Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.986 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

9 feb 2024
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

27 jun 2024

Maten komen niet overeen, veel kleiner dan etiket aangeeft.

Normaal heb ik maat 44/46, maar ik dacht het is een tshirt dus laat ik deze maar een maat groter kopen. Toen ik deze kreeg dacht prima ziet er goed uit. Omdat het spul wellicht in vele handen is geweest spoel ik dit met koud water ff om. Drogen op een rekje. Maar op een een of andere manier komt deze maat toch echt niet overeen met een maat 48. Ik heb de verschillende Tshirts op mijn eigen gelegd van maat 48/50 en er zit duidelijk een verschil van maat in. Met andere woorden die van de Tshirts van jullie zijn vele maten kleiner als dat wat op het etiket staat. Zie bijgevoegde foto. Helaas voor mij, maar wellicht wel goed voor het goede doel.
27 jun 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
21 jun 2024
Deel van bestelling niet leverbaar maar ook niet mogelijk om in een maar groter te krijgen. Ik had zwangerschapskleding besteld dat alleen online te krijgen is. Nu waren 3x legings niet leverbaar. Deze had ik graag een maakt groter gehad zodat ik ze toch had. Echter kreeg ik maar een raar antwoord terug (dat niet overeen kwam met mijn vraag) en kon ik daarna de klantenservice niet mer mailen. Had graag gehad dat het beter was opgelost dan nu automatisch geld terug 3 sterren omdat de rest van de bestelling wel goed is geleverd
1 jul 2024

portokosten

Beter zou zijn wanneer er geen portokosten bij een online bestelling berekend zou worden en dat het pakje kosteloos teruggestuurd kan worden.
1 jul 2024
Dat het versturen van een pakketje gewoon 5 dagen duurt en dat ik ook nog 4.95 euro verzendkosten moet betalen vind ik echt niet oké!
27 jun 2024
Ik had maat XL besteld maar kreeg L toegestuurd een gemiste kans,nu moet ik nr een winkel ver bij mij vandaan om het om te ruilen.
PW
Paul W.
Sittard

Goede producten, slechte voorraad.

Voorraad van de producten is zeer summier. Verzenden duurt bovengemiddeld lang. Verder wel producten in juistheid ontvangen.
TG
Tom G.
Almere

Wel bestellen, niet leverbaar.

Op de site is het mogelijk om producten te bestellen en te betalen die niet leverbaar zijn.
Duidelijkheid met het bestellen via webshop. De kwaliteit van het produkt.
De levertijd verkorten duurt 3 dagen voordat het is verzonden en afgeleverd
20 jun 2024

Slordig ingepakt

Ik heb veel shirtjes besteld. Ze zaten in de doos gepropt. Niet gevouwen.
24 jun 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
De bezorging is slecht.Artikel is nog steeds niet geleverd.
Pakket was open en kleren ruiken naar wasmiddel..
Verkeerde pakje in locker
Prima zo
30 jun 2024
29 jun 2024
13 jun 2024

Maten opgevraagd die helaas niet klopten

Op de vraag hoe het met de maten zit kreeg ik snel antwoord. Ik bestelde vol vertrouwen de joggingbroeken. Helaas bleek dat de maten toch niet klopten en ik moest de hele bestelling in de winkel aanbieden voor retour. Het is jammer dat voor mensen met echt grote maten geen aanbod is. Deze zijn aangewezen op andere (vaak duurdere) winkels.