Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman
Beoordelingen:

4.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.358 beoordelingen in totaal  

4,40
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

30 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Meest relevante negatieve beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren  
Relevantie
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slecht afgewerkte gilet, verder goed.

De gilet was echt heel slordig afgewerkt, veel losse draadjes. Natuurlijk zijn mijn verwachtingen niet heel hoog voor deze prijs, maar persoonlijk vind ik dat je hem zo niet had mogen verkopen. Ik heb hem niet terug gestuurd en ben niet naar de winkel geweest hoor, maar wel iets om alert op te zijn. De pulli / coltrui was wel goed en netjes. Valt wel zeker een maat kleiner dan aangegeven.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
LP
Lydia P.
Bergschenhoek
2 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online bestellen gaat makkelijk en goed, alleen had ik de producten liever gewoon in een winkel willen kopen of willen afhalen. Paar kleine dingetjes besteld omdat het niet in de winkel beschikbaar was. Dus wel verzendkosten en hierdoor minder voordelig. Jammer dat bij Zeeman de winkel voorraad vaak niet op orde is een optie om dan in de winkel af te halen zou beter zijn. Zoals bij bv HEMA.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 okt 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Graag zou ik op de hoogte willen worden gehouden van de voortgang van mijn bestelling bij Zeeman. Nu heb ik na het doen van mijn bestelling twee dagen niets vernomen, daarna kreeg ik het verzendbericht en geplande leverdatum. Wellicht is het mogelijk een verwachte levertijd/-datum te vermelden bij de bestelling?
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde best lang. Ik had 3 hemdjes besteld bleken ze achteraf niet op voorraad dus moest ik ineens verzendkosten betalen voor mijn andere producten en hierna weer op de site gekeken bleken ze gewoon op voorraad. Raar dit.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Waarschijnlijk is er vervolgens weer nieuwe voorraad gekomen. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
27 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde een paar dagen voordat de bestelling werd ingepakt. Ik begon me zorgen te maken dat deze was vergeten. Maar daarna kwam wel gewoon alles goed aan.
Beoordeling melden
29 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
een optie om te bezorgen bij een zeeman winkel zonder bezorgkosten. Is misschien een optie in de toekomst (dan duurt het bezorgen maar iets langer)
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
30 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De kledingstukken kunnen wat beter na gekeken worden voor het verzenden tijger onesie heeft veel draadjes los of stukken niet genaaid
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij vinden het heel vervelend dat je een slechte ervaring hebt met een van onze artikelen. Onze excuses hiervoor. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel, ook zonder kassabon/digitale rekening. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. Onze winkelmedewerkers lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
7 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
T shirt zit niet lekker, stof is ruw. Model is niet echt slimfit. Helaas wordt dit het niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 okt 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat jammer. Je kan artikelen waar je niet tevreden over bent, met aankoopbon of digitale factuur en binnen 30 dagen na aankoop kosteloos in elk filiaal ruilen of terugbrengen. Groeten, je Shopteam
25 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een kapotte slabbetje ontvangen. En de hydrodoeken zijn echt mega dun.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
25 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij vinden het heel vervelend dat je een slechte ervaring hebt met een van onze artikelen. Onze excuses hiervoor. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel, ook zonder kassabon/digitale rekening. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. Onze winkelmedewerkers lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere producten ontvangen dan besteld. Wel snel en goede track en trace
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De maatvoering en kwaliteit kan iets beter Service was goed.
Beoordeling melden
LT
27 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere voorraad beheer online
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
30 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
PV
Peter V.
Zwolle
24 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
werd niet thuis geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
25 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
30 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Netjes
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

de winkel zelf is prima, de prijs ook maar laat kindermaat doorlopen tot min. 176

de winkel zelf is prima. Maar de webshop is zeer beperkt. Zee weinig kleding te vinden. Ook kindermaten gaan maar tot 164. Mag tot 176 of 181. Vooral jongens zitten nu tussen heren en tienermaat in. Herenhemden beginnen pas bij M ipv s of xs. mag wel wat moderner patroon voor dames..mooie jasjes leuke hippe shirts. Doordat mijn kind geen 164 meer daagt en jullie kledingmaat niet ver gaat kom ik veel minder bij jullie helaas. Dames weinig leuk aanbod. Ondergoed wel oke. Pyama designs wat flut en weer de maten van kinderen maar tot 164. Betaalbaarheid goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam