Zeeman

5.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.344 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Ontpluizer

Heb een ontpluizer gekocht. Eerst heel enthousiast want prima resultaat en dat voor zo’n prijsje. Maar de volgende dag wilde ik nog een paar truien ontpluizen maar ging het apparaatje niet meer aan. Nog nieuwe batterijen geprobeerd maar daar bleek het niet aan te liggen. Wel goede online service. Vandaar toch 3 sterren maar apparaatje zelf dus geen 3 sterren waard helaas. Ook voor die prijs mag je verwachten dat de levensduur langer is dan 1 dag…
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
3 feb 2024

rommelig

als ik 10 bollen garen bestel verwacht ik netjes een heel pak in plastic netjes. Niet alle bollen zomaar door elkaar in de doos geflikkerd.
4 feb 2024
Aangeven per mail of per bericht dat als je iets besteld het per 2 pakketten wordt verstuurd ipv niks zeggen.
Verzendkosten niet vanaf 50 euro. Maar bijvoorbeeld bij 25 á 30 euro
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Ik bestel iets en dan is het er opeens niet (meer). Raar
het afleveren van het pakket via Budabee viel tegen.
Bestelling incompleet

etiketjes en verzendkosten

Het sensitieve ondergoed heeft een etiketje erin. Daarnaast jammer dat je kleine bestellingen niet in de winkel kan laten bezorgen zodat er geen verzendkosten zijn. Ik was al bij 4 zeemans geweest maar kon ik niet de juiste maten vinden maar moest er echt ondergoed bij hebben maar niet voor 50 euro. Jammer dat er dan verzendkosten bijkomen.....
18 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
MJ
marjan j.
den haag
de bezorging was goed. Het nadeel was dat de nachtponnen niet netjes opgevouwen waren, En er stond bij dat het winternachtponnen waren maar het was gewone stof, niet extra warm
Geen pakbon Hoe kan ik iets retour zenden En het vakje thuis bezorgen moet op nummer 1 staan, dan ophalen, nu staat ophalen als eerste aangevinkt
14 jan 2024
XXXl boxers vallen echt heel klein en zijn na het wassen ook nog gekrompen. Gelukkig hadden we er eerst 1 (van de 8) geprobeerd.
Ik vind de verzender waar zeeman voor heeft gekozen budbee niet prettig werken....product was zoals verwacht.
30 dec 2023
Prima webshop, prima levering, alleen het duurt wel erg lang voordat het pakketje er is. Dat is jammer.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Het was rond de feestdagen erg druk bij de bezorgdiensten. Groeten, je Shopteam
De bestelling is nog steeds niet ontvangen, dat duurt te lang.
Het duurt te lang om mijn bestelling te ontvangen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
21 jan 2024
Afleveren niet zoals afgesproken en voor betaald
Kleur lijkt niet!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
6 jan 2024