen kreeg ik bericht dat het op woensdag 24 jan besteld zou worden dus alweer niet.kreeg ik woensdag avond het bericht er was iets misgegaan er word een nieuwe afspraak gemaakt nu donderdag avond en niets meer gehoord. Moet men nu nog vertrouwen hebben in een bestelling bij Zeeman.?
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na best uitgebreid een bestelling te plaatsen krijg ik een mail dat mijn bestelling retour is gezonden en dat het geld terug wordt gestort. Ik heb niets ontvangen. Er was iets mis gegaan bij de bestelling ik mocht hem opnieuw doen. Ja ga niet weer uitgebreid een winkelmandje vullen en vervolgens niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je een klacht hebt en je belt na je verhaal gooien ze zo de horen op de haak en als je terug belt dan nemen ze niet meer op dinsdag /woensdag van de week meegemaakt ik zeg dus niets over de winkels maar over de mensen van de chat
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Besteliing van niet leverbaar artikel wel accepteren.

Wel bestelling (sokkenwol) en betaling accepteren en na een paar dagen melden dat het artikel niet leverbaar is. Tijdens het bestellen nog wel leverbaar. Inmiddels in de winkels het artikel uitverkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 feb 2024
Beste klant, dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had pakketje online besteld ik maakte mijn pakketje open en mijn bestelling is er gewoon in gepropt. Niet eens netjes gevouwen. Zaten ook kruimels van eten tussen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
29 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online kopen, retourneren in de winkel. Helaas. Scancode geeft storing en artikelen kunnen niet terug. Opsturen kost geld. Kunt u later terugkomen? Wat een gedoe
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
29 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geplande bezorging van 18-1 is geannuleerd. 23 januari 16.51 je bestelling is net bezorgd. Tot op heden echter nog niets ontvangen. Bestelling order 1014017752
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
25 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam