Zeeman

5.061 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

30 aug 2023

2 vestjes besteld, 1 ontvangen, de ander niet op voorraad.

Voor mijn 2 dochters hetzelfde vestje besteld, helaas werd er maar 1 geleverd omdat de andere maat niet op voorraad was. Het geld werd wel heel snel terug gestort.
31 aug 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
De levering,er werd op de ap niet goed gereageerd.Wel via mail.Helaas best wel lang gewacht op de bestelling.Inderdaad druk.En toch nog gekregen laat in de avond.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
5 aug 2023
Zeeman wel goed maar de bezorgdienst niet ik betaal bij Zeeman al verzendkosten en bij die budee de verzender ook nog eens als ze thuis bezorgen vind ik schandalig
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
18 jul 2023
Kleding was erg slordig ingepakt, alsof het in de doos gesmeten was. Niet opgevouwen. Daardoor was alles erg verkreukeld en zal het eerst gestreken moeten worden.
18 jul 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
RB
Rudi B.
Niederlande
Afleveren bij ophaallocatie duurt lang. 3 keer van budbee gelezen dat het steeds morgen wordt bezorgd. Na een week nog steeds pakket niet kunnen afhalen,😡
Antwoord van Zeeman
Niet op de hoogte gehouden van vertraging pakket. Toen het pakket onderweg was, kreeg ik een mail dat een artikel niet op voorraad was, beetje te laat.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam

Kleuren wol niet beschikbaar

Heel veel kleuren wol zijn regelmatig niet beschikbaar. Erg jammer!! Ik neem heel veel af dus ik zou nóg méér kunnen afnemen indien het beschikbaar is!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Door vernieuwingen in het logistieke proces kan bevoorrading momenteel op een ander/later tijdstip plaatsvinden dan vooraf gepland. Groeten, je Shopteam
MP
Myrjam P.
Apeldoorn
26 mei 2023

Teleurstelling

In plaats van het damesshirt 'Soul Twist' (vorm-vast) kreeg ik die van het huismerk (niet vormvast). Had ik dit geweten, dan had ik hier niets besteld!
31 mei 2023
Beste klant, ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
31 okt 2023

Gemengde reactie

Artikelen zijn geleverd zoals ik ze besteld hen, maar de bezorging gaat traag. Budbee annuleert gewoon de geplande levering en wordt het 3 dagen later
31 okt 2023
5 nov 2023

De beloofde leverdatum is niet waargemaakt

De beloofde leverdatum is niet waar gemaakt en inmiddels is het pakket nog steeds niet geleverd informatie over de verwachte leverdatum is onbekend.
13 okt 2023
Bestelling nog niet binnen, wacht al een week. Ook kreeg ik gisteren bericht dat er een kleding pakje niet meer op voorraad was, na een week..
16 okt 2023
GT
Gerda T.
Ezinge
19 okt 2023
bezorging, pakketje vonden we de volgende morgen in carport...prima dat je neit wil aanbellen, maar leg hem wel even achter een dichte deur...
20 mei 2023
Levering kan beter. Ik kreeg een invullijst bij track en trace, waarvan ik niet alles zomaar wist. Pakket is uiteindelijk wel terecht gekomen.
22 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen na 2 toezeggingen. Ik heb eigenlijk geen oordeel behalve dat pakketdienst het laat afweten
EV
Elly v.
Amsterdam
3 jun 2023

Twee pakketten

Als het uit twee pakketten bestaat dit wel laten weten. Ik kreeg eerst de helft van de bestelling en de volgende dag de andere helft.
5 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Dat is vervelend. Goed dat je dit met ons deelt. Als het goed is heb je wel 2 mails met T&T ontvangen. Groeten, je Shopteam
10 okt 2023
Waarschijnlijk kan Zeeman er niets aan doen, maar aangegeven dag x levering maar werd 3 dagen later geleverd. Was voor mij te laat.
11 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
4 aug 2023
Bezorging met bezorgdienst kon beter. Daarnaast Niet op afgesproken dag geleverd. Pas later door zeeman aan de bezorger geleverd...
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Dat is vervelend. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
13 okt 2023
Personeel heeft geen idee of je online kunt bestellen. Zelf op zoek gegaan en vervolgens niet de juiste kleur t shirts ontvangen.
16 okt 2023
8 jun 2023

erg langzame bezorging, na een week niets binnen

Budbee heeft de producten al een week binnen maar heeft nog steeds niet bezorgd. bestelpagina gaf verwachte levertijd 2 dagen aan
8 jun 2023
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
2 jul 2023
In de winkel afhalen bijvoorbeeld, zodat er geen verzendkosten betaald hoeft te worden. Zoals vele andere winkels aanbieden.